♛-Következő úti cél-♛
Mivel nem tudtuk megvédeni a szekeret ezért Erent és Historiát el vitték. Néma csöndbe vissza indultunk arra a helyre, ahol meg kötöztük az amatőr elrablóikat. Egész úton liftezett a gyomrom. Levi-heichou kérte, hogy Mikasa és ő közte menjek ha netán elájulnék vagy valami. Ami persze nem történt mert nem volt időm ilyenekre. Csak az járt az eszembe, hogy egy szörny vagyok aki mindig gyilkol. Emlékszem miután megtörtént a bordélyban a gyilkosság és ki jutottunk hetekig nem aludtam. Még enni sem voltam hajlandó. Kyouka és Misa jól bírták, de én ehhez gyenge voltam. Még mielőtt nem történt volna meg nem vettem komolyan és nem izgatott annak a gondolata, hogy miután megteszem mi lesz utána.
Éreztem, hogy megnehezedik a testem és nehezen veszem a levegőt. Megáttam mire mindenki kémlelni kezdett. A kezeimet néztem ami csupa vér volt, majd a ruhámra vezettem tekintetem ami szint úgy nem volt tiszta. Egyre szaporábban vettem a levegőt. Tudtam hogy nem szabadna ilyen gyorsasággal vennem a levegőt, de egyszerűen nem jutottam hozzá. Mikasa meg ragadta a fejemet majd felelemelte és követelte hogy rá nézzek. Nem mondott semmit. A légzésem lassulni kezdett majd újra le néztem a kezeimre és láttam, hogy tiszták voltak. Hallucináltam. Intettem, hogy mehetünk mert már nem voltunk messze. Fél óra múlva meg is érkeztünk az épülethez. Miután konstatáltuk, hogy minden úgy van hagyva ahogy hagytuk nyugodtan léptünk beljebb. Még mindig meg voltak kötözve az a néhány ember de egyenlőre nem velük foglalkoztunk. Levi-heichou írt egy levelet Hange-sannak amit oda adott egy küldöncnek aki rögvest el is indult. Mindenki le ült kiheverni a történtekek. Még pihentek a többiek addig, Levi-heichou ki kérdezte az elfogottokat. Kezdett esteledni mikor kitalált egy tervet. Vissza indultunk arra a helyre ahol kísérleteztünk. A terv abból ált, hogy azok az emberek előtt érkezünk meg akik megölték Nick atyát. Majd őket elfogjuk és ki vallatjuk.
»»--⍟--««
Egyszerre érkeztünk meg Hange-sannal. Nem sokkal később a szekér is megérkezett amivel ugye ide csalogattuk azt a két embert. Sikeresen el fogtuk őket majd a pincébe vezettük a két férfit. Mivel nem tudtam pihenni ezért segédkeztem a vallatás előkészítésében. A fogókat tettem le az asztalra mikor láttam, hogy Levi egy olyan köpenyt vesz fel amit a hentesek szoktak használni majd egy ugyan olyan hosszú kesztyűt is.
"Még mindig vigyáz magára nehogy véres legyen" gondoltam magamba. Nem sokkal később be hoztuk azt az embert aki vallatta a lelkészt. Utána rögvest érkezett Hange-san is.
-Akkor kezdhetik. Minden készen áll. - jelentettem ki majd sarkon fordultam.
-Kölyök, csak nem dolgod van?- kérdezte a férfi. Figyelmen kívül akartam hagyni de ekkor a megszólalt az az ember akit épp vallatni készültek volna.
-Vagy a kis formás seggünek randija van. - Mondta ki olyan természetességgel mintha épp azt közölte volna, hogy " milyen kellemes ma az időjárás". Nem hagytam magam és megfordultam majd a férfi elé léptem és betörtem az orrát.
-Most már nincs dolgom.- közöltem majd leültem és néztem ahogy neki látnak a munkának.
-Sannes! Tudnod kell, hogy ujjak vagyunk még a kínzásba szóval előre is bocsánat. Légy türelmes kérlek.- közölte Hange-san majd közelebb lépett az asztalhoz majd el vett egy harapó fogót. Majd neki is akart látni.
-Várjatok! Mégis ki kínoz meg valakit anélkül, hogy kérdéseket tegyen fel? Mit akartok tőlem?- kérdezte a Sannes nevü patkány.
-Tényleg lenne egy kérdésünk. Hol van Eren és Historia? Kik a Reiss család tagjai?- kérdezte Levi mire a férfi csak elfordult.
-Túl lassú! Nem látod, hogy nem érünk rá?- Kérdezte Hange-san majd rögvest le is tépte két ujjáról a körmét. A férfi nagyon hangosan üvöltött fel. Így folytattuk tovább. Már a tizedik köröm le tépésnél és a mit tudom én hányadik csont eltördelésénél tartottunk mikor Hange-san megszólalt.
-Mégis mennyi körmöt téptél le életed során?- kérdezte a férfit.
-Megszámolni sem tudnám. De soha nem láttam még senkit aki ennyire élvezné a kínzást mint ti. - mondta nemes egyszerűséggel.
- Tartsunk szünetet!- mondta Levi-heichou. A másik férfi felé vettük az irányt akit meg fenyegettünk azzal, hogy olvasson fel egy szöveget úgy, hogy a másik férfi halja majd Sannes így megadja magát. Be is vált mert amikor másodjára mentünk be a férfihez magától kezdett énekelni.
-Szóval... Historia az igazi trónörökös! Vagyis Eren és a lány ugyanott vannak, mint a Reiss család többi tagja.- foglaltam össze majd Hange egyik embere felmutatott egy portrét. Az az férfi a képen Historia apja volt. Még az éjszaka folyamán Hange-san és a beosztottja elindult értesíteni Erwint.
Mi is elindultunk a Reiss család birtoka felé. Út közben megálltunk az erdőben, hogy lepihenjünk. Mindenki megtalálta magának a tökéletes helyet és le pakoltunk. Mivel nem éreztem azt, hogy tudnák aludni ezért maradtam őrködni Sashával és Connie-val. Kis idő múlva azt vettem észre, hogy csukódnak le a szemeim. Nem akartam ellenállni de túl nagy volt a kísértés. Elhelyezkedtem majd le csuktam a szemeim és elaludtam.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ruki-chan<3
Szavak száma: 804
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...