12.Bölüm

1.2K 89 255
                                    

Hoş geldiniz! 🌱

*Yeni Türkü – Sezenler Olmuş
*Ezgi Erdoğan – İz Bırakan Yaralar

Keyifli okumalar. 

🔗🔗

Anıl'cığımın odasında yine onu uyandırmak için yatağında zıplayıp şarkı söylüyordum. Dümbelek uykuyu çok seviyordu ve kafasını yasağı gömmüş uyuyordu.

Yatağında deli gibi zıplamaya devam ettim. Ablamdan duyduğum şarkıları birbirine karıştırıp söylüyordum.
Anıl'cığım arada bir susmamı söylüyordu ama hiç oralı olmuyordum

"Yaşandı bitti saygısızca
Aldatmanın tadına varınca
Doğru söylesen kimin umurunda
Gözüme inanırım, haydi zıpla"

Haydi zıpla, derken daha çok zıplıyordum. Artık uyanmalıydı. Yoksa zıplamaktan organlarımı, bağırmaktan sesimi kaybedecektim.

En sonunda pes edip zıplamayı bıraktım. Anıl'cığım yüzüstü uyuduğu için sırtına oturdum. Aslında böyle uyumayı hiç sevmezdi. Ama ben onun keyfini bozmuştum.

Uyandısındı.

Bugün bana elbise almaya gidecektik o, ben ve babam. Annemin doğum günüsü için kendime hediye aldırmıştım. Annemin güzeller güzeli kızı ablam değil, ben olmalıydım.

Anıl'cığımın kulağının arkasında tiki vardı. Elimi oraya götürdüm. Önce kulağını çektim. Derin bir nefes aldı. Sırtında oturduğum için kıpırdamıyordu. Kıpırdasa düşerdim çünkü. Ayaklarımı yatağından sarkıttım. Tiki ile oynamaya başladım. Başını elimin arasına sıkıştırıyordu.

"Ufaklık sana kızmak istemiyorum," dedi boğuk boğuk. Kafasını yastığına gömdü. "Ama rica ediyorum üstümden kalkar mısın, düşmemen için kıpırdamıyor ama hiç rahat değilim." Dediğinde sırtına çıkıp zıplamamak için kendimi zor tuttum. Onun yerine kulağının dibine girip şarkı söylemeye devam ettim.

"Yaşandı bitti saygısızca
Aldatmanın tadına varınca
Doğru söylesen kimin umurunda
Gözüme inanırım, haydi zıpla"

Kafasını yastığına gömüp derin bir of çekti. Bunun üzerine kahkaha attım. Anıl'cığım ile uğraşmayı çok seviyordum.

O da benimle uğraşmayı seviyor olmalıydı çünkü dümbelek bok kafalı hala uyanmamıştı. Ben de çareyi kulaklarından tutup kafasını yastığa vurmakta buldum. Tamam, kulaklarını tutmadım. Saç diplerini çeke çeke vurmuştum ve o acıyla bağırınca da hızlıca üzerinden ağlamıştım.

"Hale Nur!" Diye bağırdı saç diplerini kendi elleriyle severken. Dün sabah bulduğumuz yavru kedi gibi yaptım. Yanına gidip kısık kısık nefesler alıp gülümsedim.

"Hiç öyle kedi gibi bakma!" Dedi ellerini kaldırıp. Biraz daha sokuldum ona. "bak hala nasıl bakıyor?" Dedi kendi kendine kafasını sağlayıp. Dibine kadar girdim ve bağırarak şarkı söylemeye başladım.

"Yaşandı bitti saygısızca
Aldatmanın tadına varınca
Doğru söylesen kimin umurunda
Gözüme inanırım, haydi zıpla"

KARDELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin