----- Hoofdstuk 20 -----
Ik wreef in mijn ogen. Ook al was ik al een tijdje wakker, ik moest toch nog wel wat wennen aan het licht in mijn ogen. Mijn haar zat in de war. Mijn pyjama zat scheef en al half slapend kwam ik de trap af. Ik geeuwde. Ik liep op Noah af en gaf hem een kusje. 'Good morning princess!', zei Noah. Hij had duidelijk een goed humeur. Dat vond ik toch nog wat raar. Normaal slaapt hij nog in de ochtend. 'What's wrong?', vroeg ik. Mijn vader en Noah keken elkaar lachend aan. Het leek wel een samenzwering. 'Come on. Just tell me please? Flits died? Oh, no that's not it because Flits is sleeping under my bed now. I still don't get that cat. He can just sleep in my bed, but no. What does he do? He sleeps under my bed. I'm a little worried because what if my bed breaks in 2 pieces? He will die then! Anyways, just tell me.', zei ik al wrijvend in mijn ogen. Ik hoorde Noah fluisteren tegen mijn vader: 'who's gonna tell her? You or me?', Mijn vader fluisterde terug: 'You, you are her boyfriend.', Noah schudde zijn hoofd. 'No, you should tell her. Your her father.', ik zuchtte. 'Guys, y'all know that I hear you guys? I'm not deaf and I don't care who tells me. I care about what you tell me. If someone died, just tell me. If someone is moving, just tell me. But this, this isn't helping at all. So come to the point please.', zei ik op bazige toon. Zowel Noah als mijn vader waren onder de indruk 'Okay.', zeiden ze tegelijkertijd. 'So someone called me.', begon Noah. 'So what? We're it fangirls? If it we're them, you should get another number! You can borrow my phone.', schoot ik al in actie. 'No, no, no!!', zei mijn vader. 'It was the maker of Stranger Things. You know there is coming a season 4, right?', vroeg Noah. 'Yeah, that's right. Why?', vroeg ik. Nu was het mijn vaders beurt om te praten. 'Well, he called because he saw you guys kissing. So did i by the way.', hij knipoogde. 'Anyways, the point is, he was wondering, wouldn't it be fun if Noah's girlfriend is a part of the cast? So he wants you to play a character in season 4 of Stranger Things! What do you think?', ik was geschokt. Oh mijn God! Wouden ze nu serieus dat ik meedeed aan Stranger Things? Dat zou het beste ooit zijn. Van geluk begon ik bijna te huilen. Ik sprong een gat in de lucht. 'Wait. This is a joke. Isn't it?', zuchtte ik. 'No, i know how a big fan u are. If we would make fun of you, it would really hurt your feelings. But it's real. Noah will give you the number and you can call to tell if u accept the offer or not.', zei mijn vader. Ik knikte. Het was dus geen grap. Later vandaag zou ik wel bellen.Noah pakte zijn spullen en pap reed voor ons naar Noah's huis. Noah had zijn rijbewijs nog niet. En ik, tja, ik zal maar niets zeggen over mijn rijkunsten. Die zijn behoorlijk slecht.
Niet veel later passeerde we Noah's huis. Het was net zo groot als dat van Millie. Bewonderd keek ik ernaar. 'Stop! You can drop me here. Here is my house. Thanks for driving.', Noah stapte uit. Hij smeet de deur dicht, knipoogde naar mij en vervolgens liep hij naar de richting van zijn huis. Ik zuchtte. Wat zou ik vandaag kunnen doen dan?
Noah was nog maar net de auto uitgestapt en ik kreeg al een berichtje. Mijn telefoon was kapot nadat ik hem gisteren tegen de muur van de boomhut heb gesmeten. Welke gek smijt haar telefoon nu tegen een muur aan, alleen maar om haar liefje te kussen? Juist ja, ik! Het was het wel waard. Al lachend keek ik voor me uit. Ik klikte op het schermpje. Het was Noah:
Private chat:
Babe 🧸💕 :
I already miss u! 😚U:
Awhh, i miss u too. <3Babe 🧸💕 :
Cya later, my princess :3Ik glimlachte. 'Dus, wie stuurde je een berichtje?', vroeg papa. 'Noah.', fluisterde ik alsof ik in de wolken was. 'Wat staat er op je planning vandaag?', vroeg papa. 'Wat dacht je van het telefoontje vieren?', vroeg ik. 'Hmm.. Klinkt goed! Heb je al geantwoord?', vroeg papa. We zaten nog steeds in de auto onderweg naar huis. 'Nee. Zou ik nu bellen?', vroeg ik. Papa knikte. Eerder die dag had Noah mij het telefoonnummer alvast gegeven. Ik toetste het nummer in. Met trillende handen hield ik het toestel tegen mijn oor. 'Er is geen reden om gestrest te zijn, hoor.', fluisterde papa, die zag dat mijn handen aan het trillen waren. Ik knikte. Aan de andere kant van de lijn werd opgenomen. 'Hey, there. It's Matt Duffer, to who am I talking?', hoorde ik aan de andere kant van de lijn. 'Hi. My name is Sophia LeClark. Noah told me to call?', zei ik vragend. 'Oh, yeah that's right! We wanted to ask you if you want to play a role in season 4. It would be fun if you and your boyfriend are playing a character in the same tv-show, right?', zei Matt. 'Yeah. That's right.', zei ik twijfelend. 'Do you accept the offer?', vroeg hij. 'I do.', zei ik. 'Okay. Come tomorrow to our workplace. I'll send you a Mail with the address on it. See you tomorrow!', zei hij. 'Alright. Bye!', zei ik. De verbinding werd verbroken.
--
Wajowww!! Eerlijk? Dit is epic! ( bhahah normaal praat ik zo niet maar nu is het gewoon van levensbelang. ) mijn boek heeft al bijna 200 reads! En bijna 💯 stemmen! Dankjewel! Dit was ook echt wel een lang hoofdstuk! Wel 1000 woorden! Extreem lang! Want dat is toch niet normaal! Anyways, dank jullie wel! Deel mijn boek ook eventjes! <3 Ook eventjes Shoutout naar Debbieebben_ luv youuu
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfictie- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...