Part31 خرگوش در دستای گرگ

1K 134 43
                                    

قرار بود امروز عجیبتر از هرروز دیگه ای بشه ؛ با این مهمون های ناخونده!!!

حدود بیست دقیقه رو زمین به شکلِ چهار زانو کنار صندلیِ تهیونگ که به راحتی روش لم داده بودم نشسته بودم ؛ طولی نکشید که صدای آیفون در بلند شد.
تهیونگ بدون معطلی به سمت در رفت و درو باز کرد.
دو نفر با ظاهری که میشد فهمید سر تا پاشون رو مِلیاردی خرج کرده بودن وارده خونه شدن.
همراهشون دو تا دختر که خیلی عادی جلوه میکردن با لباسای سر تا پا چرمی کنار هر کدومشون راه افتادن.
هر کدوم از اون مرد ها روی یکی از کاناپه ها جا گرفتن و هر کدوم از چرم پوش ها هم مثل من کنار هر کدومشون رو زمین چهار زانو نشستن.
اون دوتا مرد نگاه هاشون خیره به من بود. از این وضع اصلا خوشم نمی اومد. حس میکردم دارن با نگاهشون تمام تنمو لمس میکنن.
_ ونوو توله منو دیدی؟

یکیشون که از قراره معلوم اسمش ونوو بود پا رو پا گذاشت و از بالا به شکل تحقییری که این نگاه رو همیشه از چشمای تهیونگ میدیدم بهم خیره شد.
_________________________________________

جئون ونوو ۲۰ ساله صاحبِ سایت قمار بازیِ معروف کشور کره

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

جئون ونوو ۲۰ ساله
صاحبِ سایت قمار بازیِ معروف کشور کره

سایت قمار رو پدرش تاسیس کرده و به دست خودش بعد از تولد ۱۸ سالگیش رسیده. پدر و مادرش در آمریکا زندگی میکنن. دو تا برادر بزرگتر از خودش داره.

اخلاق: عصبی؛ سادیسمی؛ خوشگذرون و ولچرخ

دیالوگ مخصوص جئون ونوو:
₩جئون ونوو
_________________________________________

از پشت عینک میتونستم قشنگ اون چشمای ترسناک و پلیدشو حس کنم. حالم از اون نگاهش بهم میخورد.
بخاطره اون تنفره ناخواسته اخمم یکم تو هم رفت که از نگاهِ ونوو دور نموند!
₩ توله ات انگار که وحشیه؛ چرا اخم کرده؟

تهیونگ یک تای ابروش بالا پرید و سمت من برگشت تا نگاهمو ببینه.
دستشو آروم رو سرم کشید و زمزمه کرد:
_ اخم بی اخم زود...

نمیتونستم به اون نوازش های تهیونگ‌جوابِ رد بدم؛ پس به زور و بلا اخمام رو باز کردم و سرمو پایین انداختم.
_اون دوتای دیگه با پارتنراشون کدوم گوری ان؟
₩ از قراره معلوم یکیشون پارتنرش رو دور انداخته ؛ واسه همین نیومده. اون یکی رو خبر ندارم ناموسا...
_هوم حتما آشغال بود جنسش!(منظورش پارتنرِ طرفه)

انتخابِ اشتباه! فصل اول (تکمیل شده)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ