92. Κυρία Ρόσι.

230 21 0
                                    

Η νύχτα πέρασε γρήγορα και το επόμενο πρωί ήταν ήσυχο. Η Αλίνα ξύπνησε αργά το πρωί και χαμογέλασε στη σκέψη της ημέρας της. Σηκώθηκε και πήγε στο μπάνιο κοιτάζοντας τον εαυτό της στον καθρέφτη χαμογελώντας πλατιά. 
"Λίγο έμεινε, Αλίνα Ρόμπερτσον" μουρμούρισε και κατέβηκε κάτω βρίσκοντας την Πωλίνα να πίνει τον καφέ της στην πίσω αυλή. Η Αλίνα την πλησίασε και κάθισε μαζί της για λίγο.
"Ο καιρός είναι πολύ ζεστός και είναι νωρίς γι' αυτό" μουρμούρισε η Πωλίνα και η Αλίνα κούνησε το κεφάλι της συμφωνώντας μαζί της.
"Πού είναι ο μπαμπάς μου;" τη ρώτησε και η Πωλίνα αναστέναξε.
"Γερμανία, νομίζω... Γιατί;" ρώτησε και η Αλίνα την κοίταξε λίγο, αναλογιζόμενη αν ήθελε να της μιλήσει ή όχι.
"Έχω ραντεβού με τον Ντρίσταν σήμερα και δεν θα έρθω σπίτι απόψε... Αν ρωτήσει, πες του ότι κρυολόγησε και τον προσέχω φτιάχνοντας του σούπα" είπε χαμογελώντας και η Πωλίνα γέλασε.
"Είναι ειρωνικό γιατί μισεί τις σούπες" είπε και η Αλίνα κούνησε το κεφάλι της γελώντας.
"Το ξέρω..." είπε και σηκώθηκε. 
"Περιμένω τη Σάρα, είναι αισθητικός. Σκέφτηκα να φροντίσω λίγο τον εαυτό μου" την ενημέρωσε και η Πωλίνα κούνησε το κεφάλι της.

Η Αλίνα είχε το χρόνο της να ετοιμαστεί αργά, χωρίς πίεση. Η αισθητικός για να φτιάξει τα νύχια της ήρθε λίγο αργά, αλλά αυτό δεν την άγχωσε. Η Πωλίνα ήταν επίσης στο σπίτι και δεν της φάνηκε ύποπτο αφού της είπε για το ραντεβού. Έκανε μόνη της τα μαλλιά και το μακιγιάζ της, κάτι απλό αλλά και κομψό, αναδεικνύοντας τα μάτια της. Μάζεψε τα μαλλιά της, αφήνοντας μερικές τούφες κάτω και τα διακόσμησε με μερικά λευκά πιαστράκια λουλουδιών. Καθώς πλησίαζε η ώρα, εκείνη γινόταν όλο και πιο νευρική και ενθουσιασμένη ταυτόχρονα. Μίλησε με τον Ντρίσταν στο τηλέφωνο ενημερώνοντας την πως έφυγε νωρίς από το σπίτι του πηγαίνοντας στην εκκλησία, ώστε να μπορέσει εκείνη να πάει στο διαμέρισμά του για να ντυθεί. Έφυγε από το σπίτι της χωρίς να την προσέξει η Πωλίνα και πήγε στο δικό του. Φορώντας ένα σετ λευκά εσώρουχα, χάζευε τον εαυτό της στον καθρέφτη της ντουλάπας και μετά φόρεσε το νυφικό.

Το φόρεμα ήταν αντίγραφο του μαύρου που φορούσε στο γάμο του πατέρα της. Αυτό που ο Ντρίσταν είπε ότι λάτρευε τόσο πολύ. Λευκός δαντελένιος κορσές με μικροσκοπικές τιράντες διακοσμημένες με μικροσκοπικά λευκά λουλούδια, που έπεφταν στους ώμους της. Στη μέση του κορμού της, ένωνε τον κορσέ με την φούστα ένα μεταξωτό λουράκι και συνέχιζε ένα απλό, μεταξένιο, λείο ύφασμα που γυάλιζε από την πολλή χρυσόσκονη και φυσικά είχε το άνοιγμα στο πλάι για να φαίνεται το πόδι της, το οποίο έλαμπε από την κρέμα σώματος που είχε βάλει. Το σύνολο της ολοκλήρωνε ένα ζευγάρι μακριά μεταξένια γάντια και ένα κρεμαστό στον λαιμό της με ένα μικρό διαμαντένιο πετράδι που διάλεξε ο Ντρίσταν για εκείνη.
"Είμαι πανέμορφη και αυτό οφείλεται σ' εκείνον" μουρμούρισε και πήρε τηλέφωνο τον Σαμ.

 𝓓𝒾𝓮 𝓯ℴ𝓻 𝓶𝓮Donde viven las historias. Descúbrelo ahora