48වන කොටස❤️💚

839 239 84
                                    

මං ආදරෙයි චබී....

දහදියෙන් නෑවුන අපි දෙන්නා ඇද උඩ නිරුවතුන් උන්නා....දීර්ඝතම රමනයක්....සූරාන්ත හතර පහකට  පස්සෙ මම උන්නෙ එයාගෙ උඩ හති අරින ගමන්..මට මහන්සී.....මට අම්බානෙකට මහන්සී...ඉනෙන් පහල පන නැති වෙන තරමට මට මහන්සි දැනෙන කොට එයා මහෙ නලලෙන් මතු වෙච්ච දාඩිය ඇගිලි තුඩු වලින් පිහදැම්මා....

මහන්සිද කුකි අයියෙ....

මහන්සී නේන්නම් බම් ..මෙන්න මේ පීච් පස්ස තවත් ලොකුවෙයි...

මම  එහෙමම ඉදගන එයාගෙ පිරුන තට්ටම හිමින් මිරිකුවා....අපි දෙන්නම උන්නෙ දහඩියෙන් නෑවිලා වෙනකොට එයා ඉවරයක් නැතුවම මගෙ ඔලුව අත ගාන්න වගෙම පිට දිගෙ හිමින් හිමින් අත ගෑවා...

නැකිටිමු බබා වොශ් එකක් දාන් නිදා ගමු...

මම එයාගෙ ඇගෙන් ඈත් වෙන ගමන් එයාට නැකිටින්න කිව්වා වගේම බාතෲම් එකට යනවා වෙනුවට කාමරේ තිබුන මිනි ෆ්‍රිජ් එකෙන් රෙඩ් බුල් එකක් අරන් එක හුස්මට ගැහුවා...මේ අමාරුවට රෙඩ් බුල් එකක් නෙවෙ දහයක් වත් ගහන්න ඕනා චබියටත් නිකන් විසයක් නෙවෙයි තියෙන්නෙ...තුන් නවත්තන්න ගිය මාව තමා පහක් විතර වෙනකන් ඇද්දෙව්වෙ...ඒකගෙ පස්සට මල් තියලා මටත් මල් තියාගන වැදගන්න ඕනා මේ දෙන වේදනාවෙ හැටියට....

බබා...එන්නෙ නැද්ද...

චුට්ටක් ඉන්න.මේකෙ නිදා ගන්න බෑනේ...

එයා තාරාවෙක් වගෙ කකුල් දෙකත් ඈත් කර කර පස්සත් දික් කරන් ඇද රෙද්ද මාරු කරනවා...බිමට දාපු ඇද රෙද්ද මම එහෙම්ම ගුලි කරලා එකතු වෙලා තිබුන කිලිටි රෙදි කූඩෙට දානකොට එයා හෙමින් හෙමින්  ඇද කවරේ හදන්න ගත්තා ...

ඌ.....යු...යාහ්....ගැහුවා මදිද අප්පා....

එහෙනම් ගස්ස ගස්ස වද්ද වදද  යන්නෙ මොකද..

කොහෙද අනේ ගස්ස ගස්ස ගියෙ...මගෙ පස්ස දනවා අප්පා...ගහන්න එපා ඌරො....තට්ටම පුපුරනවා...

ඇද.රෙද්ද හද හද එහා මෙහා ගිය එයාගෙ වම් තට්ටමට මම ආයම චටස් ගාලා පාරක් ගහනකොට එයා අත් දෙකෙම්ම පස්ස අල්ලන් මා දිහා බලලා කෑ ගහන්න ගත්තා වගේම මමත් එයාව ආයම අවිස්සන්න ගත්තා

LIVING WITHOUT A  HEART (Complete  )Where stories live. Discover now