karanlıklar kraliçesi

3K 175 10
                                    


kısacık bir bölüm..... çok  beklediğimin farkındayım. daha çok zaman ayıracağım. 

bölüm fazla +18 içerir, nerde başlayacağını belirttim. okumak istemeyenlere duyrulur....

yorumlarınız ve voteleriniz için teşekkürler.....seviliyorsunuz....sibel



BATI.....


cennetin varlığını unutmuş eski bir melek. 

cezaların en ağırıyla sürgün edilirken bir gün o cezanın ona mükafat olacağını biliyor muydu ki?

benim cezam sonsuz ıstırap sonsuz yaşam sonsuz acı demekti. 

ama bir gün ansızın karşımda bulduğum kız, bana neden seni göremiyorum kimsin sen diye bağırdığında bir yem olarak gönderilmişti bana ama  kurtuluşumun anahtarı ondaydı. 

sevdiklerimin ölümünü görmek onları kendi elimle toprağa vermek ruhsuz bedenlerini toprakla örtmek ve yokluklarına alışmak kadar acımasız bir ceza olmazdı. 

doğu bunları kaldıramadı. sevdiklerimizin ölümünü görmek cezalandırıcımız tarafında bize verilen lanet gün geçtikçe onu yok etti. 

ve sonunda o istediği ölüme kavuştu. 

venüs kızının bana gelişi bir pislik tarafından olsa da bana ihanet etmiş de olsa herkes affedilmeye değerdi. 

ondan formülü istediğimde kabul etmeyeceğini biliyordum ama bilmediğim kocaman bir şey daha vardı. 

onun beni, benimle birlikte kocaman karanlık bir çukur olan lanetimi kabul edecek ve kendini bana verecek kadar çok sevdiğini bilmiyordum. 

kokusu..... ve hala dilimde olan tadı... kollarımın altında ki çırılçıplak vücudu. 

ve yerlere savrulmuş kanlı çarşafla. artık onun adı

karanlıklar kraliçesiydi......


asırlardır dingin sessiz ve sukut içinde olan erkekliğim kollarımın altında kıpırdanan vücudu sayesinde yine dimdik olmuştu. 

dün gece sabah kadar ona sahip olmanın verdiği yorgunlukla o uyuyup kalırken ben saatlerdir onu seyrediyordum. 

hata mı yaptım diye düşünmemeye çalışıyordum. hata olsa da olmasa da artık herşey için çok geçti. 

ademle havva bağdata ki  el cezireye sürgün gönderildiğinde doğu ve ben venüse sürüldüğümüzde bizi venüse getiren melek israfil bize sürgün şartlarını okurken sessizce onu dinlemiştik. 

hala dün gibi aklımdaydı elayı kapsayan metnin okunması. 


düşmüş varlıklar cezalarınız gereği asla ölmeyecek sonsuz bir döngü içinde yaşayacaksınız. 

insan suretiniz  iki asır sonunda çürüyecek kokacak ve derileriniz kemiklerinden sıyrılacak acı en ağır şekilde hissedilecek ölüm arzusu çoğalacak ama asla ne cennete ne cehenneme kabul olunmayacaksınız . 

suretiniz iki şekilde değişebilecek. gönderildiğiniz şekilde ve o gün bulunduğunuz şekilde. 

elinizde ki venüs taşlarının gizemini çözen ölüme hak kazacak ama  cennetten muaf sayılacaksınız. sizler için araf en hayırlısı olacak. cennet ve cehennemin  giriş kapaları sonsuza kadar size kapalı olacak. tüm cihanın yaratıcısı   Allah-ü tealanın buyruyla girişiniz  kesinlikle yasaklanmıştır.

Venüs Kızı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin