|8. Fejezet|

70 4 0
                                    

- Sikerült-

"Eren a Felderítő Osztag őrizete alá került és jelenleg is együtt készülnek a falon túli expedícióra."

Eközben itt:

- Mikor cseréltél utoljára felszerelést? -Kérdezte tőlem a felügyelő.

-Három nappal a tisztogatási feladat után. - Feleltem.

-Egyezik a jelentésben írtakkal.- Közölte a társa.

-Jó, Következő- Lépett is tovább.

-Hihetetlen hogy az újoncokat is belevonják abba a két teszt alany megöléses incidensbe. Hisz mindenki hulla fáradt hisz csak tegnap végeztünk a csatatér feltakarításával.- Súgta oda nekem Kyouka-chan.

-Még az a szomorú, hogy nem is hagynak aludni főleg hogy ma kell választanunk hogy csatlakozunk-e a Felderítő Osztaghoz vagy nem.- Válaszoltam a lánynak aki csak fáradtan bólintott.

Végül még le nem ment a nap addig próbáltunk pihenni. Este fel álltunk a színpad elé. Mindenki el foglalta a neki tetsző helyét és figyelmesen figyelte hogy mi is fog következni. Én és Kyouka-chan, Mikasa és Armin mind egy helyre álltunk. Nem sokkal később szőke hajú férfi lépett a színpadra.

-Erwin Smith vagyok, a Felderítő Osztag parancsnoka. A mai napon döntést hoztok majd a katonai pályafutásotokról. Nyersen fogalmazva: azért vagyok itt, hogy a felderítőkhöz csábítsalak titeket. A titánok támadásakor megtapasztaltátok, milyen félelmetesek tudnak kenni, és a saját erőtök korlátait is. Azonban ez a harc még közelebb hozta az emberiséget a győzelemhez Eren Jeager létezésének hála. Azzal kockáztatta életét, tanúbizonyságot tett arról, hogy minden kétséget kizárólag az emberiség oldalán áll. A segítségével nemcsak megállítottuk a titánok előre nyomulását, de módunk is nyílt tanulmányozni a valódi természetünket. - Ez volt az a pont mikor mindenki döbbenten sóhajtott egy nagyot.

- Hisszük hogy Shiganshinai otthonának alagsorában válaszokra lelhetünk a titánok rejtélyével kapcsolatban. Ha sikeresen el jutunk ahhoz a pincéhez olyan nyomra bukkanhatunk, ami véget vethet a titánok évszázados uralmának. (írói mg.: Dik a törökök)

- A célunk egyértelműen shiganshinai pince. Viszont ehhez vissza kell foglalnunk a Mária-falat. Más szóval a célunk tulajdonképpen nem is változott:- ekkor fel lépett még két katona akik egy térképet mutattak fel. Erwin ehhez a térképhez fordult majd folytatta beszédét.

- A Trosti kapu lezárása miatt kerülőt kell majd tennünk és Calaneth-től indulni kelet felé. Három évet töltöttünk az útvonal pontos meghatározásával. Sok ember veszett oda eközben. Abban a három évben a Felderítő osztag több mint 60%-a vesztette életét. 60% három év alatt hatalmas veszteség ez. Minden hozzánk csatlakozó újonc egy hónapon belül már részt is vesz egy falon túli bevetésen. Becsléseink szerint 30% nem fog visszatérni. Négy éven belül a többség már halott lesz, de akik életben maradnak kimagasló katonák lesznek magas túlélési esélyekkel. Ismerve ezeket a riasztó tényeket, csak azok maradjanak akik így is hajlandóak kockáztatni az életüket. Tegyétek fel magatoknak a kérdést. Hajlandóak vagytok a dobogó szívetek az emberiségnek szánni? Ennyi lenne. Akik más osztaghoz szeretnének csatlakozni el mehetnek. - fejezte be a férfi.

A tömeg csak úgy párolgott elfele. Szinte mindenki rögvest megfordult és elment. Voltak azonban olyanok akik hezitáltak. Talán egy kicsit én is elbizonytalanodtam. Nem tudom hányan maradtunk ott de azt tudom hogy nagyon kevesen. Erwin mindenki szemébe bele nézett amikor eljutott hozzám egy enyhe felismerést láthattam benne. Lehet ismeri Ricót.

-Képesek lennétek meghali, ha a parancs azt követeli?- Kérdezte a szemét még mindig rajtam tartva.

-Én nem akarok meghalni!- Kiált valaki mögülem.

-Értem. Tetszik az arc kifejezésetek. Nos akkor üdvözölök mindenkit a Felderítő Osztagnál! Ez egy igazi tisztelgés. Ajánljátok a szíveteket!- Kiált a tömegre majd tiszteleg a férfi. Mindenki viszonozta Körbenéztem és szinte csak az ismerőseimet láttam. Sasha az anyukáját kérte, Jean már szidta magát még Ymr Christát cukkolta mert sírt.

-Becsülem hogy elviselitek a félelmet. Bátor katonák vagytok. Szívből tisztellek benneteket. -Közölte Erwin ennek a maréknyi embernek. Végül sikerült csatlakoznom az osztaghoz aminek örültem. Kyouka egész végig azzal nyaggatott hogy majd nem akarja óvni kint a seggem ezért aludjam ki magamat. Így is tettem.

Másnap rögvest az istállóhoz vezényeltek minket.

-Én Ness csapatvezető vagyok és ő Shallot a lovam. Imádja rágni a hajat úgyhogy vigyázzatok vele, ha nem akartok kopaszok lenni. Örvendek. -Zárta le Ness.

-És most mindenkit egyesével be viszek a ménes közé majd választ magának egy lovat. Mivel ábécé sorrendben haladtunk így elég hamar én következtem. Ahogy a férfi be zárta mögöttem a kaput rögvest nézelődni kezdtem. Többnyire barna és fekete lovak voltak. Javába válogattam mikor is a mellettem álló kanca két lábra emelkedett egy nagy nyerítés következtében.

-Te karamell színű ló téged választalak!- nyújtottam ki rá az újam.

-Már csak el kell neveznie kisasszony!- Jött be mellém Ness-csapatvezető, hogy rá tegye a vezető szárat és a saját boxába vigye.

-Legyen Himawari( "napraforgó"), de csak Hima-nak fogom szólítani ami azt jelenti, hogy "szabad".- közöltem a férfinak aki vigyorogva írta fel a listára.

A gyakorlati kiképzés helyett többnyire csak memorizálnunk kellet, a nagy kiterjedésű felderítő alakzatot amit Erwin parancsnok dolgozott ki. Furcsa mód bár igényes részletességgel volt leírva Eren pozíciója nem szerepelt rajta. A dolgunk vigyázni a szekerekre és továbbítani az üzeneteket.

A nap végén ki vezényeltek minket a régi Felderítő Osztag állomásához. A tömeggel haladtunk mikor egy hangra figyeltünk fel:

-Hé srácok!- Eren volt az. Hátra fordultunk és meg is láttuk a fiút.

-Eren tettek veled bármi rosszat?-kérdezte Mikasa

-Mert ha igen el intézzük!-csatlakoztam én is.

-Nem semmi ilyesmit nem csináltak.- Válaszolt vigyorogva a fiú.

-Az a fickó pedig túl messzire ment.-Mondtam Erenre nézve.

- Ugye nem Levi osztagkapitányra gondolsz? - kérdezte

Nem tudtam válaszolni mert a többiek is jöttek Erent üdvözölni.

-Hé újoncok gyertek ide itt vannak az egyenruháitok!- Kiált nekünk Ness csapatvezető.

A köpenyemet buszkén tettem magamra. Sokkal jobban ál mint az előző egyenruhám a bordélyból. Jut eszembe ezt nem nagyon kéne ecsetelnem a többieknek. Az este még Eren ki kérdezett bennünket és akkor konstatálta szegény fiú hogy mi is részt veszünk a küldetésben.

-Igaz Eren hogy meg akartad ölni Mikasát? Miért?- Tette fel a kérdést Jean

-Nem igaz Eren csak egy legyet akart le csapni.- Válaszolta a lány.

-Hé lopod a szövegemet!- Durcáztam be. Végül úgy mentünk fel a közös szobánkba hogy Mikasa kért egy csomószor bocsánatot és hogy csak Erent akarta védeni. Amit persze meg értettem csak szeretem szívni a vérét. Ami után a lánynak is leesett egy jót nevettünk.

A harangok meg kondultak. Sokak nézték hogy hogyan sorakozunk fel.

-Parancsnok itt az idő. 30 másodperc a kapunyitásig.- Kiált valaki.

-Kaput kinyitni!- Hangzott el.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ruki-chan <3

Szavak száma: 1909

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now