...batı...

3.2K 197 1
                                    

Koş ela koş. Geberene kadar koş sakin durma sakın arkana bakma sadece uzaklaşabildigin kadar uzaklaş bu adamdan. Ahh ne halt edecektim ben açtım susuzdum yorgundum gücüm tükenmek uzereydi. Son hizla koşarken bir anligina arkama baktigimda uzun gür çam ağaclarindan çalı çırpıdan başka bir şey göremedim ve büyük bir ağacın altina attim kndimi. Cok uzun sayilmazdim 1/68 boyum 56 kiloydum oturdugum yer dikenlikti ama umurunda değildi dikenlerin icinde beni göremezdi tabi hırıltılı nefesimi duymazsa. Ne yapmam gerektiğini düşünmeliydim nereye gidecektim ve hocamin dedigi taşı nasıl bulacaktim mavi bir taştan bahsediyordu ve onun o adamda ne demişti adino hah batı onda oldugunu söylüyordu ama umurunda değildi isterse beni o yatakta tutsun isterse buraya yuz defa gondesin umurumda değil kndimi o gölde boğarim da o adamin yanına dönmem.
"Hu hu burdasin biliyorum kokunu alabiliyorum guzelim ya tıpış tıpış kndin gelirsin bnimle yada ben seni bulursam saçından suruyerek götürürüm karar senin kadin" Sakin ol ela sadece seni korkutmaya çalışıyor eğer burda olduğunu bilseydi bu sonun olurdu blof yapıyor diye telkin ettim kndimi. Ortalık sessizlesince surunerek yol almaya başladım ama bir kayaya çarpmamla yolculuğum son buldu.
"İşte burdasin" dedi. Saçımi asilarak beni ayağa kaldırdı ki cigliklarim umurunda değildi.
"Hala bnden kacabilecegini sanıyor musun" dedi piskopatca gülümseyerek. "Saçımi bırak" dedim aciyla yoksa birazdan kel kalabilirdim. " ben sözümde dururum seni o saçlarından suruyerek goturecegim" dedi ve beni kndiyle beraber ters istikamete cevirdi canım çok yanıyordu. "Mağara Adamı bırak beni diye çığlık attim ellerini gevşettiginde kulubenin onundeydik. Kocaman tuzakta karnına batmis olan demir cubuklarla yatan aslan artık nefes alamıyordu. "Bir daha seni uyarmayacagim hatun ya uslu durursun yada seni bağlarım" dedi bnde kuruluşumun olmadığına karar verip başımi salladim. Kulubenin onundeki sandalyeye kndimj bırakıp masanın üzerindeki surahideki suyu kafama diktim.
"Senin bnimle derdin ne"dedim sonunda. Öldürdüğü ceylani yüzmustu ve demir bi çubuğa geçirip yanan ateşin uzerine koydu. Dogrulup tum heybetiyle karşıma dikilip biraz önce yasadigimiz hararetli yürüsun dagittigi saçlarını eliyle taradi.
"Yemek pisene kadar zamanin var kucuk kiz ya adam gibi sorularımin cevabini verirsin yada seni ceylanin yerine takarim canli canli" dediğinde kacmaninda kar etmeyecegini deneyerek görmüş biri olarak oturdugum sandalyeye daha cok yapmıştım. "Inan bana dunyadaki en lezzetli et insan etidir" dediginde kanim damarlarımda sahlandi. Kahkasi şairane olsada korkunun pencesine daha çok düşüruyordu beni.
"İtiraf et insan yediğimi düşünüyorsun suanda demi" diyerek attigi yüksek kahkahalar tum ormanda yankilandi. "Evet düşünüyorum cunku bunu bana düşündüren sensin bati" dedigimde yuzundeki gulumseme birden soldu cok büyük bir pot kirmistim. "Ne dedin sen tekrarla" dediginde bu kez kacmayacaktim. "Batı dedim adin bu degil mi" dedigimde burnumun dibine iki adimda gelip çenemi tuttu. " adimi nerden biliyosun kadin" dedi. Peki sert mi oynamak istiyorsun tamam oynayalim bakalim. " sen söyledin" dedim cenemi daha cok kaldırarak. Ayak parmaklarım agrimaya baslamisti. Ona yetişebilmek icin ayak parmaklarimin üzerinde duruyordum ama nereye kadar.
"Sen o küçücük aklınla beni kaldirabiliceginimi düşünüyorsun" allahim suanda oturup hüngür hüngür aglamam gerekirken tenime degen nefesi burnumun dibindeki dudakları yuzunden aklim buhar olup semaya karıştı. Korku panik hayranlıkla karışık duygularım ardı ardına vucudumdan geçti. "Cevap ver" diye kükreyince korkum galip gelip gözlerimden yaş olarak akti. Beni sansalyeye ittiginde kalkip iceriye girdim. Biraz sonra yapacak olduklarim nasil sonuçlanackti bilmiyordum ama burdan kurtulmam gerekiyordu. Tezgahta buldugum bıçağı alip dışarıya çıktım. Arkası dönük ceylanla ilgileniyordu. Kapinin eşiğinde durup yapabilirsin dedim kndime. "Bati" dedim sesim ilkkez bu kadar gür çıkıyordu. Oflayarak bana döndüğünde o kara gözleri kocaman bir zindana dönüştu. Yapabilirsin ela dedim son kez kndime. Ve bilegimdeki bıçağı son hizla cektim...

Venüs Kızı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin