-- Hoofdstuk 40 --

34 21 5
                                    

----- Hoofdstuk 40 -----
We kwamen aan bij een balie. Zo te zien was het een groot bedrijf. Het leek me toch allemaal maar wat raar. Ik trok me er niets van aan, alles was mogelijk, toch? Er zat een oude vrouw achter de balie. 'But who do we have there! I did not expect that. Long ago, Noah! What brings you here?', begroette ze Noah. Het leek wel alsof ze me aan het negeren was. 'Hi Miss Duckx. Nice to see you again. This is my friend Sophia, she has an appointment with the Duffer brothers.', legde Noah uit. De vrouw keek me aan. Ik kon zien dat ze kort, pittig haar had. Het stond haar wel. Ze stond op en kwam achter de balie vandaan. Ze schudde mijn hand. 'Hello Sophia! Nice to meet you! If you get a part in Stranger Things, we're definitely going to get to know each other well. The Duffer brothers' office is at the end of this hallway on the left.', zei ze en ze wees naar de gang in de verte. Ik knikte. We namen afscheid en liepen de gang in. 'Good luck!', riep ze mij nog na. Ik draaide le om en stak mijn duim in de lucht, ze zag het en zwaaide.

We waren aangekomen bij de deur van hun kantoor. Ik voelde een koude rilling over me heen lopen. Wat zullen ze wel niet van me vinden? Wat nu als ik iets fout doe? Kan ik iets fout zeggen? Oh nee. Er liepen duizenden vragen rond in mijn hoofd. Ik haalde diep adem en keek Noah recht in zijn ogen aan. Hij knikte alsof hij wou zeggen: 'doe maar, alles komt wel goed, ik ben er voor je.', maar natuurlijk kon hij dat niet zeggen, hij kon amper Nederlands spreken. Maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Met een trillende hand klopte ik op de deur.
--
Urg ik haat het als ik zo veel kleine hoofdstukjes moet plaatsen, ik schrijf liever grotere hoofdstukken 😍 maar ik heb al tot en met hoofdstuk 44 voorbereid. En vandaag heb ik al drie hoofdstukken online gezet! Wat betekent dat er vandaag maar liefst 7 hoofdstukken online gezet worden! Insaneee!! 🤠✨

Bad decision ||  m.b.b & n.sWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu