28//"Sonuna kadar yanınızda kalacağım."

3.6K 598 351
                                    

Günaydın👋🏻👋🏻👋🏻

İyi okumalar dilerim~~~

............

    Taehyung önünde bir ileri bir geri yürüdüğü kapıdan bakışlarını bir an olsun çekemiyordu. Bağırıp çağırarak omegadan kapıyı açmasını isteme kısmını çoktan geçmişti. Çabaladığı on dakika sonunda hala bir yanıt alamadığında, onun tehlikeli bir şey yaptığı fikrine kapılmıştı. Bu yüzden koşarak eve dönmüş, bu durumda yardımcı olabileceğini düşündüğü tek kişiyi, Jimin'i aramıştı. 

Jimin'e neler olduğunu açıklamak, sesindeki panik ve düzgün düşünemeyen zihniyle epeyce zor olmuştu. En sonunda ise ona fazla sorgulamamasını, bir şekilde kapıyı açmanın yolunu bulmasını söylemek zorunda kalmıştı. Hatta bir noktada, ona emir verdiği bile söylenebilirdi. Gerçi, o sıra bunun farkında değildi. Düşünebildiği tek şey Lider Jeon'a kötü bir şey olmuş olmasının ihtimaliydi. 

Endişeliydi. Endişeden ölecekmiş gibi hissediyordu. Dönen başı ve yeniden fırlayan ateşi değil de endişesi onu öldürecekti. Buna rağmen, hiçbir şeyi umursamıyordu. Başının daha çok dönmesine sebep olmasına rağmen kapının önünde ileri geri yapmasının sebebi buydu. Arada sırada durup kapıyı yumruklayacak gücü kendisinde bulmasının sebebi de buydu. 

En sonunda yardımla birlikte Jimin geldiğinde, Taehyung'un onu aramasının üzerinden yarım saat kadar geçmişti. Duyduğu her asansör sesinde başını kaldırıp asansörün olduğu tarafa doğru bakan Taehyung, en sonunda orada görmek istediği pembe saçları gördüğünde, rahatlamış bir nefes verirken, "Jimin!" dedi. Gerçekten rahatlamıştı. Pembe saçlı omega yanındaki başka bir garip giyinmiş alfayla yanına yaklaşırken, Taehyung zihnini toparlamaya çalıştı.

Taehyung'un toparlanıp konuşmasından önce, yüzündeki ciddi ifadeyle Jimin konuşmuştu. "Ne oldu burada?" Taehyung bu soruya ne cevap vereceğini bilemedi. Açıkçası, yaşananları açıklamak istese bile açıklayabileceğini sanmıyordu. Bu sebeple, aklına gelen ilk yalanı uydurmuştu. "Lider Jeon evden bir şey alacağını söylemişti. İyi hissetmiyordu. İçeri girdi ve uzun süre çıkmadı. Ses de vermiyor." Cümleleri ardı ardına sıraladığında, bu kadar başarılı bir şekilde yalan söyleyebildiği için kendisini tebrik etmek istedi Taehyung. Bu açıklama Jimin'i tatmin etmeliydi. 

Tahmin ettiği gibi de oldu. Jimin liderin son bir haftadır kötü hissettiğinin farkındaydı bu yüzden Taehyung'tan duydukları çok fazla sorgulamamış, yanındaki adama dönüp, "Lütfen kapıyı açın." demişti. Bina görevlilerinden biri olan alfa aldığı emirle başını eğdi ve yanında taşıdığı giriş kartını cebinden çıkartarak iki omeganın arasından sıyrılıp kapının önünde durdu. Acil durumlar için yaptırılmış özel kart, bu binaya ait kapıların hepsini açabiliyordu. Kartı kapıya okutmasından birkaç saniye sonra kapı çıkardığı tık sesiyle açılmıştı. 

Aslında kapıyı tamamen açacak kişi tam önünde durduğu için o olmalıydı ancak kapının açıldığını duyduğu anda onu beklenmedik bir güçle yana ittiren alfa kapıyı ittiren kişi olmuştu. Taehyung hayatında bu kadar korktuğu çok az an varken kapıyı tüm gücüyle ittirdi ve sonuna kadar açılan kapı duvara çarptığında içeriye ilk adımını attı. Görmemek mümkün değildi. Kapıdan fazla uzakta olmayan banyonun kapısı açıktı ve ışıkları yanıyordu. Alfa direkt olarak oraya yönelmişti. 

Yarı aralık olan banyo kapısını ittirdiğinde, yerde boylu boyunca uzanan lideri gördü. "Tanrım..." Kalbi korkuyla hızlanırken çabucak liderin baş ucunda diz çöktü. Titreyen elleriyle öylece uzanan bedenin başını çevirdi ve titreyen iki parmağını liderin burnunun hemen altına koydu. Niyeti nefes alıp almadığını anlamaktı. Bir süre bekledi. Belli belirsiz bir hava akımı parmaklarına vurduğundaysa rahat bir nefes verdi. Kalçasının üzerine düşüp, "Jimin!" dedi banyo kapısındaki bedene seslenerek.

city of differencesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin