Gözlerimden yanaklarima ordan boynuna akan göz yaşlarım ve onun zindan gözleri. "hoca ha" dedi tıslayarak. "Peki o hoca seni elimden alabilecek mi bakalim" dedi ne kadar tehditkardi. Ölümün boyle olacaktı demek ki aciyla son bulan bir son...
"Yapma ne olur" diyebildim zorla. Ve birden beni yere birakmasiyla son buldu karanlığım. Ayaklarının dibinde buldum kndimi nefes alamıyordum imekleyerek dışarı attim kndimi serin hava birazda olsa nefes almami sağlamıştı ama sanki hala parmaklari boğazımdaymis gibi hissediyordum. Köşedeki su dolu kap gözüme ilişki titereyen bacaklarima can gelmediği için yine surunerek kana kana su ictim ama suyun yansımasında onu görünce yine taş kesildim. "Acımasız pislik sadist köpek" dedim o beni kollarimdan tutup kaldırmadan once. Kolumdan tutup beni iceriye surukledi ve odanin köşesindeki yatağa fırlattı. Gözlerinde ki ateş beni kul edebilirdi. "Sakın dokunma bana" dedim onun her attığı adimda. Kaçacak yerim kalmamıştı sırtım duvara toslayinca korkudan gozlerimi kapattım. Yataga gelip uzerime dogru hamle yapınca dehşetle açtım gozlerimi. " senin gibi bir kadina dokunacagimi mi düşündün seni aptal kadin" dedi ve bir eliyle Saçımi yakaladi bu adam ne istiyordu saçlarımdan het seferinde yolacak kadar cok asılıyordu. " şimdi ya bana herşeyi anlatırsin yada seni bu gece zorla altima alirim çırılçıplak" dediği anda bedenime giren bilmediğim bir duygu tenimde ürpertiye neden oldu. Nefesi ne kadar da guzeldi bilmediğim bir meyve kokusu çarpıyordu yüzme. Offf ne diyorum ben ya yine delirdim galiba. Geri cekilip kanepe oturup cevap bekliyen gozlerle beni sürdü. "Nerden başlayım"
"En başından"
" adim ela psikoloji ikinci sınıf öğrencisiyim dunyaliyim" diyince gülümsedi ne yazikki.
"Ordan bakıldığında uzayli gibi mi duruyorum" dedi
" ben biraz fazla uyuyorum yani normal bir insanin iki kati kadar hoam ona yardım etmemi istedi bnde kabul ettim"
"Onun kafasıni koparacagim" dedi ben cevap vermeyince devam et dedi " hipnoz Terapisi yapıyoruz ve aslında ben şuan da bi yatakta yatıyorum bu gördüklerin sadece bir yansı.." cumlemi bitirmeden bir çırpıda beni altina aldi neye uğradığımin farkina varmam bir kac saniye mi aldi. Yatakta ve onun altindaydim nefes alamıyordum cok güçlüydu. "Demek bir yansıma ha yani sana istediğimi yapabilirim" dediğinde gozlerinde gördüğüm sey aklımı kaçırmama neden olabilirdi. Onu itmeye vurmaya çalıştım ama gücüm yetersizdi onun karşısında. Burnunu burnuma surttu kıpirdayamiyordum. "Yansıma haa madem yansımasın neden altımda titriyorsun" dedi ve dudaklarıma yapışti. Karşılık verme ela ne yap yap sakın karşılık verme dedim kndime ama bu imkânsızdı. Israrci dudakları dudaklarimi araladiginda dili dilime değdiginde agzimi daha çok açıp onun içeri davet ettim. Biraz önce beni öldürmeye çalışan adam şimdi üzerindeydi ve beni deli gibi öpüyordu. "Yansıma ha madem öylesin neden sıcaksin neden titriyorsun neden bana karşılık veriyorsun neden dudaklarin gerçek ve bana dokunma derken neden gozlerin tam tersini söylüyor" dedi. İçimdeki kiz zevkle kıkırdiyordu. "Hemen kalk üstümden" dedim.
Başımın uzerinde zorla tuttugu kollarimi gevşetti ve başını boynuma götürüp derin bir nefes aldı. "Bu koku tamda Venüs'ün kızına yaraşır bir koku" dedi ve Uzerimden kalkip gözden kayboldu.
O gideli ne kadar olmuştu bilmiyorum ama ben hala ayni pozisyonda yatıyordum. Dudaklarimdaki tat mükemmeldi ama tarifi imkansız bir tatti bu dünya üzerindeki hic bir koku ve tat bununla kıyaslanamazdi. Birden bedenime giren karıncalanma hissi canımı yaktı güçlü bir el tarafından bedenim çekiştiriyordu evden bu gezegenden uzaklaştıgimi hissedebiliyordum galiba uyanmak uzereydim ama uyanmak istemiyordum gozlerimi karanlık bir odaya açtığımda dudaklarimdaki tadın sahibinin adını Mırıldandim son soyledigim buydu son gördüğümde o lanet adam dı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Kızı
ChickLitUyku..... Derin saatler günler alan derin bir uyku. Size ne kazandırır. Bana aşkı kazandırdı. Korku damarlarımda cirit atarken aşk kalbimi ve her hücremi ele geçirdi. Uykunun derin kollarında bulduğum adamanin gerçekleriyle başa çıkabilir mi...