Teodor ;-) Ten mi sedí asi nejvíc :-D Hiro z Velká šestka
„Smrt je jen začátek, ale až té druhé kapitoly." citát od Williama Shakespeara, myslím že má i trochu pravdu.
Christian ucítil ostrou bolest a v zápětí strašlivou bolest v ruce. Oni ho střelili! Bolest byla nesnesitelná a ještě se stupňovala. Vykřikl a chytil se za ruku. Cítil, jak mu krev stéká po paži dolů a kape na zem. Také si všiml, že Štefan, Lily a Teodor zmizel. Vzedmula se v něm vlna vzteku. Nechali ho tady, vykašlali se na něj. A hned vzápětí i tři První. Zůstal na louce sám zraněný na zemi. Vztekle vstal a odešel. Kolem celé vesnice byl les, což vítal.
Šel a snažil se najít pomoc. Byl moc slabý na přenos kouzlem. Nechtěl tam na ně čekat, protože věděl, že se nevrátí.
Pletly se mu nohy, už se mu motala i hlava. Nakonec to nevydržel a padl k zemi. Obličejem dolů, jako kdyby byl mrtvý. Skoro byl. Neděsilo ho to, byl s tím smířený. Někdo ho obrátil na záda.
„Slyšíš mě?" byla to krásná holka se skoro bílými vlasy s tmavýma očima, v černých šatech s krajkou. Byla bledá jako smrt. Tohle je smrt. Pomyslel si vděčně. Už to nechtěl dál snášet. To zklamání, bolest. Nejvíc ho zklamala Liliana. Ne tím, že ho odmítla, ale že chtěla Štefana. On byl ten, který ho chtěl zabít! On ho přivedl do nemocnice! A omluvil se? NE! Byli děti, copak mohl za to, že se jen bránil?
Zavřel oči, už to nemohl vydržet. Pohladila ho jemně po vlasech.
„Neboj, už to bude jen dobré." Bolest pomalu už necítil, jen vnímal tu ospalost. Chtělo se mu strašlivě spát. Navíc ta dívka měla krásný, jemný hlas.
Svět zčernal a on vděčně vydechl.
Přiznávám krátké, ale důležité.
Otázka: Umřel? Chtěli byste?
ČTEŠ
Magie Prvních
FantasyDruhý díl povídky Magie v nás o Lilianě, Štefanovi, Christianovi a Teodorovi. Po dopisu od Samuela se snaží najít upíra, který by měl být u nich ve městě. Celou věc zkomplikuje Viktor. Jak to má Lily udělat? Čemu dá přednost? Změní tím něco? Jaká...