Sladký spánek

388 50 4
                                    

Tohle je krátká ale zajímavá kapitolka, hezké čtení ;-)

Teo zase seděl pod stromem a pohrával si s jedním plamenem. To kouzlo si zamiloval. Kateřina ho nic nenaučila. Včera zase neměla čas. Věděl, že by se už mohl vrátit, ale tady se mu líbilo. Taky měl být ve škole. Trápilo ho to. Bál se. Hodně se bál, hlavně proto že věděl, kdo je ve skutečnosti Libor zač.

„To je debil." Uslyšel nedaleko Teodor. Postavil se a uviděl Štefana naštvaně kráčet po cestě. „Nechápu, co si myslí." Mrmlal si dál. Potichu se rozhodl sledovat ho.

Po docela úspěšném sledování, kdy dvakrát musel skočit k zemi a doufat, že si ho Štefan nevšiml, došel k zvláštní pískovcové skále. Obešel ji a posadil se na vrchol. Zřejmě měl ze zadu snadný přístup. Teo se pomalu plížil zezadu.

„Ach Teo," povzdechl si Štefan otočený zády. „asi mi nepomůžeš." Narovnal se a došel ten kus, který mu zbýval.

„S čím?" Štefan se posunul, aby mohl usednout k němu.

„Christian odjíždí a my našli upíra s Adriánovou duší. Nechce nám už pomáhat. Já nevím, co dělat." Povzdechl si znovu.

„Obejdete se i bez něj, ne?" snažil se ho bezúspěšně utěšovat.

„To nevím." Řekl potichu a koukal se někam pryč.

Teo odešel po pěti minutách ticha. Což bylo pro Štefana vyhovující. Mohl mít klid bez pocitu, že se na něj někdo kouká. I přes to, že věděl o Teodorově odchodu, měl pocit, že tam pořád je. Dřív než se stačil otočit, však ucítil na ústech a nose nějakou mokrou látku. Hned se začal bránit a zatajil dech, ale člověk za ním byl u něj dost blízko, na to, aby ho mohl pomocí té látky uspat, ale zároveň dost daleko na to, aby na něj Štefan nedosáhl.

Už mu začal docházet dech, tak to vzdal a nadechl se. Nenáviděl se za to. Ucítil nasládlou vůni a dřív než upadl do umělého spánku uslyšel povědomý smích. Nevěděl čí je. V té chvíli dokonce zapomněl, jak se jmenuje. A potom usnul.

Tak, zapeklitá otázka. Kdo unesl Štefana? Poradím, že Viktor to nebyl. ( z větší části)

Taky se chci zeptat, jestli bych mohla přidat další osudy lidí, nebo mám vyřešit už načatý (Teo, hledání atd.)

Budu ráda za každou radu :-)

Magie PrvníchKde žijí příběhy. Začni objevovat