----- Hoofdstuk 41 -----
'Come on in.', riep een zware mannenstem aan de andere kant van de deur. Noah knikte naar me. Ik greep de deurklink vast. Mijn hart ging ontzettend snel kloppen. Ik zuchtte: 'adem diep in en uit.', zei een stemmetje in mijn hoofd. Dar deed ik. In.... Uit.... In.... Uit. Ik opende langzaam de deur.'Oh, hello there! You must be Sophia. Nice to meet you. My name is Matt Duffer. I'm not going to do high class by telling you to call me Mr. Duffer, you can call me Matt. My brother just went to get a cup of coffee, he'll be here in a minute.', zei Matt Duffer, die ik dus blijkbaar gewoon Matt moet noemen. Hij stak zijn hand naar me uit. Ik nam hem vast en schudde ermee. Hij richtte zich tot Noah: 'Nice to see you again buddy.', zei hij en hij gaf Noah een schouderklopje. Hij wees naar de stoel: 'Noah, Sophia. Take a seat!', zei Matt. We namen allebei een stoel. Matt nam plaats tegenover ons. De deur van het kantoor ging open. Het was meneer Ross Duffer met koffie, zoals Matt ons al verteld had. 'Here I am with the coffee. Oh, hello there! My name is Ross, Ross Duffel. I didn't expect you to be here until five minutes. But now that you guys are here, what do y'all want to drink?', vroeg Ross Duffel. Ik keek een beetje verlegen naar mijn schoenen. 'Pleasant, my name is Sophia. For now, I don't really need to have a drink.', zei ik. Noah keek Ross en Matt stralend aan. 'May i drink a Cola?', vroeg Noah. Matt knikte. 'I'll get that for you. Sophia, are you sure you don't want to drink anything yet?', vroeg Ross. Ik knikte zelfverzekerd: 'Most certainly, thank you.', zei ik. Ross knikte. Matt verliet de kamer voor een Cola te gaan halen voor Noah.
--
Shoutout naar de liefste strangerxzitters <3
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...