♛- Kalamajka -♛850.
Az 57. expedíció után 5-9 nappal
( Vissza az időbe: Tegnap )
Miután Hange-san elmondta a fontos információkat elküldött pihenni, mondván, hogy holnap nagy napunk lesz. Kyoukát ma kiengedik ezért vissza kisértem a hadiszállásra. Út közben pedig el meséltem neki a tegnapi sztorit.
-Fú, ugye tudod, hogy egy rossz mozdulat és felrúg téged az égbe.- Közölte kedvesen a barátom miután végig hallgatott.
-Ne is mond, gondolkoztam azon, hogy direkt ideggelni fogom, de fosok annyira tőle.- Válaszoltam majd tovább sétálva a folyosón szembe jött velem az emlegetett szamár. Kyoukára rá néztem aki csak önelégülten vigyorgott.
-Oi, kölyök gyere velem az irodámba, adok egy papírt amit elviszel Hange-nak!- Utasított majd tovább sétált. Gyors elköszöntem a lánytól és a férfi után siettem. A szobába be érve megcsapott a tea illat. Levi a fióknál matatott valamit majd kivett egy kötet lapot és a kezembe nyomta.
-Eredj!- közölte, majd le ült az asztalához.
-Ja és kölyök. Ajánlom, hogy most ne légy kíváncsi.- Majd miután ezt kimondta az asztala felé görnyedt. A szobából kilépve végig az járt a fejembe, hogy bele kell nézzek a karton papírba tartott jelentésekbe. Kárvolt fel hívnia rá a figyelmem. Az első oldalon meg is akadt a szemem. Kyouka neve volt rajtra. Végig olvastam és tömören az ált, hogy Levi visszautasította vagyis ő nem jöhet velünk és itt kell maradjon. Gyors végig lapoztam és mindenkit elfogadott kivéve a barátomat. Hát ez felháborító. Meg egyszer nem hagyom egyedül. Azért engedték ki mert már jólvan. Nem jutottam el Hange-sanhoz mert jobbnak láttam vissza fordulni. A szobához érve habozás nélkül berúgtam az ajtót.
-Miért nem jöhet velünk Kyouka?- Kérdeztem idegesen és a férfira néztem.
Kár volt mert a férfi annyira meglepődött, hogy magára öntötte a teáját. Mérgesen nézett fel és amint meglátott felált az asztaltól majd felém lépett. Hátráltam egészen még a fal a hátamnak nem ütközött.
-Rendben, te akartad, tegyél engem a gonosztevőddé.- Súgta a fülembe.
-Azt hiszem bajban vagyok.-
( Vissza a jelenbe.)
Az erdő közepén lévő közepes méretű házhoz vezényeltek ki minket. A ház két emeletes volt és kezdte benőni már a gaz. Levi-heichou parancsba adta, hogy még ő elmegy addig takarítsunk ki. Neki is láttunk a takarításnak Erennel még a többiek vagy az étellel törődtek vagy ép a ház körül tevékenykedtek. Már egy jó ideje takaríthattunk mikor vissza jött pár társam.
-Sasha, próbálj meg csak kaját csórni! Elintézem, hogy Levi-heichou apró falatokra vágjon!- jött be az ajtón Jean majd utána az említett lány.
-Hékás, töröltetek lábat mielőtt bejöttetek volna? - Rivalltam rályuk. Ha talál valami piszkot a férfi biztos, hogy megöl.
- Dehogy! Nem látod, hogy mi mindent cipeltünk?- Mutatott a zsákokra amit le raktak az asztalra.
-Komolyan azt hiszed, hogy ez érdekelni foglya Levi-heichout? - Kérdeztem ingerülve
-Ha ma reggel én nem hajtottam volna Angol sarkot a lepedőkre.... - Kezdtem bele de közbe szolt.
-Ne nyaggass már! Ki vagy te az anyám? - Kérdezte ordibálva de mielőtt válaszolni tudtam volna Mikasa és Historia lépett be a házba.
-Megjöttünk! Végeztünk a tűzifa hasogatással. - Mondta majd Eren és Jean kezdett el a lánnyal vitatkozni.
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...