Dokunma onu uyandırma bırak uyusun yeterince kötü günler geçirdi dedim kndime. Kolumdaki saat on biri gösteriyordu karanlık olmustu Vücudum dinlenmişti ama aklım ve kalbim yanımda yatan adam yüzünden cok yorgundu. Belime sarılı kolunu gevsetip yavaşça yanından sıyrıldim. Ayaklarim geri geri gitsede mutlu anlarin sonuna gelmiştim hastalıklı bir babam timarhanede yatan bir annem vardı ve bnim önceliğim onlardi. Kndimi düşünmenin sırası değildi. Annem sonunda konuşmuş ve beni umutlandirmisti. "Üzgünüm" diye fısıldadim ve saçlarını kokladim. Seninle mutlu olmak içimden gelerek kahkaha atmak elele yürümek bu yatakta huzurla uyumak istesemde yapamam. Ailemi toparlamistim ama tam anlamıyla bir araya getirememistim. Yatagin önünde durup bunlari düşünürken onun çıplak göğsüne bakıp huzurla aldığı nefesi dinledim yatagin dibinde duran ayakkabilarimi elime alip dışarıya çıktım.
"Benim buluşalım" dedim ve karşı tarafin cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattim. Siteden çıkıp ilk taksi durağından bir taksiye atladım ve ona msj attığım yere gittin. Uzun zamandır hiç sigara icmemiştim bakkaldan kndime sigara ve Çakmak alıp denize karşı bir sigara yaktin. Saat on iki bucağa geliyordu nerde kalmıştı bu adam.
"Sigara sağlığa zararlı" dedi arkamda ki ses. Elindeki sigarayi söndürüp oturdugum banktan kalkip ona baktim. Bir zamanlar karizmatik olgun yakışıklı esrarengiz buldugum adam üç yılda zayıflamiş çökmüş ve yaşlanmıştı.
" taşı istiyorum ela bu kez gerçek taşı istiyorum" dedi hocam.
" bir kez denedim sence bir daha böyle bir denemeye bile girmeme izin verir mi" dedim gülümsedi.
"Çalmana gerek yok aşık olduğu kadina gönüllü verir taşı tabi senin zarar gormeni istemiyorsa" bu adamdan ölesiye nefret ediyordum once hastalığımi sonra da batiyla vuruyordu beni en zayıf noktalarımi biliyordu ve bunlar onun karşısında güçsüz düşmeme neden oluyordu.
"Taş bana gelecek Venüs kızı" dedi igrenerek guldum
"Sakın bir daha bana öyle seslenme"
"Ciddi olduğumu sana nasıl anlatabilirim ahh buldum annenin bilegindeki kesik boynunda olsun istemiyorsan taşı bana getireceksin" dediğinde nasıl büyük bir aptallik yaptığımı anladım. Anneme yaptıkları için batıyı suclarken meğerse canavar o değil bu pislikmis. " anneme yaklaşacak olursan seni ellerimle öldürürum" dedim söz konusu ailemse katil olmak yada ölmek sorun değildi.
"Yeter boş konuşmayalım artık taşı istiyorum iki gun sonra burda bu saatte ya taş gelir yada annen belkide baban hangisi daha çok canini yakacaksa onu alır giderim" dedi ve rugan ayakkabilari kaldırımi Dove döve benden uzaklaşti.
Düşünmeliydim sakin olup düşünmeli ve bir çözüm yolu bulmaliydim. Beklemesini söylediğim taksiye binip eve gittim. Asliya bu geceyi bizimle gecirmesini söylemekle ne kadar iyi yaptığımı bir kez daha anladım. Babam uyumuştu aslı hala ayaktaydi. Bahçe ışığını açık görünce yanına gittim.
"Hoşgeldiniz merak ettik"
"Babam"
"Yatti hersey yolunda merak etmeyin" dedi sakinligi iyimserligi ve gülen yüzüne her zaman imreniyordum.
"Sizin açımızdan hersey yolunda gitmemiş galiba" dedi beni analiz etmesi sadece bir kac dakikasıni almıştı insanları gozlemleme yeteneği oldukça başarılıydı. yada ben icinde bulunduğum berbat durumu fazlasıyla yüzümde yansıtıyordum.
"Anlatmak istermisiniz"
"Belli başlı bir sey yok hastamla ilgili bir durum" galiba yalanda olsa birine içinde bulunduğum durumu anlatıp akıl alabilirdim çünkü suanda çok çaresizim bir tarafta asla ihanet etmeyecegim bir adam diğer tarafta ailem.
"Adam bana bir soru sordu cevap veremedim" dedim konu ilgisini çekmiş olacak ki gozleri parladı. Onuda anlıyordum 55 yaşındaki hastalıklı bir adamla tum gun beraberdi ve doğal olarak normal bir sohpet etmek onu heyecanlandirmis olmalıydı.
"Bi tarafta cok sevdiğiniz bir adam var ama bu adamda herkesin istediğ bi hazine var birileri ailenizi Tehtit ederek sizden o hazineyi kendilerine getirmenizi istiyorlar siz ne yapardınız sevdiğiniz adama ihanete mi ederdiniz yoksa aileniz icin bu dünyada mutlu olacağınız tek adami sırtından mi vururdunuz dedi adam cevao veremedim aklimi kurcaliyor sen ne düşünüyorsun" dedim masadaki sudan kocaman bir yudum aldım.
" ailemi secerdim"
"Neden"
"Çünkü baki olan saf sevgidir. İnsanın ailesi onu karşılıksız sever korur gözetir. Diğer taraftan bi adamın aşkı bazen yıkıcı yaralayici aci verici olabilir" dedi. Kndimi iyice boka batmış gibi hissediyordum.
"İyi geceler asli teşekkür ederim" dedim ve kararlı bir şekilde yukarıya çıktım. Önce babama baktım kitap elinde uyumuştu. Kitabını sehpaya koyup onu öptüm. Zor günlerde babamın kndini kaybettiği zamanlarında bile şefkatli bi kokusu vardi sarılmasi huzur verir sevgisi karanlık bulutları anlıkta olsa dağıtırdi. Annemi sevmekten vazgeçmemis ama onu uzun zaman affedememisti. Berjer koltuğuna oturup geçmişe zor bir yolculuk yaptim. Eski güzel günler cok geride kalmıştı. Annem aklını yitirmemiş babamin mükemmel bir işi annemin de ilgilenecegi ikiz çocukları vardı. Evet biz burakla ikiziz. Ben ne kadar güçlü biriysem burakta çocukluğumuzdan beri heo marazli bi cocuk olmuştu. Her zaman hastalanir öksürük tıksırık ateşlenirdi. Once bunun bademcik İltihabı olduğunu düşündüler ameliyat oldu ama hayir sorun bağışıklık sistemiydi zayıftı havadan nem kapan bünyesi zamanla dahada zayıfladi. Annem uc ay çalıştığı işini bıraktı. Ve o lanet gunde kıyamet koptu ve bir daha da duzelmedik o gunu belki sonra anlatırım size.
Babamı bir kez daha öpüp odama çıkan merdivenlere yöneldim ama korkudan çığlık atmak üzereyken elini agzima kapattı.
"Şşşş" dedi dudaklarını öyle ileri doğru uzatmasıyla gozlerimin onlara takılı kaldı.benimdeki Korkunun yerini aşk almıştı şimdi. Neden bee neden isyan edesim geliyor vijdansiz neden o gözlerin öyle aşkla bakıyor bana neden sen bana dokunduğunda gozlerimi kapatıp Hülyalara dalmak istiyorum "gittin yine bıraktın beni" dedi eli hala dudaklarimdaydi. Yavaşça elini dudaklarımda cekecerken alt dudagim elinin altında ezildi.
"Üzgünüm kalamazdim"
"Kalacaksın hep kalacaksın gidemeyeceksin bnden gidemeyeceksin kaçman hic bir şeye yaramayacak eninde sonunda benim kalacaksın" ahh sus lütfen sus diye yalvarasım geliyordu.
"Batı" dedim fısıltıyla ve yine aynı şeyi yaptı. Ne zaman adini söylesem gözlerini kapatıp küçücük bir çocuk gibi gulumsuyor. Hadi bakalım ela bu adama ihanet edebilecekmisin bakalim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Venüs Kızı
ChickLitUyku..... Derin saatler günler alan derin bir uyku. Size ne kazandırır. Bana aşkı kazandırdı. Korku damarlarımda cirit atarken aşk kalbimi ve her hücremi ele geçirdi. Uykunun derin kollarında bulduğum adamanin gerçekleriyle başa çıkabilir mi...