52. Είναι ερωτευμένος μαζί σου.

511 34 6
                                    

Αφού ετοιμάστηκε, κατέβηκε κάτω ψάχνοντας για τον Ντρίσταν.
"Πωλίνα, πού είναι ο Ντρίσταν;" ρώτησε ανήσυχη αφού δεν τον έβρισκε τριγύρω.
"Περιμένει έξω στο αυτοκίνητό του" είπε και έτσι η Αλίνα έφυγε. Έξω, τον εντόπισε να στέκεται δίπλα από το αυτοκίνητό του. Εκείνος πλάτη σ' εκείνη. Μ' αυτόν τον τρόπο η Αλίνα μπόρεσε να παρατηρήσει το τσιγάρο να κρέμεται ανάμεσα στα δάχτυλά του όπου έβαλε αργότερα ανάμεσα στα χείλη του.

"Έτοιμη. Μπορούμε να φύγουμε" δήλωσε και εκείνος απλά πέταξε το τσιγάρο πατώντας πάνω του για να σβήσει. Δεν σήκωσε στιγμή το βλέμμα του πάνω της ούτε για να δει τι φορούσε.
Είναι θυμωμένος; δεν με κοιτάζει καν επειδή με κοιτούσε χτες μες στα μάτια; Είναι πληγωμένος; δεν μπορώ να καταλάβω. Τον έκανα να σηκώσει ξανά αυτόν τον αδιαπέραστο τοίχο ανάμεσα μας.

Μπήκαν στο αυτοκίνητο κι εκείνη δεν έβαλε ζώνη επίτηδες. Ξέρει ότι πάντα την προσέχει έτσι τον προκαλούσε να της δώσει λίγη προσοχή, αλλά ούτε που το πρόσεξε.
"Προς;" ρώτησε, η φωνή του κρύα, σαν να ήταν αναγκασμένος να μιλήσει.
"Ρουαγιάλ" του απάντησε και εκείνος άφησε μισό γέλιο.
"Φτηνή επιλογή" είπε και η Αλίνα τον κοίταξε ξαφνιασμένη.
"Φτηνή; Αυτό το εστιατόριο είναι ένα από τα καλύτερα"

"Αν θέλεις να πεινάσεις αλλά να κάνεις επίδειξη, ναι είναι το καλύτερο. Αν θέλεις να φας και να διασκεδάσεις. Είναι το χειρότερο" είπε πατώντας το πόδι του στο γκάζι περισσότερο από το συνηθισμένο.
"Πώς θα μπορούσες να ξέρεις;" τον ρώτησε αλλά εκείνος δεν απάντησε ποτέ.

Είμαι ηλίθιος. Ένας εντελώς ανόητος ηλίθιος. Νόμιζα ότι θα μπορούσε ποτέ να με αγαπήσει; πόσο ανόητο από μένα. Πόσο σκληρό από μέρους της, να με χρησιμοποιήσει ως παιχνίδι του σεξ για να ευχαριστήσει το νέο της ραντεβού. Ήθελα να τη χτυπήσω ακριβώς εκεί, καθώς οι λέξεις έβγαιναν από το στόμα της. Αλλά δεν μπορούσα, ένιωσα τα χέρια μου να μουδιάζουν και την καρδιά μου να σφύζει στο στήθος μου, να πονάει. Να πονάει και να ουρλιάζει σ' εκείνη να σταματήσει.

Όταν έφτασαν στο εστιατόριο, η Αλίνα βρήκε τον Λούκας έξω να την περιμένει. Το ίδιο και ο Λούκας, βρήκε τον Ντρίσταν.
"Λουκ..." γρύλισε σχεδόν ο Ντρίσταν μ' ένα χαμόγελο στα χείλη πλασμένο από τον διάολο τον ίδιο και ο Λούκας τον κοιτούσε αιφνιδιασμένος.
"Δεν ήξερα ότι ήταν ο σωματοφύλακάς σου" ανέφερε και η Αλίνα κοίταξε τον Ντρίσταν.
Όσο κι αν θέλω να μου διαλύσεις κι αυτό το ραντεβού, θέλω ακόμα περισσότερο να μάθω τον λόγο που θα το κάνεις. Θα είναι ζήλια, θα είναι εκδίκηση για το ψέμα που σου είπα και τόσο εύκολα πίστεψες; Ή θα είναι επειδή τον γνωρίζεις και θέλεις να με προστατέψεις;

 𝓓𝒾𝓮 𝓯ℴ𝓻 𝓶𝓮Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang