3.

656 54 5
                                    

Felix odložil dopis vedle sebe na postel a povzdechl si. Úplně se mu nechtělo vracet do školy.
Proč nemůže mít jednodušší úkol?
Vždyť se Hyunjin chová jako nevychovaný spratek. Jenže, je potřeba aby Felix něco udělal.

„neslavíš své narozeniny?” Felix se při mluvení otočil na Hyunjina, který ho spražil pohledem. To se dalo čekat. Nemůže rozhodně čekat kladnou odpověď.

„co je ti do toho?” Hyun se mračil a nespouštěl z Felixe pohled. Nemohl popřít, že mladší vypadal roztomile. Ovšem, co z toho?

„pravda, ale budeme spolubydlící na nějakou dobu. Tak já nevím. Můžeme to oslavit spolu” Felix pokrčil rameny. Doufal v to, že se mu poštěstí a bude mít s Hyunjinem přátelský vztah. Pak by to všechno mělo být jednodušší.

„na to mám své kamarády. Nepotřebuju tebe” jasně. To se dalo čekat, že?
Proč by to měl jednodušší, když se může rvát s nevychovaným a protivným harantem.
No. Už je sice dospělý, ale stále se tak nechová a Felix to viděl na vlastní oči.
Proč se prostě nevzdá? Tak půjde do vyhnanství no.
Když ono to není tak jednoduché. Musel by nejdříve něco provést, aby byl vyhnán.

„jasně. Máš pravdu” Felix se zvedl z postele a přešel ke kufru. Otevřel ho a nebyl překvapený, že tam našel věci, které nosil za jeho života. Takže jeho styl.
Blondýn vytáhl pár kousků a opustil pokoj. Mířil si to rovnou do koupelny.
Pomalu z něj opadala veškerá nálada, se o něco snažit.
Hyunjin mu nebyl vůbec nápomocný. Naopak jen zhoršoval situaci a Felix musel přemýšlet, jak se s ním zblížit a něco udělat.
Ale co takhle použít taktiku, krůček po krůčku?
Felix zavrtěl hlavou a vešel do koupelny. Teď by měl nachvilku vypnout a užít si sprchu. Nehledě na to, že je to jediné, co teď může dělat. Ne, že by nevěděl, co se v tomhle světě dělá, ale neměl nic. Byl na absolutní nule a neměl nějak v plánu se snažit vyrovnat mladým lidem. Stejně zachvilku zase odejde.

Felix se po rychlé sprše oblékl a přemýšlel, co má dělat. Spát se mu nechtělo, protože ještě nebylo nějak pozdě a začínat svůj studentský život. No. Na to bylo moc brzy a znamenalo by to, že by musel chodit mezi lidi a užívat si.
Blondýn si došel do pokoje pro telefon a peněženku. Z kufru ještě vytáhl mikinu, kterou si oblékl a chtěl jít pryč. Chtěl se jít projít. Asi nemělo smysl teď být s Hyunjinem, který nemá v plánu s ním komunikovat.
Felix se ještě rychle ohlédl po vyšším, který ležel na posteli a něco horlivě psal na telefonu.
S povzdechem a pokroucením hlavy si Felix ještě vzal klíč a odešel. U dveří si nazul boty a vypadl z bytu.

„tohle budou dlouhý dva měsíce” blondým si řekl pro sebe, přesto byl dokonale slyšet pro toho, kdo stál naproti němu a Felix si ho ani nevšiml

„Hyunjin?” Felix zvedl hlavu a střetl se s velmi známou osobou. Jeho srdce se rozbušilo a nevěděl co dělat. Dech se mu zadrhl a hlavu raději sklopil.
Vždyť mu řekli, že ho tu nikdo nemůže znát. Copak je to nějaká blbá zkouška?
Felix se bez odpovědi dal na útěk.
„hej! Kam běžíš?!” blondýn se nezastavoval. Co se stane, když by ho poznal? Bylo by po všem.
Nesmí ho znovu potkat. Jinak bude trpět a bude se muset vrátit zpátky. Dostal by trest? Neví.

Bylo až neuvěřitelné, že ti dva musí být zrovna na stejném místě po celém světě. Jaká náhoda.
A nejhorší je, že Felix věděl, že ON bude v Koreji. Jen nevěděl kde.
Co se to sakra zase děje?

Felix doběhl před studentské koleje a zastavil se, aby se mohl vydýchat.
Tohle teda zatím nějak zvládnul. Ale jak dlouho to dokáže? Jak dlouho se dokáže schovávat?
Vždyť zítra nastupuje na univerzitu.

Tohle bude ještě hodně zajímavé.


🕊️


Další den ráno se Felix probudil zároveň s Hyunjinovým budíkem. Sám si ho vlastně zapomněl nastavit, takže byl lehce závislý na starším.
Anděl otevřel oči a pomalu se probíral. To samé se rozhodně nedá říct o Hyunjinovi, který ještě pospával.
Felix nebyl učený na to, aby byl zlý. Ale nechtěl ho budit. Proč taky? Jak ty ke mně, tak já k tobě.
Ale to rozhodně není ten důvod. Felix musel začít svůj plán a byl rád, že Hyunjin ještě spí.
Zaprvé.
Potřeboval z Jisunga vytáhnout, co má Hyunjin rád. Což bude trochu oříšek, protože ti dva budou určitě spolu.
A pak už jen dělat všechno pro to, aby Hyunjina obtěžoval na tolik, aby začal přemýšlet nad tím, jestli se s Felixem začne bavit, nebo ne.

Guardian angel (Hyunlix) Kde žijí příběhy. Začni objevovat