♛-Emlékek-♛
Reggel egy nagy csattanásra ébredtem. Körülöttem mindenki aludt így igyekeztem a lehető leghalkabban kimászni az ágyból. Az utam a konyhába vezetett és amint beértem a helységbe meg is találtam az ébresztőm okozóját.
Chika-chan a konyha közepén ül körülötte pedig eltört tojások.
-Jól vagy? Nem esett bajod?-kérdeztem a megszeppent lányt és leguggoltam mellé.
-Én csak láttam, hogy alszotok és gondoltam, hogy annyira keményen dolgoztok mindannyian, hogy összeütök egy reggelit de elcsúsztam és az összes tojásnak annyi. - válaszolt és felált.
-Mit szólnál, ha elmennénk a piacra vennénk egy-két apróságot majd közösen csinálnánk egy meglepetést a többieknek. Ahogy elnézem őket egyhamar nem fognak felkelni.-feleltem mosolyogva.
Chika-chan azon nyomban berohant a szobályába és pár perc múlva már az ajtóban állt.
Mivel az összes civilruhám a szálláson van ezért kénytelen voltam az egyenruhámba kimenni. Addig nem is bántam még ötödjére megnem állítottak. Jobban sajnáltam Chika-chant. Jobbnak láttam megfogni a kiskezét és húzni magam után.
Nemsokkal később már a piactéren rófláltunk mikor is megláttam egy almásárust.
-Figyelj Chika 11 éves vagy szóval megérted nem mellesleg Kyouka húga szóval nem is értem, hogy miért magyarázkodom... Mi lenne, ha mulatnánk egy jót és megtréfálnánk azt az árust. - mutattam a jólismert lopósnénire még akkorrol mikor Kyouka a korházban volt. Chika csak úgy repdesett az örömtől.
Mikor véghez vittük a tökéletes tervünket röhögve folytattuk tovább az utunkat.
-És amúgy Nao-san. Meddig szeretnél eljutni? Mármint mik a fő céljaid az egységnél? - kérdezte Chika.
-Hát a lehető legmagasabbra szeretnék törni...majd dezertálni. - de az utolsó szót nem mondtam ki. Chika a vállát megrántotta majd haladtunk tovább.
Vagyis folytattuk volna az utunkat, ha mögülünk felnem szólal valaki.
-Ha már azzal tengeted a napjaidat hogy szotykosokat tréfálsz meg, ajánlom hogy ne késs el az eligazításnál. - Akadékoskodott Levi-heichou. A férfi végigmért mindkettőnket majd a szemembe nézve megint megszólalt.
-És ne felejtsd el az ígéretemet.- közölte majd indult is a dolgára. Én csak pislogtam egy párat majd a mellettem álló lányra néztem. Ugyanolyan sejtelmes vigyort vágott mint amilyet a nővére szokott.
-Legalább éreznél velem együtt. Ez a pasas fog egyszer megölni.- vágtam fejen Chika-chant majd indultunk is tovább.
-Én azért megnézném, hogy milyenek vagytok, ha egy légtérbe vagytok csak ti ketten.- cukkolt tovább a lány mire nyeltem egy nagyot.
-Utoljára amikor ilyen volt félholtra vert. - emlékeztem vissza amikor rárúgtam az ajtót és a nyakába ömlött a tea.
A piacon még szenvedtünk egy kört mire találtunk elegendő tojást és kenyeret.
Visszaérve benéztem a többiekhez. Mindenki aludt csak egy hely volt üresen. Victoria-néni helye. Említette, hogy reggel neki mennie kell a gyerekéhez.
Amikor a reggelivel készen lettünk én megterítettem még Chika felkeltette a nővérét és Ricot.
Miután Chika eldicsekedte, hogy ő csinálta a reggelit neki is láttunk. Aztán felmerült az is, hogy találkoztunk Levi-heivhouval.
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...