17.Bölüm

977 69 169
                                    

Sevgili Kardelen okurları hoş geldiniz!🌱

Buraya bir fotoğraf bırakmak istiyorum.

Nedense bölümün Hale Nur ve Anıl Erdem'i gibi geldi bu fotoğraf bana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nedense bölümün Hale Nur ve Anıl Erdem'i gibi geldi bu fotoğraf bana.

Onların bir araya geldikleri zaman çok güzel olacaklarını biliyor musunuz?

Bölüm sonunda görüşelim muhakkak...

Bölüm şarkıları:
*Kıraç: Endamın Yeter
*Cem Adrian: Ela Gözlüm

Keyifli okumalar.

🔗🔗

"İyi ki doğdun Hale Nur! İyi ki doğdun Hale Nur!" Etrafımda olan herkes alkış yapıp hep bir ağızdan doğum günümü kutluyordu. Ben de zevkten dört köşe olmuş bir şekilde boyum ermediği için çıktığım tabureden onlara gülerek bakıyordum.

Prensesler gibi olmuştum.

"Hadi kızım, üfle bakalım mumları!" Dedi babam heyecanla. Kafamı salladım ve birazcık aşağı eğildim. Mumu üflemek için derin bir nefes alıp yanaklarımı şişirdiğim esnada Anıl'cığım.

"Dilek dile ufaklık!" Dedi.  Durdum ve ne dilemek istediğimi düşündüm. Aklıma gelen dilekle gözlerimi kapattım heycanla.

Allah'ım, Anıl'cığım ve ben hep bir olalım. O hiç gitmesin. Onun canı hiç yanmasın.

Gözlerimi açıp Anıl'cığıma gülümsedim. Aynı karşılığı  da verdi. Şimdi pastamı üflemeye hazırdım!

Tekrardan kocaman bir nefes aldım. Bu sefer kimse beni durdurmadı ve on birinci yaş günümün pastasını üfledim gitti.

"Ayy!" Dedim ellerimi alkış yapıp. "Nereden aklınıza geldi böyle güzel pasta yapmak?"

"Sabah sabah annemin başında ağlayan bendim sanki!" Dedi kıskanç dümbelek ağabeyim Hakan. Ona dönüp dil çıkarttım.

Çok biliyordu pis dümbelek!

"Bakma sen Hakan'a ufaklık! Hadi gel, pastanı beraber keselim!" Anıl'cığım büyük pasta kesme bıçağını alıp yanıma geldi. Yan yana durup bıçağı tuttuk. "Ayrıca çok güzel olmuşsun bugün!" Dedi ve göz kırptı. İçim gitti benim, içim!

"Hmm. Ne kadar çok peki? Sirius kadar mı?" Dedim meraklı meraklı. Güldü. Hem de con güzel.

"Sirius kadar..."

Ben de ona gülümsedim. Birbirimize bakıp gülümsedik. Anıl'cığım ile beraber doğum günü pastamı kestik. Ablam da bizim videomuzu ve fotoğrafımızı çekti.

KARDELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin