|37. Fejezet|

55 2 0
                                    

-Ajándék-

"A Trost óriásai guillotine-jától összenyomódó titánok hangja elnémult ahogy a hó szállingózni kezdett." 

Elérkezett a tél ami azt jelenti, hogy hamarosan itt a Heichou születésnapja. El kellet gondolkoznom azon, hogy még is mivel lepjem meg a férfit.

-Süssek neki valamit?- Nem tudom, hogy mit szeret!-
-Takarítsak ki minden létező helységet?-Azt álabból elvárja!-
- Készítsek valamit? -Mit?-
-Egy saját gyártású bögrét? -Talán-.
- Írjak Hange-sannak, hogy esetleg tarthatnánk együtt a születésnapját?
- Az nem lenne jó mert Levinek el kell olvasnia az összes levelet amit küldök így oda lenne a meglepetés.-
- Horgoljak egy sálat?- Nem tudok kötni!-
-Csináljak egy karkötőt fekete bőrből?-Ahhoz ki kéne menjek a piacra!- Gondolkodtam hevesen az ágyamba kora reggel.

-Miau! - Nyávogott fel keserveden Xylia és felugrott a mellkasomra.

-Neked vannak a legjobb ötleteid! - Simogattam meg mire beleharapott a kezembe.

-Vagy csak szimplán éhes vagy.- Emeltem le magamról és le indultam a konyhába.

A helységbe beérve kostatáltam, hogy a heichou az asztalnál ül és teát szürcsölve olvassa a jelentését.

-Tessék! - Tettem le a táljába a reggelijét és egy teás csészével a kezembe leültem az asztalhoz.

-Kölyök, mielőtt le esik a hó be kéne táraznunk. Még ma kiszeretnék menni a városba, mert akkor tudnék találkozni Erwinnel és személyesen meg tudnánk vitatni egy két dolgot.- Közölte mire eleresztettem egy halvány mosolyt.

-Tökéletes.- Vigyorogtam mire egy Levi csak bólintott. 

Elköszöntem Xyliától és indultam is Himawarihoz. Miután felnyergeltem a férfi mellé ügettem aki már pár perce várt rám. 

»»--⍟--««

A városba beérve már a főkapunál találkoztunk Erwinnel és nagy meglepetésemre Armin is vele volt. Amint különváltunk rögvest letámadtam a fiút aki időközben magasabb lett nálam.

-Armin segíts! Mit adjak a Heichounak?- Kezdtem bele és elsoroltam neki a lehetséges opciókat amik eszembe jutottak reggel. 

-Hát szerintem kezdjük azzal, hogy szétnézünk a piactéren. Mivel közel a karácsony így sok mindent lehet majd találni.- Mosolygot rám kedvesen. 

Út közben megvitattunk mindent ami történt velünk. Az is kiderült, hogy Armin már nem fél a kétkezes harctól és még elég ügyes is benne. 

Persze amikor rollam kérdezett próbáltam a lehető legtömörebben válaszolni mert nem akartam minden új dolgot kikotyogni. Legyen csak meglepetés. 

-Egy jó tanács! Mielőtt kilövöd magad, hogy leszedj egy 15 méteres titánt, gondold át kétszer mert lehet, hogy a bokádnak lőttek!- Néztem komoran rá mire csak elnevette magát.   

-Ehhez mit szólsz? - Emelt a magasba egy teás készletet. Mivel hófehér volt így akár festhettem is rá. A kosaramba helyeztem majd folytattuk az utunkat. 

-Szerinted mi van Erennel és Mikasával? Mennyit tudtak még fejlődni, mert szerintem Mikasa már így is a max fokozaton van. - Néztem a fiúra miközben a kosaramba helyeztem egy horgoló tűt. 

-Óh aranyom csak nem kötni készülsz?- Kérdezte tőlem egy néni.

-Hát kötni nem tudok ezért csak próbálkozni fogok. Már vettem egy könyvet is ami az alaphorgolást mutatja meg. Szeretném tökéletesre csinálni mert egy tökéletes férfinak lesz.- Vakartam meg a tarkómat.      

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now