"Annenin adı. "
"Nazire."
"Babanın"
"Ahmet"
"Kardeşin var mi?
"Evet"
"Kac yasinda adi ne nerede yaşıyor"
"16 yaşında. Adi burak. Ve babamla yaşıyor. " ne yapmaya çalışıyordu bu adam nüfus Kayıt örneği istesede daha kolay olurdu.
" annen nerede" ah en can alıcı soru ve cok sık baş vurmagim bir yontem olan yalanin kapısını çalıyorum.
" annemle babam ayrıldı annem bir başkasıyla evli" ah keşke böyle olsaydi.
"Pekâlâ iste asil soru. Bana ne kadar güveniyorsun." Galiba hic.
"Yeterince" terapide yalan soylemek kocaman bir hataydi ama bunun bana ne kadar faydali bir terapi olacağı konusunda ciddi şüphelerim vardi. Üzerinde ince süngerden yapilma örtüsü olan şezlonga uzandim. Ve ah keşke uzanmasaydim dedim icimden. Çünkü sırtımda hissettigim yumuşacik sunger uykuya olan acligimi tetikliyordu.
"Tek bir isteğim var senden. Sakin olmani ve rahat olmanı istiyorum" dedi. Benim nerdeyse kalbim yerinden cikacakken onun sesinin bu kadar rahat olması oldukca can sıkıciydi. "Anlaştık mı? " dedi yine ayni ses tonuyla. "Bana öyle bakmayı kes" dedi bu kez sesinde ufakta olsa bir kızgınlık vardı. Neden kızıyordu ki ona nasıl baktığımın bile farkında değildim.
"Yapacağımiz sey çok basit sadece soylediklerimi yapacak itiraz etmeyecek ve gördüklerini aklinda tutmaya çalışacaksın" dedi. Gaddar herif bu kadar duygusuz olmak zorundamiydi sanki. "Tamam" dedim sakinlesmeye çalışarak. "Simdi. Ellerini yumruk yapmani ve tüm gücünle sıkmani istiyorum" dedi. Itaat ettim. "Yavaşça ac simdi" parmaklarımin yoğun bir karıncalanma içindeydi ama bu gayet normaldi. "Simdi ayni seyi ayak parmaklarına da yapacaksın" dediği an ayaklarımin çıplak olduğunu farkettim. Ne zaman çıkarmıştı ayakkabimi ve çorabımi hatırlamıyordum hissetmemistim bile. Yine itaat ettim. Ayni şeyleri kollarim karin kaslarım boynum bacaklarimada yaptım tabi onun talimatlariyla. Goz kapaklarımi sikica kaptmami soyledi bunuda yerine getirdim ve kndimi rahat biraktigimda aslinda rahat değil uyuşmus oldugumu farkettim. "Sen bir fidansin ve ben senin yanına dikilen bir odun parcasiyim sen bnden guc alacaksin ve ben o gücü sana verip senin belinin daha çok bükülmemesini sağlayacağım" dedi. İstediği zaman ses tonu şairane olabiliyordu bu açıkça ortadaydi. "On'a kadar sayacagim" dedi. Sayı ona geldiginde ne tur bir dalgalanmanin icinde olacağımi merak ederek ve daha çok heyecanlanarak bekledim. "10. Korkma biz birbirimize emanetiz"
"9 hersey yoluna girecek"
"8 sadece sabırlı ol"
"7 yakında hersey düzelecek"
"6 sadece bana güven"
"5 gideceğin yerin hakimi sensin"
"4 istediğini yapabilirsin"
"3 ama bunu gerçek hayatla karıştırma"
2 ve unutma sen tam karşımda uyuyorsun"
"1 ve benim iznimle suanda:
"0 bir göl kenarindasin"
Dedigi anda kndimi uc futbol sahası büyüklüğünde bir gölün onunde buldum. Tanrım bu imkansız. Ormanlarla çevrili bu yemyeşil suyun onunde durup kendi yansımasıni gören ben miyim?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Kızı
ChickLitUyku..... Derin saatler günler alan derin bir uyku. Size ne kazandırır. Bana aşkı kazandırdı. Korku damarlarımda cirit atarken aşk kalbimi ve her hücremi ele geçirdi. Uykunun derin kollarında bulduğum adamanin gerçekleriyle başa çıkabilir mi...