|29. Fejezet|

56 2 0
                                    

-Igazság-

-Név? Indok? - szólat meg az ajtó másik feléről.

-Brzenska Nao. Hivatott, uram. - Feleltem.

Miután meghalottam a "gyere" szót gyomorgörccsel nyitottam ki az ajtót majd át léptem a küszöböt. Miután szalutáltam és intett a fejével be zártam magam mögött az ajtót majd közelebb léptem a férfi asztalához.

A kezével intett az asztal előtt heverő székre így helyet foglaltam azon.

-Holnap kezdődik a kiképzésed ami egy teljes éven át fog zajlani. - Kezdett bele de már nem tetszett az a dolog, hogy holnap kezdődik.

-Mivel gondoltam, hogy le fogsz támadni a kérdéseiddel ezért mindent is elmondok mert idegesítő tudsz lenni.-Folytatta a mondandóját majd beleivott a teájába.
A szobába minden patyolat tiszta volt és mintha mentolt és citromot éreztem volna a levegőben.

-Nos a csapatokat már ki osztották. Köztudott te hozzám kerültél... - folytatta volna tovább de fel tettem a kezem mire meglepetten nézett rám.

-Önként választott vagy parancs volt?- tettem fel a kérdést.

-Lényegtelen, de ha még egyszer közbevágsz ma kiküldelek egyedül és egyedül rakod rendbe a házat is!-fenyegetett meg mire megremegtem és inkább csendbe hallgattam tovább

-Jó kislány. Tehát akkor holnap reggel nyolckor a főkapunál találkozunk ugyanis mivel én választhattam tréning helyet így az óriásokerdejét találtam a legmegfelelőbbnek.- vázolta fel majd folytatta.

-Megérkezésünk után ki pucoljuk az ottani házat és neki is látunk. Először felmérlek, hogy mennyire kell gatyába rázni. Hozd a legjobb formád! - Javasolta majd a fiókjához nyúlt és ki emelt belőle egy kartont. Kinyitotta azt majd ami legfölül volt papír elém rakta. A papírlapra rá nézve saját adataimmal találkoztam.

Brzenska Nao:

-Születési dátum: 835. 03.27
-Születési hely: Trost (Rose-fal)
-Életkor: 16 éves
-Nem: Nő

Fontos információk mint katona:

Kadétként elért helyezés: 4. hely

-Harc: 10/6
-Mobilitás: 10/7
-Csapatmunka: 10/8
-Türelem: 10/5
-Stratégia: 10/6

-Szavalta fejből a Heichou az adataimat mire kábultan néztem rá.

-Elég gyatra mit ne mondjak. És ez a tavalyi eredményed! Mi a fasz az a 10/5: türelem, katona? -Mondta vádló hangnembe.

-Értem én, hogy gyors vagy és jól dolgozol csapatba, de a többi a lényeg, te szaros kölyök. - csapott az asztalra. Hát nem azért van, hogy kijavítsa a hibámat? Akkor meg mit pampog? Ez a dolga.

-Minden nap Stratégiai feladatokat fogsz tanulni és csak ilyen könyveket olvasol majd! Természetesen a mindennapos edzés mellett.- Nézet rám majd mintha csillogást véltem volna felfedezni szemeiben folytatta.

-És a második kedvencem: Türelem. Oi katona. Előre szólok. - hajolt közelebb mire nyeltem egy nagyot amit árgus szemmel követett végig majd megszólalt.

-Ki fogom nyírni! - Suttogta szinte, de én még is úgy halottam mintha ordított volna.

-Lehet, hogy inkább piros virágot szeretnék a síromra. - Gondoltam magamba.

Ezekután a férfi hátradőlt a székében majd kémlelni kezdett.

-Két részre lesztek bontva.
Egyik:
-Te-Alattam-,
-A titán fiú-Hange alatt-,
-A lópofájú-Mike alatt-,

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now