dogu ve bati

1.7K 143 5
                                    

Herkeze selam. Finale yaklasiýoruz. Olaylar son hizla noktalanacak. Yorumlariniz ve voteler icin teşekkurler....

Sibel..


Midem bulaniyor gozlerim gorme yetisini kaybediyordu.

Ellerim ayaklarim karincalaniyor bedenime buz gibi bir soguk hava akimi enjekte ediyolardu.

Şuurum artik beynimi terk etmisti.

Sevmistim. Ne cok sevmistim oyle delice karsi konulmaz engellenemez savasılamaz bir sekilde sevmistim. Herseyimi hic dusunmeden ona vermis pisman olmamistim.

Arifi ihanet olarak goruyor bilmiyor anlatmama izin vermiyodu,

hiç bir şey umurumda değildi, oğlum kayıptı, yerle bir olduğu kalbimi gururumu sevgimi aşkımı bir kenara ittim, sevdiklerim acı çekiyordu, babamın gözleri kan çanağına dönmüştü annem titriyor arif yarı baygın halde kan gölünün ortasında yatıyordu.

''seni pislik, seni adi hayvan'' diyerek tekrar üstüne atladım, ama o yine beni bir yaprak gibi arkasına savurdu,

''nerde doğu nerde, oğlum nerde'' diye bağırdığımda yanıma gelip ellerini yine saçlarıma doladı

''o benim oğlum, benim, sende bir zamanlar benimdin o adamı koynuna almadan oğlumun ona baba demesinden önce sende benmdin, şimdi zeytin yağı gibi üste mi çıkmaya çalışıyorsun'' dedi ve ellerini saçlarımdan çekip beni yine arkasına doğru savurdu,

''aptal, aptal'' diye bağırdım, ve yine ayağa kalkıp onun önünde dikeldim, gücüm tükenmek üzereydi, bedenim sinyal veriyordu,

''olmadı, aptal olmadı, o sadece oğlumuza babalık yaptı saçımın teline bile dokunmadı, madem herşeyi biliyorsun bunu da bil o zaman '' dedim ve ellerimi göğüsüne koyup onu itmeye çalıştım ama imkansızdı, eskisinden bile güçlü görünüyordu,

"Biliyorum ihaneti ucuzlugunu biliyorum. Ve daha fazlasini bilmeme gerek. Ama sen bil ki bu gece burdan kimse sag cikmayacak"

"Senin derdin bnimle bati onlarla degil. Birak onlari burdayim bana yapacagin hic bir sey umurumda degil ama onlar" dedigimde babam aciyla homurdanim bilegindeki kelepceyi zorladi. Kelepce etine battiginda daha cok homurdandi.

"Onlar senin ihanetine canak tuttular ama artik tutamayacaklar zaten birinin parmaklarini kestim" dediginde masanin uzerinde duran bağ makasini alip arifini gozunun onu de salladi. Arif korkarak debelenmeye basladi.

"Onun sucu yok allahin belasi" diye bagirip elinde ki makasi bir cirpida aldim.

"Tesekkur etmen gereken adama yaptiklarin aileme yaptiklarin seni asla affetmeyecegim" dediginde igrenc midemi bulandiran bir kahkaha atti.

"Affedilmek isteyen kim" dedi.

"Dogu nerde" dedigimde gozlerinde bir an bir sevgi gecisi gorur gibi oldum ama yaniliyorda olabilirdim.

"Bana cevap ver. Ver artik ver oglum nerde soyle bana " diyerek ona vurmaya basladim ama sadece kndi canimi yaktim. Ona bir gram bile bir sey olamamisti.

"Lutfennn" diye bagirarak dizlerimin uzerine cöktum. Oglum icin sadece oglum icin.

"Anne" diyen sesle kendime gelip yerde surunerek ona gittim.

Allahim sukurler olsun...

"Korkma anne aglama" diyen evladim incecik kollarini hickiran bedenimle sarmis beni teselli ediyordu.

"Korkmuyorum artik korkmuyorum"dedim hickira hickira aglarken

"Sen yanimdasin ya korkmuyorum oglum" ona daha sıkı sarildim.

"Artik hep beraber olucaz anne sen ben babam" dedi ve kollarimi bombos birakip kosarak batinin yanina gitti

"Dimi baba" dediginde bati seytanca gulumsedi bana bakarken ve dogunu saclarini sevdi.

Hayir.... tanrim hayir....

"Seni oldurecem seni ellerimle tirnaklarimla parcalayacagim" diye bagirarak batini uzerine atildim ama daha ona yaklaşmadan beni bir hareketiyle beni yerlere savurdu.

"Aferim benim ogluma" dediginde savruldugum yerden dogruldum. Hayir bati degildi beni yere seren doguydu.

Imkansiz....

"Neden sonucta damarlarinda benim kanim var. Oda benim gibi" sessizce doguya baktim.

Yanaklarimdan suzulen yaslar durmuyordu.

"Oglum. Dogum. Canim kanim. Gel buraya" dedim kollarimi acarak umutla. Ama o batinin elini tutup umudumu yerle bir etti.

"Bana yalan soyledin. Sakladin gercegi" dedi ve arkasindaki insanlara donup

"Hepiniz sakladiniz" dedi. Ve o guzelim yesil gozlerini bana cevirdi.

"Seni affediyorum anne" dedi ve yanima gelip elimi tuttu. Kalkmama yardim edip

"Hep beraber olucaz anne. Sen ben babam" dedi ve elini karnima koyup

"Kardesim artik hep beraberiz" dedi. Allahim yardim et lutfen diye fisildadim.

" biz seni disarda bekliyoruz baba" dedi ve beni pesinden cikisa surukledi. Ama tam kapiyi acmistik ki durup arkasina bakti.

Hala ayni yerinde olan batiya cevirdi gozlerini.

"Hepsini oldur baba ihanet cezasiz kalmamali" dedi. Ve beni sertce disariya suruklediginde kulagima dolan aci homurtular bir bir kesildi......

Venüs Kızı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin