...son...

2.1K 167 1
                                    

Kalk be kalk dedim kndime ve içeri girdim. Belkide son duşumdu bu sıcak su gevşememe neden olacagina daha çok kasıliyordum. İşim bittiginde giyindim hafif bir makyaj yaptım. Çağırdığım taksinin korno sesiyle dışarıya çıktım. Batının evine gelene kadar ağladım steye girdiğimizde gozlerimi kurulayip ihtişamlı evin tum ışıklarini acip beni bekleyen kadere belkide ölüme yürüdüm. Kapiyi calmama gerek bile kalmadan batı karşımda dikildi. Bana bu haliyle herseyi her an unutturabilirdi.
"Gec kaldin ama hoşgeldin" dedi seksi gülümesiyle.
"Himm harika kokular geliyor burnuma cok açım" dedim ve mutfağa yöneldim. Rol mü yapıyordum Hayır onu seviyordum hmde deli gibi. Arkamdan geliyordu ve kıkırdigini duyabiliyordum. Ocakta duran yemeklere baktim bu imkânsızdı.
" sen yapmadın bunları dimi"
"Tabiki ben yaptım" dedi dolaptan şarabı çıkarırken. Masa harika görünüyordu. Bordo ve krem tonlari hakimdi tabaklara. Ortadaki büyük Şamdan masanin en lüksüydu. Oturdum ve onun en usta Uşaklari bile gölgede bırakacak kadar zarif hareketlerle servis yapmasini izledim. Karşıma oturdugunda anladim ki bu gece yapacak olduklarımdan asla pişman olmayacaktım. Ihanetim hariç.
"Venüs'e" dedim kadehimi kaldirarak.
" cennetime" dedi gozlerimin içine bakarak ve ben o an buhar olup havaya karıştım. Bakma ya öyle bakma bana yapamicam korkuyorum basaramamaktan herşeyi elime yüzüme bulaştırmaktan ödüm kopuyo. Dur ya dur karamsarlıga kapılmamaliyim buna mecburum ve eğer basaramazsam enver denen pislik beni bulur aslında bni bulması umurumda değil yeterki aileme dokunmasin. Peki diyer taraftan düşünelim başardım taşı çalıp envere verdim bu kez de batı pesime düşüncek yani iki ucu boklu değnek
"Sessizsin" dediginde irkildim ve elomdeki Çatalda ister istemez sert bir şekilde tabağıma çarptı.
"Ve gergin" dedi gülümseyerek. Gerginliğimin sebebinin ne olduğunu anladığıni sanmıyorum çünkü anlasaydi böyle gulumsemezdi. Ayağa kalkip yanıma ulaştığında öyle kibar görünüyordu ki. Elini bana uzattı ve bende tutmamak için hiç bir sebep bulamadım. "Bu gece herşeyin ben olayim istiyorum herseyim sen o"dedi ve bir ayaklarım yerden kesildi. Bir kuş gibi kaldırdı beni kucağına ellerim sert göğsünde elleri tum bedenimdeydi dokundugu yerleri bir daha hissedemeyebilirdim. Bakmıyordum ona utanıyor ve büyük ihtimalle kızarıyordum. Dudaklari alnimda saçlarımdan kulagimda gezerken beni yere bıraktı.
"Burası bizim odamiz hic uyumadim bu yatakta sen gel diye bekledim ve işte burdasin şu dolap senin hersey bedenine göre ama ic çamaşırlarin benim zevkime göre" göre derken heyecanla yutkundum. ve o odadan çıkana kadar ona bakamadim. Karşımda ki yatak mı yoksa futbol sahası mı bilemedim. Krem tonları hakimdi odaya sade ama şık iki büyük gardırop vardi kndi Dolabimdan önce onun dolabınin kapağını açtım. Ve beni onun o tarifi imkansız kokusu karşıladı dizlerim titremeye başladığında parmaklarımi koyu renklerin çoğunlukta olduğu kıyafetlerinde gezdirdim ve istemeden parmaklarimi kokladigimda onun kokusu girdi taaa içime kadar.
Kndime inanamıyordum neler yapıyordum böyle. Kasiklarimdaki ağrı yine tüm şiddetiyle yerini almıştı bedenimde. Kapıyı kapatmak üzereyken dolabın altındaki küçük kasa dikkatimi çekti. Eğilip baktigimda üç haneli bir şifre olduğunu gördüm ve içindeki durtu taşın o kasada olduğunu fısıldadi kulağıma bunu şimdi yapamazdim hem sifre için düşünmem gerekiyordu ama içimdeki ses şifrenin adim olduğunu soyluyordu. Hemen dolabin kapağını kapatip kndi dolabima yöneldim. Krem gri siyah bordo kahverengi lacivert renklerindeki etekler ve buluzlar vardı üst tarafta. Alt raflarda Jean pantolonlar tişörtler kareli gömlekler vardi. Soldaki cekmecede çeşit çeşit ten çoraplar şallar ve çoraplar vardi. Ve sağdaki cekmeceyi actginda gozlerim karşımdakilerini daha net görebilirmek için kocaman actim. Kndim için alışverişe çıktığımda her zaman sade şeyler almaya çalışırım bu ic çamaşırlarim için de geçerlidir. Pamuklu ic çamaşırlarini tercih ederim hic bir zaman böyle şeylerim olmamıştı. Dantelli şeffaf özellikle kırmızı almıştı tangalar ful dantelli sutyenler Külotlar. Bir kaç tanesini alip baktım nerdeyse Victoria secret mankenlerinin giydigi tarzda çamaşırlardi bunlar. Karşıdaki kapıyı açtığımda mükemmel bir banyoyla karşılaştım. Bu evde lüks olmayan tek bir yer yoktu. Her yer son teknoloji ve son moda ürünlerle döşenmişti. Kısa bir duş alip ipek gibi tenimden kayan ic çamaşırlarin en kapalısini seçtim giyip üzerinedie once bir gecelik giydim. onun icin hazırdım ve yapacak olduklarım içinde.

Pencereden seyrettiğim karanlık içimdeki karanlıktan daha azdı sanki. Ve belime dolanan güçlü kollar sırtımi yasladığım sert göğüs kndimden gecmeme neden oluyordu. Ona bakmaya utanıyordum o ise beni kndine çevirip gözleri tum bedenimi keşfe çıkmıştı.
"Bana bak" desede bakamazdim.
"Sen buraya bu gun soylediklerim için mi geldin" dediginde bugun beni kapıya sıkıştırdigi geldi aklima. Beni kucaklayip yataga bir mücevher gibi bıraktı gelip yanıma uyandığında heyecanim hat safhadaydi. Sağ kolunu uzatip beni göğsüne bastırdı.
"Tek istediğim huzurla uyumak" dedi ve beni göğsüne bastırdı. Saçlarımı öpüp kokladi
"Cenneti hep özledim ama kokun cennette olduğumu olduğumu anımsatiyor bana. Vücudunu değil kalbini ruhunu istiyorum Venüs kızı" dedi ne diyebilirdim ki hangi kelimeler şuanki mutluluğumu anlatirdi ki. Huzur diyordu ama yapacak olduklarımdan sonra huzur bizim için nadide bir eser olacaktı. Kapat gozlerini ela son bulduğun ve bir daha bulamayacagin son huzur kırıntılarinida yok etme dedim kndime ve uyku gözlerime geldiğinde son kez sokuldum koynuna.

Saat kacti acaba uyandığımda. Hava hala karanlıkti ve yanimda yatan adam huzurla sakince nefes alıyordu. Kollarinda sonsuza kadar kalmak istesemde kalkmak zorundaydim. Cok yavas sessiz ve sakin olmaliydim. Parmak uçlarımda ilerlerken yanından kalktigimi bile fark etmemisti batı. Yatagin solundaki dolaba ilerleyip kapağı yavaşça açtım. Kasa tam karşımdaydi. Arkama baktığımda bati hala ayni sekilde yatıyordu. Aşağıya Eğilip harflerden oluşan şifreye ela yazdım ve o tık sesiyle kada önümde açıldı. İçindeki turkuaz taş ışıklar saçıyordu. Parmaklarimda ona dokunduğumda şimdiki düşüncegim seyin burdan nasıl cikmak olduğuydu. Yine yavaşça ayağa kalktim. Batıya son bir kez baktım. Derin bir nefes alip kokusunu içime hapsettim. Ve yine parmak uçlarımda odadan çıktım. Sabah olduğunda ondan aldıklarımdan sonra pesime düşerse onu suclayamazdim. Bana ne yaparsa yapsın onu asla suclayamazdim. Merdivenlerden inip Uzerimdeki geceliği umursamadan Vestiyerdeki Çantamı alip son kez eve baktım. Şafak sökmek üzereydi. Batının askidaki ceketini alip uzerime geçirdim. Ve anahtari çevirip giriş kapısını açtım. Herşey bitiyordu artık bir daha asla göremeyecegim adami anilarimda yaşatacak ve bir daha hic kimseyi kalbime almayacaktim. Kapıyı tamamen açıp dışarıya cikmaya çalıştım ama karşımda ki adam yüzünden artık bir daha hareket edeceğimi sanmıyorum.
"Bir yere mi gidiyorsun" dedi....

Venüs Kızı  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin