Hoş geldiniz! 🌱
En son nerede kalmıştık, on dördüncü dakikada...
Ciğerlerim acıyor bu bölüm. Tüm gözyaşlarım feda olsun onlar için.
Ahmet Kaya - Oy Benim Canım
Yaralı ceylanım, Hale Nur... Konuşsam dilim varmıyor, sussam gönlüm razı değil.
Çok şey yapmayın ben pireyi deve yaptım biraz.
(Gif umarım garip garip çizgili değildir ve açılıyordur. İlk defa kullandım. Sanırım tüm anın büyüsünü de sosyal medya cahilliğim sağ olsun bozdu. Neyse gidiyom ben! Allah'ım haftalar sonra tam kendime layık bir giriş yaptım!)Keyifli okumalar...
🔗🔗
On dört dakika...
Gelemezdi. İmkansızdan bile uzaktı gelmesi. Gelmesindi zaten. Gelse bile beni bulamazdı artık.
On üç dakika...
Hala lavabodayım. Soner'in de sesi gelmiyor. Muhtemelen sürenin dolmasını bekliyor. Telefon kendiliğinden kapandı. Şarjı bitmedi ama otomatik olarak kapandı. Bilmiyorum, onlar konuştular mı sonra. Anıl'ın ne yapıp yaptığını bilmiyor, bilmediğim gibi merak da etmiyordum.
On iki dakika...
Ha on iki dakika önce çıkmışım şu kıç kadar yer dediğim yerden ha on iki dakika sonra. Hiçbir şey fark etmeyecekti. Anıl gelmeyecekti. Yetişemeyecekti. Bir ömür onu vicdan azabına esir edeceğim için hiç olmadığım kadar üzgündüm.
On bir dakika...
Veda etmek isterdim. Herkese. Tanımadığım, hayatımda yalnızca bir defa gördüğüm insanlara bile veda etmek isterdim. Ellie'ye bile veda etmek isterdim. Tüm dünyaya el sallamak da isterdim. Zalimlere bile.
On dakika...
Sessizim. Hiç olmadığım kadar sessiz hem de. Muhtemelen rutubet yüzünden kararmış aynaya baktım. Yüzüm, gözüm yara içinde. Yanaklarım çökmüş, gözaltlarım morarmış, saçlarım ise çoktan terk etmiş o güzelliğini.
Dokuz dakika...
En son Soner, kaçmaya çalıştığım gün ellerimi kollarımı bağladıktan sonra toplamıştı saçlarımı. Acıyan dudaklarımın acısını umursamadan buruşturdum yüzümü. Sağ yanağımdaki acı da arttı. Hayır, bu acım da Soner'in yaptığı bir şey değildi. İkinci kaçma girişimde dal çizmişti, kanamıştı o yüzden. Hafif de morarmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDELEN
Teen FictionSonbaharın gazabına uğrar ağaçlar, çiçekler. Kışın toparlanamazlar. Kış müsaade etmez onların canlanmasına. Üzerine yağan karlar altında boyunları bükülür çiçeklerin. Biri hariç: kardelen. Kardelene hiçbir kar tanesinin sözü geçmez ve kışın ayazına...