38වන කොටස❤️💚

861 229 38
                                    

චබී...ඇත්‍තමයි බබා මම උඹව ඉතුරු කරන්නෙ නෑ ආ...

යැයි යැයි තමා...ඉතුරු කරන්න මේක ලෙහන් ඉන්න එපැයිනෙ....

චබී...අනේ...ලෙහන්නකො..හොද බබානෙ...අනේ ලෙහපන්කො කොල්ලො...

ම්ම්ම්....ඇස් දෙකට මොන පාට ටයි එකද.....කුකී...ඔයා මෙතනින් මොන පාට එකටද ආස ආ...කුකී.....

හිතුවක්කාර කොල්ලා...එයා මගෙ ඇග උඩ දිගා වෙලා කෙලිම්ම මගෙ උගුරු ගැටේට පහත් උනා....ගැටගහපු අතපය නිසා නොසන් සුන් වෙලා උන්න මම තවත් නොසන්සුන් වෙන්න ගත්තා වගේම මගෙ ඇග උඩ නැගන් උන්න එයා මාව වදින නොවදින් ගානට ස්පර්ශ කරනකොට වගේම දැනෙන නොදැනෙන ගානට උගුරු ගැටේ පුරාවටම දිව අරන් යනකොට එක ස්පර්ශයක් වත් නැතිවම මාව cum වෙන්න ආවා....බොක්සර් එක ඇතුකෙ පන ගැහුන හැගීම් එලියට පනින්න දගලනකොට එයා මහ අමානුශිය විශිහට මාව අවුස්සන්න පටන් ගත්තා ....

ච්..ච්...චබී....අනේ...බබා...ඕක.කරන්න..එපා....චබී....

ම්ම්ම්හ්හ්...සද්ද කරන්න එපා කුකී......

මම කෙදිරි ගාන විදිහටම එයා අද මගෙ කනට කොදුරන කොට ඇත්තමයි මට ඇද කඩාගන යන්න පුලුවන් නම් කියලා හිතුනා....

ඇයි බබා...උඹ මෙහෙම කරන්නෙ. .

ම්ම්ම්ම්..මං..ඔයාගෙ...වයිෆ් නිසානෙ...

ඉතින් වයිෆ් කවදද ටොප් උනේ...??

ඒ වෙන වයිෆ්ලනෙ...මේ ඔයාගෙ වයිෆ් ඇවිත් unique  වයිෆ්කෙනෙක්...ඒක නිසා...එයාට ටොප් වෙන්න බොටම් වෙන්න දෙකම පුලුවන් ලු...හාද. ..

හැබැයි චබී....god promise  බබා..මම්ම් මේක ලෙහා ගත්තොත් උඹට උන ගැනෙන්න වැඩේ දෙනවා...ඇත්‍තමයි.....

ම්ම්ම්..උන ගැනෙන්න...ඇත්තටම ඒකත් නරක නෑ...නේ...

ආහ්හ්...ව්...මෝඩයො....

එයා මගෙ ඇගෞඩ දිගා වෙලා මට තර්ජනේ කරන ගමන් මගෙ ශෝර්ට් එක අස්සට අත දාලා බොක්ස් එකටනුඩින් හිමින් සැරේ අත එහාමෙහා ගෙනියන්න වගේම හිතුවෙ නැති වෙලේක ටිකක් තදින් මිරිකන්න ගත්තා ....

ම්ම්ම්...බලන්නකො..අමතක උනානෙ කුකි අයියෙ...ඔයාගෙ කාසම ගලවන්න...දැන් ඉතින් කපන්න තමා වෙන්නෙ...

LIVING WITHOUT A  HEART (Complete  )Where stories live. Discover now