49. Θα με φιλούσε λίγο ακόμα.

496 34 2
                                    

Την υπόλοιπη μέρα, η Αλίνα και ο Ντρίσταν την πέρασαν στα κρεβάτια τους με σούπα και κουβέρτες γύρω τους. Από το βράδυ και μετά, η Αλίνα ήταν καλά και τόσο γεμάτη από ύπνο που απλά διάβαζε βιβλία. Ο Ντρίσταν ήταν επίσης καλά, ο πυρετός είχε πέσει και επειδή βαριόταν να κάθεται, κατέβηκε κάτω στο εργαστήριο του παίζοντας με τα παιχνίδια του, ακούγοντας μουσική, τη μουσική της. 

Το τηλέφωνό του δονήθηκε μια φορά όμως το αγνόησε, λίγα λεπτά αργότερα δονήθηκε ξανά, αλλά ήταν τόσο απασχολημένος με τη δοκιμή του νέου του παιχνιδιού που δεν ασχολήθηκε. Είχε φτιάξει ένα γάντι, ένα γάντι με ηλεκτρομαγνήτη. Το δοκίμασε στα κλειδιά του, το μόνο που είχε να κάνει ήταν να ανοίξει το χέρι του και τα κλειδιά σύρθηκαν μέσα στο χέρι του, μαζί με τα μισά κατσαβίδια και τις βίδες που είχε απλώσει στον πάγκο. Γέλασε με την επιτυχία του και στη συνέχεια το έβγαλε κοιτάζοντας το τηλέφωνό του.

«Βαριέμαι»
«Βαριέμαι μέχρι θανάτου»
«Είμαι καλά, χωρίς πυρετό ούτε τίποτα. Πώς είσαι;»
«Είσαι ζωντανός;»

Γέλασε με τα μηνύματα της και μετά την πήρε τηλέφωνο αφού βαριόταν να απαντήσει ενώ καθάριζε το χάλι που δημιούργησε στον πάγκο.

'"Ναι..."' απάντησε εκείνη με νάζι και ένα χαμόγελο σίγουρα κολλημένο στα χείλη της.

'"Γιατί δεν κοιμάσαι;"'  τη ρώτησε και εκείνη γέλασε.

'"Για τον ίδιο λόγο που δεν κοιμάσαι κι εσύ. Βαρέθηκα τον ύπνο. Πώς είσαι λοιπόν;"'

'"Είμαι καλά. Αν και νομίζω ότι θα είναι καλύτερα να μην συναντήσουμε ο ένας τον άλλον για μερικές ημέρες. Ξέρεις, μέχρι να συνέλθουμε"' της είπε χαμογελώντας διαβολικά αφού την πείραζε.

'"Ναι, δεν πρόκειται να συμβεί"' είπε και ο Ντρίσταν γέλασε.

'"Η Τζεν μας κάλεσε στο σπίτι της αύριο το βράδυ για να παίξουμε επιτραπέζια παιχνίδια"' συμπλήρωσε η Αλίνα και εκείνος συνοφρυώθηκε, αλλά με το χαμόγελο τατουάζ στα χείλη του.

'"Ελπίζω να χειρίζεσαι καλά τον ανταγωνισμό, γιατί εγώ δεν το κάνω"' είπε και γέλασε.

'"Νομίζω ότι μπορώ να μας χειριστώ και τους δύο. Τι κάνεις τόσο αργά;"'

'"Ολοκλήρωσα ένα από τα έργα μου. Θυμάσαι όταν σου είχα πει ότι μου αρέσει να δημιουργώ πράγματα; Λοιπόν, έκανα ένα μαγνητικό γάντι"' της είπε ενθουσιασμένος με την λειτουργικότητα του.

 𝓓𝒾𝓮 𝓯ℴ𝓻 𝓶𝓮Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ