Hoş geldiniz!
Bölüme geçmeden önce bir şey sormak istiyorum sizlere. Umarım cevap vereniniz olur. Yakın çevremde Kardelen ile ilgili konuştuğum insanlar var. Ve genel olarak kitap hakkında olumlu dönüşler aldım. Yalnızca AntiAnılErdemci bir arkadaşım var. Gram haz etmiyor. Anıl'ı seviyormuş ama Anıl Erdem'i sevmiyormuş. Neyse.
Sizlerin genel olarak Kardelen hakkına ne düşündüğünüzü merak ediyorum. Sizce Kardelen nasıl bir kitap?
Ve bir diğer merak ettiğim, okurken aklınıza gelen şarkılar var mı? Ya da dinlerken aklınıza bizimkilerin geldiği şarkı var mı?
Umarım cevaplarsanız, ben çok meraklı biriyim çünkü kdkddkdk.
Tamamdır, bölüm şarkısını atıp gidiyorum.
Bengü ve Hakan Altun - Sanki
Keyifli okumalar!
🔗🔗
Aşık olmak ne demekti ki?
Okuldan eve geldiğimden beri bunu düşünüyordum. Kaşlarımı da gözlerime kadar indirmiştim. İlk babama sormuştum ne demek olduğunu. Ayıp, bir şey demişti. Kaka gibi mi, diye sorduğumda kakanın kakası gibi düşün kızım, demişti. Şimdi de Anıl'cığımın gelmesini bekliyordum. O gelince ona soracaktım.
Okuldaki Murat arkadaşım bana aşık olduğunu söylemişti. Ben de kızmıştım ona. Bilmediğin şeyler olunmaz öyle, demiştim. O da ona kızdığım için ağlamıştı. Neden ağladığını da merak ediyordum. Gerçekten çok denişik şeyler düşünüyordum ben!
"Ufaklık hayırdır?" Dedi Anıl'cığım sırt çantasını balkondan aşağı atıp yanıma gelirken.
"Evet mi hayır mı bilmiyorum ama sana sormam gereken bir şey var Anıl'cığım." Dedim ona bakarken. Yanıma gelip oturdu. Kaşlarını gözlerine kadar indirdi.
"Seni dinliyorum." Dediğinde ona doğru dönüp kocaman bir nefes aldım.
"Aşık olmak nedir Anıl'cığım?" Diye sordum. Saf saf yüzüme baktı. Yüzüme bakarken de sürekli gözlerini kırpıyordu.
"Ne?" Dedi alık alık. Gözlerimi döndürdüm. Devirmiş de olabilirdim, bilmiyorum.
"Aşık olmak nedir?" Dedim tane tane. Kaşlarını saçlarına kadar kaldırdı. O da benim gibi kocaman bir nefes aldı.
"Neden sordun ki?" Dedi. Şimdi kızacaktım o olacaktı!
"Biliyor musun bilmiyor musun onu söyle sen!" Diye çıkıştım.
"Yani şimdi sana bunu nasıl anlatayım ki..." Dediğinde işini kolaylaştırmak için Murat'ın bana aşık olduğunu söylediğini söyledim.
"Okuldaki Murat arkadaşım bana aşıkmış Anıl'cığım, öyle söyledi. Ben de ona kızdım bilmediğin şeyleri olma, diye. Ağladı o da." Dediğimde gözlerini minicik yaptı.
"Okuldaki Murat arkadaşın sana aşıkmış!" Dedi kızgın kızgın. Başımı salladım hem aşağı hem yukarı.
"Babama sordum kakadan daha kaka demekmiş aşık olmak, sahiden öyle mi Anıl'cığım?"Diye sorduğumda önce bana baktı sonra bulutlara. Başını iki yanına salladı.
"Baban biraz doğru söylemiş Nur," dediğinde şaştım kaldım. Anıl'cığım bana her zaman Nur demezdi. "Biraz boktan bir şey ama güzel de. Hani annelerimiz, babalarımızı; babalarımız, annelerimizi sevip koruyor ya işte aşk o." Minicik gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARDELEN
Teen FictionSonbaharın gazabına uğrar ağaçlar, çiçekler. Kışın toparlanamazlar. Kış müsaade etmez onların canlanmasına. Üzerine yağan karlar altında boyunları bükülür çiçeklerin. Biri hariç: kardelen. Kardelene hiçbir kar tanesinin sözü geçmez ve kışın ayazına...