"Θέλεις να χορέψουμε" τη ρώτησε και εκείνη χαμογέλασε.
"Θα το ήθελα πολύ" του απάντησε και εκείνος έπιασε το χέρι της. Της κρατούσε τόσο απαλά το χέρι μέχρι που σηκώθηκε στα πόδια της και την οδήγησε στην μέση του χώρου για να χορέψουν. Η μουσική ήταν απαλή και ήρεμη και τα φώτα χαμηλά τονίζοντας περισσότερο το φως των κεριών.
"Τι συμβαίνει με σένα και τους χορούς;" τον ρώτησε και τα χείλη του καμπύλωσαν λίγο στις άκρες.
"Αν αγνοήσεις το αξιολύπητο, αργό, νανούρισμα που αποκαλούν μουσική, σε κρατάω, σε νιώθω με κάθε δυνατό τρόπο. Η ζεστασιά σου είναι στις άκρες των δακτύλων μου, τα χέρια μου είναι στο σώμα σου, τα μάτια μου καρφωμένα σε αυτή την καστανή γη των ματιών σου, φυτεύοντας ρίζες σ' αυτό το βλέμμα" είπε γλιστρώντας το χέρι του στο πηγούνι της. Το δάχτυλό του σήκωσε το πρόσωπό της αντίκρυ του.
"Βαθιές, βαθιές, ρίζες" ψιθύρισε βουρτσίζοντας απαλά τα χείλη του στα δικά της, χωρίζοντάς τα αρκετά για να νιώσει την έντονη αναπνοή της."Ο Ντρίσταν Λέικ Ρόσι, είναι απελπιστικά ρομαντικός" ψιθύρισε και εκείνος την σήκωσε ελαφρώς στροβιλίζοντας τους. Η Αλίνα γέλασε με την στροφή και μόλις ο Ντρίσταν την άφησε κάτω την κρατούσε ακόμα πολύ κοντά του.
"Θα εκπλαγείς με τα πράγματα που δεν γνωρίζεις για μένα, ακόμα. Το ξέρω γιατί εγώ ο ίδιος μαθαίνω τον εαυτό μου μαζί σου και μου αρέσει αυτός που γνωρίζω" ψιθύρισε και εκείνη ένευσε καταφατικά.
"Είμαι σίγουρη""Φοβάσαι;"
"Εσένα; Ποτέ" ισχυρίστηκε με απόλυτη σιγουριά στη φωνή και στο βλέμμα της. Τα μάτια της δεν πετάρισαν ούτε μία φορά καθώς το είπε αυτό.
"Γιατί είσαι τόσο σίγουρη;""Επειδή σ' αγαπώ, για να το κάνω αυτό χρειάζομαι εμπιστοσύνη και σ' εμπιστεύομαι περισσότερο από οποιονδήποτε. Δεν θα σε εμπιστευόμουν αν σε φοβόμουν" του είπε και εκείνος τη κοιτούσε στα μάτια, αναπνέοντας σταθερά, με σταθερά βήματα και ρυθμό. Αργά και σταθερά χορεύαν αγκαλιά.
"Είναι πιθανό να σου ραγίσω την καρδιά" ψιθύρισε, κοιτώντας στα μάτια της. Της είπε την αλήθεια του και εκείνη χαμογέλασε αποδέχοντας την.
"Το ξέρω. Αλλά αν το κάνεις αυτό, θα σου ανοίξω το κεφάλι στα δύο" ήταν η απάντησή της και εκείνος γέλασε.Γλίστρησε αργά τα χείλη του στο πλάι του προσώπου της, σέρνοντάς τα από το μάγουλο στο στόμα της μπλέκοντας τα χείλη τους στον δικό τους απαλό χορό. Στη συνέχεια χάιδεψε το λαιμό της με το χέρι του και τραβήχτηκε λίγο πίσω.
"Έχεις τη γεύση σμέουρων και μυρίζεις σαν ρούμι" ψιθύρισε και εκείνη γέλασε.
"Προσοχή, μπορεί να μεθύσεις"
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝓓𝒾𝓮 𝓯ℴ𝓻 𝓶𝓮
Ficção Adolescente𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐝𝐮𝐞𝐭. 𝐁𝐨𝐨𝐤 𝐨𝐧𝐞. #frenemiestolovers. Εκείνη ήταν ειρήνη, εκείνος ήταν πόλεμος, εκείνη ήταν αγάπη, εκείνος ήταν μίσος. Μαζί ήταν το χάος με τα αστέρια. Η Αλίνα και ο Ντρίσταν, δύο αντίθετα, αντίθετα σε όλα, αντίθετα στ...