♛-Vadászat indul!-♛850.
Az 57. expedíció után 3 nappal:
Már fel jött a nap mikor a vár közelébe értünk. Ahogy egyre közelebb lovagoltunk láttuk hogy a vár már csak romhalmaz. Az épület körül tele volt titánnal akik a törmelékek alól másznak elő. Előre lovagoltam Hange-sanhoz, várva a parancsra.
-Menny előre Mikasával. Ott lesznek a barátaid is. Menny és védd meg őket!- adta ki parancsba a nő. Intettem Mikasának és oda siettünk a térmenőverező felszereléssel. A szememmel Kyoukát kerestem de nem láttam sehol. Azonban észre vettem hogy egy titán vészesen közeledik a vegyvertelen társaimhoz. Oda suhantam és le sújtottam a bestiára.
-Áh~ Nao! - Szolt kedvesen Connie.
-Vonuljatok fedezékbe a többit elintézzük.- Utaltam a többi felderítő társaimra. Csak úgy hullottak a titánok. Mikor végeztünk az összessel vissza igyekeztem Hange-sanhoz. A nő és Christa Ymir testénél guggoltak. Armin mesélte el nekem, hogy mi is történt. Ymir is egy titán és a lány védte meg a többieket még mi megnem érkeztünk. Nem hittem annak amit láttam. A lány szeme alatt ugyanaz a minta volt mint Erennek. Christa amikor meg látta hogy, Ymir ki nyitotta szemeit rögvest öröm könnyek hullottak a szemeiből.
-Az igazi nevem Historia.- Mondja a szőke. Mindenki csöndbe hallgatta a lányt. Ezek után Ymir le hunyta szemeit. Ekkor kezdet el esni az eső. A parancsnok jobbnak látta ha vissza megyünk a falra. Visszaérve Ymirt óvatosan egy hordágy segítségével felhúztuk majd elkülönítettük.
-Hogy van Ymir?- Lépett közelebb Hange.
-Még mindig eszméletlen. Elállt a vérzés és mintha gőz párolgott volna ki a sebei közül.- Közli a mellettem lévő katona.
-Egyenlőre vigyétek vissza, Trostba, hogy megfelelő orvosi kezelést kapjon. - Adta ki parancsba a nő.
-Akkor, ideje vissza térni a küldetéshez, hogy lezárjuk a rést. - indult tovább Hange-san.
Mindenki a falon tevékenykedett Addig én körbe kérdezősködtem Kyouka iránt.
-Connie. Nem tudod véletlenül, hogy merre lehet Kyouka?- kérdeztem a fiút.
-Öhm~, kérdezd meg Reinert, mert ő ment arra amikor szétváltunk. - Közölte Connie majd ment a dolgára én pedig elindultam felkeresni az említett fiút.
-Reiner! Véletlenül nem tudod, hogy hol van Kyouka?- kérdeztem ismét.
-Sashával indult el értesíteni a lány faluját ami az erdő közepén volt. Utána értesültem arról, hogy Sashát egy jelentéssel bízták meg.- Mondta Reiner felém nézve.
-Köszi. Azt tudom, mert találkoztam Sashával de Kyoukát nem láttam. Lehet hogy őt nem engedték be.- Mondtam majd el akartam menni de utánam szolt Bertholdt.
-Viszont mondta Sasha hogy találkoztak egy kislánnyal akit meg mentett és azt hiszem, hogy most a közelben vannak. Kérj engedélyt és nézz szét. - Közölte kedvesen a fiú.
-Vagy várd meg még vissza megyünk mert Sasha akart veled beszélni valamiért ezért is távozott olyan gyorsan. - Tette hozzá Reiner. Megköszöntem majd vissza siettem Hange-sanhoz majd elé áltam és szalutáltam.
-Hange-san. Kérhetek kimenőt egy kis ideig. Ide a közeli faluba. Oda ahová a menekülteket szállásolták el. - Könyörögtem szinte a nőnek.
-Miért akarsz oda menni?- Kérdezte a nő.
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...