|47. Fejezet|

65 3 0
                                    

-Fasz méregetés-

-Ha nem gond akkor elkísérnénk titeket még folyik a papír munka, kivizsgálásra majd miután levettük a méreteiteket elkezdnénk készíteni nektek az Erwin és Historia által jóváhagyott új egyenruhátokat.- kísért minket egy nagy épületbe egy idegen mire a srácokkal bólintottunk. Mivel Erwin jóváhagyta, hogy elvigyen minket ez a férfi így nem tehetünk mást. Mikor beléptünk az országba egy csapat őr kísért minket. Egyedül Erennek kellett a parancsnokokkal lennie. Szegény Mikasa teljesen ki volt.

-Mindenkit egyesével fog a doktor úr kivizsgálni zárt ajtónál. Ha bármi fontos bejelentésetek van az egészségetekkel kapcsolatban a doktor úr mindent feljegyez. És miután elmondtam ezeket az információkat szeretném megkérni az ezüst hajú nőt, hogy fáradjon be először.- vigyorgott rám a nálam magasabb idegen. Utoljára még hátra néztem a barátaimra majd megrántottam a vállam és beléptem a vizsgálóba. Miután rám zárták az ajtót szembe találkoztam az említett orvossal.

-Jó napot.- köszöntem illedelmesen mire a férfi bólintott.

-Önnek is. Megosztaná velem a nevét? A többi információval tisztába vagyok, holott azok nem is igazán fontosnak.- mosolygott rám a szemüvege mögül. Örültem, hogy nem tekint rám másképp.

-Brzenska Nao.- Mutatkoztam be mire a férfi leírta a nevemet. Még meg is mutatta, hogy helyesen sikerült-e leírnia mire hevesen bólogattam.

-Kérem álljon a mérlegre.- Kért illedelmesen így tettem amire kért. Miután lemérte a súlyom majd utána a magasságom, megnézte a szememet is. Majd egy vérnyomás és egy gyors szív hallgatás után megszólalt.

-Rendben mindent rendben találok.- mosolygott majd miután végzett a papír munkával szembe fordult velem.

-Allergiája, kóros vagy maradandó betegsége van? Esetleg műtöttek a közelmúltban?- kérdezte.

-Egyik sem uram.- amint ezt kimondtam sorba beikszelte a papíron az eddig kitöltetlen kockákat majd el is engedett.

Amint kiléptem a vizsgálóból minden szem rám szegeződött. Utánam Mikasát hívták be, addig is elmeséltem a többieknek, hogy mit csinált az orvos így nem kell tartaniuk semmitől. A legnagyobb sóhaj Sashából és Connieből jött.

Miután mindenkit kivizsgáltak elvezettek minket, hogy lemérjék a ruha méretünket.

-Nos két különféle egyenruhát készítünk nektek. Viszont nektek külön rárakjuk az egységetek jeleit. Viszont arra készüljetek fel, hogy az országotokon belül is külön lesztek. Hallottam, hogy ti itt valamilyen nagyobb ember alparancsnokai vagytok ezért rájuk számítsatok.- vázolta fel a nő miután levette a méreteinket.

-Esetleg megosztja velünk a ruhák kinézetét? - kérdezte Sasha miközben egy isten tudja, honnan lopott pogácsát majszolgat.

-Persze. Kezdem akkor a dísz egyenruhátokkal. Kérésre ugyanolyan zöld színű lesz a ruhátok alapja és ugyan úgy szerepelni fog rajta a "szabadság szárnyai" szimbólum. De fog még rá kerülni egy vörös köpeny. Na meg persze a kitüntetéseitek is rajta lesz. A nadrág részét sem bonyolítjuk túl, lesz az egyik lábatokon egy kettős öv. Mivel úgy tervezzük, hogy a felső része gombos lesz és nyitott így ez alá elég egy ing egy nyakkendővel.- mutatta a rajzokat a nő mire helyesen bólogattunk.

-Most térjünk rá arra a ruhára amiben harcolni fogtok. A fiúk ruhája mintájára ez is fekete lesz. Ez azért is lesz jó mert a mi országunk fehér színben fog harcolni. Ti lányok is nadrágba fogtok harcolni és a csizmátok is ugyan olyan lesz. A felső része a ruhának kicsit csicsásabb lesz, a díszek miatt, de önmagában az is egyezni fog. - magyarázta el majd intett is tovább minket. Egészen ki vezetett az épületből egy csapat katona elé. Mivel kérdően néztünk egymásra így a nőnek meg kellett, hogy szólaljon.

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora