----------- Hoofdstuk 94 -----------
'Where can i find oranges?', vroeg Millie. 'Oh yeah we put those in the fridge. You can use all of them, dad is going to the market anyways.', zei ik. Het maken van het ontbijt was mega leuk. Ik maakte de eitjes klaar en Millie zorgde voor het brood en het fruitsap.Toen Millie en ik de tafel dekte, kwam papa naar beneden gewandeld. Hij had een mooi pak aan. 'Are you going to a date or something?', vroeg Millie die goedkeurend naar zijn kleding keek. 'Yes i am.', zei pap. 'Oh that's right, Sophia told me about it.', zei Millie. Ze richtte zich weer tot het dekken van de tafel. 'Wauw, that seems a delicious breakfast. Can i have some too?', vroeg pap. 'Ofcourse.', lachte ik. 'Je pak ziet er goed uit, pap.', fluisterde ik. 'Dankje.', zei papa.
'I'm waking Debbie and the boys up. Again.', zei Millie, ze liep de trap op.
Pap richtte zich tot mij. 'Sinds hoe laat ben jij al wakker?', vroeg hij. 'Ugh Millie maakte me wakker om zes uur in de ochtend. Ze kon niet slapen dus we hadden alvast een ontbijtje gemaakt.', legde ik uit. 'Nou, het ziet er in ieder geval alvast heerlijk uit.', zei papa en hij aaide mijn hoofd. Ik trok een zuur gezicht. Ik haat het wanneer hij dat doet en dat weet hij.
Ik kreeg een berichtje op mijn telefoon.
Baby boii<3💗: Soph please help me. Mills is getting crazy. It's seven AM and that biatch want me to wake up. 😭 Hell nah, i stay in bed, its warm and cozy.
U:
Awwh, poor Nono. I should do what Mills says. We have a suprise<3Baby boii<3💗: fine.☹️ love yaa<3
U: i love you too. Come onnn. We're waiting for you. Make sure that Debbs and Finny come aswell. 💗 lolol
--
Weetje dit boeit niem maar wij zitten in een lunapark in slagharen (zondag24juli2022 om 11:03) en mijn ouders stelen van die bonnetjes dat geld waard zijn zodat wij een prijs kunnen krijgen lol. Nu noemen ze zichzelf badass😭 help mij-
JE LEEST
Bad decision || m.b.b & n.s
Fanfiction- wil je op deze manier wel bekend zijn? Sophia is geen gewone tiener, althans, dat was ze wel. Nadat haar ouders gescheiden waren, moest ze kiezen. Haar moeder of haar vader. Zonder twijfel koos ze voor haar vader. Haar moeder was niet lief en zat...