|33. Fejezet|

55 2 0
                                    

-Új társ?-

-Kölyök, kurva szarul nézel ki!- Jött be a konyhába Levi.

-Köszönöm Heichou!- Tisztelegtem neki kómásan. Habár felfogtam, hogy mit mondott nem nagyon törődtem vele.

-Miért volt rohamod éjszaka?- Tette fel halál komolyan a kérdést mire le hajtottam a fejemet.

-Csak rosszat álmodtam!- Sóhajtottam majd újra rá emeltem a tekintetem.

-Mit?- Nem hagyta annyiban az ügyet a férfi így nem húztam tovább.

-Csak egy otthonról ami elfogad egy olyan "defektes" embert amilyen én is vagyok.- Intéztem felé haragosan a szavaimat mire csak ki ment a szobából. Elkönyveltem annak, hogy telibe szarja az érzelmeimet, de nem így történt. Vagyis nem egészében így történt.

-A pataknál mosd ki a ruhákat addigra kész lesz a reggeli!- Jelentette ki majd egy adag ruhás kosárral a kezében tért vissza és tette le az asztalra az említett tárgyat.

Se szó se beszéd nélkül ki sprinteltem a házból és a kosárral a kezembe a közelben lévő patakhoz igyekeztem.

-Áh! Aludni kellett volna. A fene egye meg azt a vihart!- Csaptam le a kosarat majd le ültem mellé és válogatni kezdtem őket. Az első ruha ami a kezembe akadt pont az ingem volt így azt csapkodhattam mérgembe.

-Miért gyötörnek a rémálmok, ha már biztonságba vagyok?- Tettem fel magamnak a kérdést és mintha választ vártam volna csendbe maradtam. Nagy meglepetésemre igencsak gyorsan jött is a válasz aminek hatására a folyóba ejtettem az ingemet.- szerencsére egy faág felfogta, hogy ne sodorja tovább-

-Miau-Jött a válasz és le néztem a földre. Egy teljesen fehér kismacska hempergett mellettem.

-Ah! Egyelek meg!- jelentettem ki mire a macska fel ült és oldalra fordította a fejét.

-Félre ne ércs! Békével jöttem!- nevettem el magam majd megsimogattam a fejét mire újra a földön hemperegni kezdtet.

Mindezek után egy új társsal folytattam a munkámat. Miután befejeztem ami egy óra volt, hátra hagytam a kis barátomat és vissza indultam a házba.

-Egyél!- Jött a válasz ahogy át léptem a küszöböt. A férfi épp a lépcsőn ment fel és mikor meghallottam az ajtó csapódást fentről mindent megértettem. Nem vettem el a reggelimet helyette inkább én is fel mentem a szobámba és olvasni kezdtem.

Hamar meguntam így kimentem megetetni a lovakat. Himawari elég nyugodt volt a tegnaphoz képest.

-Apropó vihar. Takarítani kéne a ház körül!- jelentettem ki majd el is kezdtem szedegetni a földről a gajjakat. Rá ment egy óra mire minden fát eltakarítottam az útból és elkezdtem felseperni a kövezett járdát.

Már épp pakoltam vissza a seprűt a helyére mikor is a lábamnak dörgölődzött a kis barátom. Elkezdtem vele játszani a fűben egy fűszál segítségével. Nagyon szeleburdi kiscica volt és ez tetszett. Jobban megfigyelve elég soványnak tűnt ezért elhatároztam, hogy a közeli patakból fogok neki egy halat.

A halat fel tálaltam a macskának aki nagy ugrással jelezte, hogy örül az ételnek. Csámcsogva fogyasztotta mikor is meghallottam, hogy Levi-heichou keres engem így jobbnak láttam elköszönni. A férfi szolt, hogy kész az ebéd és nem mellesleg egy posta galamb tévedt be az irodájához és levelem érkezett.

Az ebedét vissza utasítva fogtam meg a levelemet és siettem fel a szobámba. Az ágyra huppanva téptem szét a borítékot és hajtottam szét a papírlapot.

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now