Ξέρει πόσο πεισματάρα είναι, οπότε δεν της είπε τίποτα. Ξεκλείδωσε την πόρτα του διπλανού διαμερίσματος και άνοιξε το φως αφήνοντας την Αλίνα να μπει μέσα. Εκείνη είχε μείνει έκπληκτη στο θέαμα ενός γυμναστηρίου πλήρως εξοπλισμένο. Οτιδήποτε θα χρειαζόταν ένας τύπος σαν τον Ντρίσταν.
"Δεν χρειάζεται να δεις όλα τα δωμάτια" είπε καθώς εκείνη περπατούσε τριγύρω.
"Εντάξει, πάμε στο επόμενο""Είναι απαραίτητο;"
"Ναι, άνοιξε την πόρτα"
"Τώρα με διατάζεις στο ίδιο μου το σπίτι... Αυτό είναι καινούργιο" μονολογούσε γελώντας. Άνοιξε την πόρτα και όταν η Αλίνα μπήκε μέσα, έμεινε άφωνη κοιτώντας το μέρος εξάσκησης του. Εξάσκηση στον στόχο.
"Αυτά τα μέρη πρέπει να έχουν αλεξίσφαιρους τοίχους, για τον ήχο... και το σύστημα για να φέρει κοντά σου το στόχο. Πώς...""Το έκανα μόνος μου, το έκανα κομμάτι-κομμάτι" απάντησε και εκείνη καθώς κοιτούσε περίεργα τον χώρο, είδε μια χάρτινη μπάλα στο έδαφος, έτσι την σήκωσε ξεδιπλώνοντάς την. Ήταν ένας από τους ήδη χρησιμοποιούμενους στόχους, τέσσερις βολές δύο για τους ώμους, μια στο κεφάλι και για την καρδιά.
"Γιατί τόσες πολλές βολές;" ρώτησε περίεργη και εκείνος στηρίχτηκε στο κούφωμα της πόρτας κουνώντας απλά τους ώμους του.
"Στους ώμους για να τον αφοπλίσεις, μπορείς να πας κατευθείαν στο κεφάλι αν θέλεις να τον αποτελειώσεις αμέσως-" έκανε μια παύση παρατηρώντας καλά το χαρτί.
"Αλλά πυροβόλησες δίπλα στην καρδιά, σαν να ήθελες να τον πληγώσεις πρώτα... και μετά να τον σκοτώσεις" δήλωσε σκεπτική στην αρχή.
"Ήσουν θυμωμένος..." συνειδητοποίησε και εκείνος χαμογέλασε εντυπωσιασμένος.
"Το κατάλαβες πολύ γρήγορα""Θα με διδάξεις κάποια μέρα;"
"Γιατί;"
"Ο μπαμπάς μου με έμαθε πώς να χειρίζομαι το τόξο, είπε ότι αυτό θα είναι το μόνο πράγμα που θα μου μάθαινε. Αλλά είμαι περίεργη"
"Κάποια μέρα, ίσως..." είπε και πήρε το χέρι της για να την βγάλει από εκεί.
"Δεν θα τη γλιτώσεις, αλλά διψάω πολύ για να δω τα υπόλοιπα διαμερίσματα απόψε""Ευτυχώς" μουρμούρισε μειδιώντας.
Μπήκαν στο διαμέρισμά του και της έφερε στεγνά ρούχα. Όταν φόρεσε τη μπλούζα του, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να τη μυρίσει παίρνοντας μια μεγάλη δόση από το άρωμα του και το δεύτερο πράγμα ήταν να την δέσει στην μέση ώστε να μην είναι τόσο φαρδιά. Επέστρεψε μέσα βρίσκοντας τον Ντρίσταν στην κουζίνα με το μπουκάλι ουίσκι στο χέρι του.
ESTÁS LEYENDO
𝓓𝒾𝓮 𝓯ℴ𝓻 𝓶𝓮
Novela Juvenil𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐝𝐮𝐞𝐭. 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐧𝐞. #frenemiestolovers. Εκείνη ήταν ειρήνη, εκείνος ήταν πόλεμος, εκείνη ήταν αγάπη, εκείνος ήταν μίσος. Μαζί ήταν το χάος με τα αστέρια. Η Αλίνα και ο Ντρίσταν, δύο αντίθετα, αντίθετα σε όλα, αντίθετα στ...