|9. Fejezet|

87 5 0
                                    

♛-Egy nemvárt személy? -

850.

- Kaput kinyitni!- Hangzott el.

-Elkezdődik az 57. falon túli expedíció! Indulás!- ordított hátra Erwin és egyszerre indult el mindenki. Ahogy be léptünk Caranesébe rögvest egy óriással találkoztunk.

-Balra előttünk egy tíz méteres osztályú. Nagyon érdekelne mi van a gyomrába, de a támadó csapatra hagyom.- Kiált Hange-san mire páran rögvest neki is ugranak. Még a támogatók próbálták megölni addig minket továbbra is előre irányítottak. A régi városból kiérve Erwin intett.

-Vegyétek fel a felderítő alakzatot, azonnal! - Mellettem le vált Connie és Sasha. Én a közvetítőkhöz kerültem balról 3. sor 3. Még Erenék a 5. sor középen voltak ami a Készenlétisek. A 3. sor 5.: Nél volt Kyouka szint úgy közvetítőként. Jeanék voltak 3.sor 4.: Közvetítők majd Armin a 2.sor 4.: szintúgy közvetítők. Minden csapatnál volt egy plusz ló ha valakinek kellene.

"Az első védvonal félkörben áll úgy, hogy egymástól látótávolságon belül maradjunk. Bizonyos időként korrigálnunk kell. Ki kell egészítenünk az információkat, majd továbbítani olyan messzire amilyenre csak lehet."

Felnéztem az égre és egy piros jelzőfényt láttam. Úgy volt ahogy a tanár mondta. Először a felderítő csapat fog titánokkal találkozni. Vagyis az első sor. Amint észlelnek egyet piros jelzőfényt küldenek az égbe majd aki látja az meg ismétli a jel továbbítás érdekében, hogy a 2. sor közepe vagyis a parancsnokság lássa majd zöld füsttel nyugtázza és mutatja hogy merre forduljon tovább az alakzat. Így a formáció biztonságba marad. Előfordu hogy egy akadály miatt ( legyen egy egy kisseb falu) nem észlelhető egy titán és bejut az alakzatba. Akkor el kel csalni, le rázni vagy megölni. Cél hogy minél kevesebb titánnal harcoljunk.

Megjegyzendő hogy ez a taktika csak normális titánok esetében működik, aminek a viselkedése könnyen kiszámítható. A fekete füst az "aberrált" titánokra vonatkozik akik nem törődnek az emberekkel és kiszámíthatatlanok. Csak ilyen titánokkal harcolhatunk. Én csak továbbítottam a jelzést és hozzám nem ért el. Túl jól végzik a dolgukat. Azért remélem egy kisebbet nekem is hagynak. Ezek után nem kaptam semmi jelzést csal zöld füstöt vagyis folytatódik a küldetés. Nem sokkal később láttam egy felém haladó katonát.

-Értesítendő: A jobb szárny felderítőit megsemmisítették! A felderítő rendszerünk csak részben működik. Továbbítsátok ezt balra és előre!

- Brzenska te menj előre én megyek balra!- Közölte az egyik társam.

Mire elértem 5. sor 1.: szállítmányát azt hittem hogy a lovam leszakad alattam.

-Kérem adják tovább! - Kérleltem a csoport vezetőt. Meg engedték hogy itt maradjak ezért már Erenék előtt voltam. Kicsit örültem, hogy nem kell vissza menjek, de itt végkép nem fogok titánnal találkozni.

-Hová tartunk uram?- Kérdeztem a parancsnokot.

-A célunk eddig a dél volt a régi város, de most az óriásfák erdeje felé haladunk. - közölte aggodalom mentesen.

- Meg kérdezhetem hogy mik is ezek az óriás fák? - Kérdeztem a mellettem ügető társamat.

-A hatalmas fák elkülönült erdői a falakon kívül és belül is megtalálhatóak. Természetes módon fordulnak elő bizonyos területeken, és a fák magassága meghaladja a 80 métert is. - Közölte a fiú.

- De azt tedd hozzá hogy a Mária- fal bukása előtt szóban forgó túristaterület volt. Most a felderítők számára fontos stratégiai pont ahol megvédhetik magukat a titánoktól a küldetések során. - Tette hozzá a parancsnok. Egész jó itt a hangulat.

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now