----- Hoofdstuk 26 -----
'I don't know if you've noticed...', begon Noah toen we aan stonden te schuiven bij de eerste attractie: 'But don't you also think that Finn seems to be over the moon? I have no idea what happened in the queue because I was arguing with Millie, but it seems like this since the queue.', ging Noah verder. 'Well,', startte ik. 'A girl was a in the queue.', zei ik. 'A pretty girl', verbeterde Millie me. 'Yes Mills, she was beautiful. But that's not the point now. Finn flirted with her. He sounded, yes how do you say that? Horrible! He is the worst at flirting!', zei ik. 'I haven't heard it either, but Noah is right, ever since he met Debbie he seems very absent. Do we have to worry?', vroeg Millie. Ik schudde mijn hoofd: 'Not at all! He's just in love, it'll pass.', zei ik. 'excuse me? And what if that, incidentally, as in my situation, will no longer pass?', zei Noah plagend. 'Look I don't believe in love at first sight, but it might be possible. We have to help Finn. Everyone has already figured it out! Soon it will be written in the newspaper: Finn Wolfhard is going crazy, he falls in love with a girl and has completely disappeared from the face of the earth!', zei Millie. Noah en ik lachte. Millie deed mee. 'Millie, it's not really professional to laugh at your own jokes is it.', giechelde Noah. Millie rolde met haar ogen: 'Wrong, it's actually very professional to laugh at your own jokes, if you can't laugh at them yourself, they're bad.', antwoordde Millie en stak haar tong uit naar Noah. Ik lachte, die twee kunnen niet met of zonder elkaar.Het waren nog een vijf minuutjes voordat we de attractie konden beleven, ondertussen waren ik, Millie en Noah aan het bedenken over hoe we ervoor konden zorgen dat Debbie en Finn een stelletje zouden worden. We zijn raar, dat weten we. Welke drie gekken willen er nu voor zorgen dat de wereldberoemde Finn Wolfhard een vriendinnetje krijgt die hij letterlijk vijf minuten geleden heeft leren kennen in de wachtrij van een attractiepark? Juist ja, wij! 'So, does anyone have an idea?', vroeg Millie. 'Yes I have! We can go to the beginning of the amusement park and yell into those loudspeakers that all the girls called Debbie must come to the entrance of the park, some Debbie will show up, if it's her we don't know, but there will be surely someone to come to our listing?', zei Noah. Ik kuchte. Ik moest mijn lach inhouden, want Millie zag dit als een serieuze situatie. 'Yeah, so we're not going to do that. Does anyone have any possible ideas?', vroeg Millie opnieuw. Stilte. Niemand zei nog iets, je kon een speld horen vallen. 'Painful silence', fluisterde ik. 'Oh, there's no more queue! We can enter the attraction!', riep Millie.
----
Zoweejjj, dit was H26 alweer! Wat vinden jullie ervan? Het is niet meer zo goed, maar dat veranderd wel in de loop van tijd, ik heb nog te veel inspiratie!! 😏 Daarom zijn de komende hoofdstukjes iets minder interessant, maar dat betekent niet dat ik niet meer actief ga zijn!! So: Debbieebben_ 💕😮💨
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...