Gozlerimi sıkıca kapattım. allahım ben ne yapiyorum boyle. Bedenimde dolaşan aşk ve kasiklarimda ki agri yüzünden herseyimi bu adama bi dakika hatta bu yaratiga vermek uzereydim. Peki umurumda mi tabikide HAYIR.
Sol ayak parmaklarimdaki sıcak temas yüzünden gozlerimi açtığımda dudaklarimdan cikan inleme onun kadar bnide şaşırtmisti. Yatagin önüne diz çökmüş ayak parmaklarimi öpüyordu agzimdan cikan inlemeden sonra başını kaldırıp bana baktığında artık herşey için gec kaldığımi anladım. o durmayacakti bende onu durdurmayacaktim.
Parmaklari kilodumun kenarlarina gittiğinde yine birleşti gözlerimiz. Eminmisin der gibi bakıyordu bana. Gozlerimi kapattip başımı geriye doğru attigimda tenimdem cikip giden küçük bez parçasından sonra onun karşısında çırılçıplaktim.Tum bedenim yangin yerinin tam ortasında kalmış gibi yanıyordu ve birazdan buhar olup eriyip havaya karisacaktim. Vucudumun her yerinde dolasan parmaklarin yerini dudaklari ve dili aldığında iyiki issiz bir yerdeydik diye ic geçirdim cunku çıkardığım sesler beni bu denli rahatsız ediyorken duyan herkeside rahatsız edebilirdi ama su anda dag başında bi kulubede çırılçıplak sevdiğim adama sundugum bakireligimi kaybetmek uzereydim.
"Son kez soruyorum" dediginde cümlesini bitirmesine izin vermedim.
"Sakın durma" diye inledim.
Bu sözümden sonra dudaklari daha şehvetli dokunuşlari daha sahipleniciydi. Dudaklari bacaklarımin arasında elleri göğslerimdeydi. O an anladım ki ben hep bu anı beklemistim tam uc yıl boyunca onun olacağım ani beklemiş bazende hayel kurmuş bazende Rüyalarımda görmüştüm bu ani. Ama bu kadar mükemmel hissedecegimi düşünmemiştim. Dilinin bacak aramdaki dokunuşu küçük bir çığlık atmama neden oldu. Birden kndini yukarıya cekip ellerini yanaklarımin iki yanina koydu.
"Ac gozlerini sana sahip olurken gözlerini görmek istiyorum benim olduğunu anlaman için gozlerimi görmeni istiyorum" dediginde yavaşça araladim gozlerimi. Karşımda ki adam tum sertliği yakışıklıgi ve aşkla bakan gözleriyle tum şehveti ve arzusuyla bana olan açlığıyla tum duygulari bir çift gozde barındırıyordu.
"Şimdi içine gireceğim canını acıtmak istemesemde bu canini yakacak" dediginde irkildim
Bacaklarımin arasında hissettigim sertlik yavaşça içime doğru zorla kaydığı anda kulakları sağır edecek bir çığlık attim.
"Şşşttt sakin ol bebeğim rahatla sıkma kndini" diyip alninj alnima bastırdı.
"Batı" diye inledim dişlerim alt dudagimi ısırdı. Bur bir dakika bu benim dudaklarim değil di. Sırtının kaslı bölümüne acıyla tırnaklarımi geçirdim.
"Benimsin artık tamamen benim sonsuza kadar benim ölümden bile yanımda olacaksın" dediginde kndini geri cekti icimden kayıp giden sıcaklıkla carsafin kıpkırmızı olduğunu gördüm. Beni kucağına alip altinizdaki carsafi tek hamlede altimizdan kaldırıp odanin diger ucuna fırlattı. Ve bu kez ilkki kadar nazik değildi içime girerken. Çığlık çığlığa bagirirken onun adını sarılıyordum. Aci zevk tutku aşk her duyguyy ayni anda yaşıyorduk. Üzerimde gelip gittikce benimsin benim. Benim. Benim. Sadece benin. Diye bağırıyordu. Bense omuzlarini ısırıp nefesim yettigince adını sayıkliyordum.
" ela kalk ela iyimisin beni korkutuyorsun ela" diyen sesle açtım gözlerimi aman tanrım olmaz bu imkânsız yaşadığım tum o anlar aldığım zevk verdiğim bakirelik o mükemmel aci bana sahip olduğunu haykiran adam allah kahretsin gördüklerim sadece bir
Rüyadan ibaretti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Kızı
ChickLitUyku..... Derin saatler günler alan derin bir uyku. Size ne kazandırır. Bana aşkı kazandırdı. Korku damarlarımda cirit atarken aşk kalbimi ve her hücremi ele geçirdi. Uykunun derin kollarında bulduğum adamanin gerçekleriyle başa çıkabilir mi...