|46. Fejezet|

70 2 0
                                    

-Kérdések-

-Levi-heichou?-Kérdeztem miután még is csak bekopogtam aznap este. 

-Gyere.- Jött bentről rögvest a hang. A küszöböt átlépve konstatáltam, hogy a férfi egyedül tartózkodik a szobában egy halom papírral az asztalán. 

-Esetleg tudok segíteni?- Léptem az asztala mellé mire a férfi féloldalasan kifordult a székéből, hogy egyenesen szembe legyen velem.  

-Pápaszemnek hála akad munkád!- Jött a sértődő válasz mire leemelt egy kisebb tócot majd a kezembe nyomva azt intett a kanapéra. 

-Semmit sem csinált Hange-san?-Kérdeztem mikor készen lettem a csoportosítással, mire Levi egy nagyot sóhajtott.

-Csak minimális munkát végzett, mondván, hogy izgatott volt "valami" miatt.- Emelte ki az utolsó előtti szót. Mivel nem akartam előtte titkolózni ezért rögvest el is mondtam.

-Hange-san tudja. Mindent.- Néztem a férfira aki ekkor már rám emelte a tekintetét. Levi magához intett így kénytelen voltam belemenni abba a tudatba, hogy újfent beszélgetni fogunk a titoktartási "szerződésről". Mikor mellé értem a férfi az asztalára ültetett és kicsit széjjelebb húzta a combjaimat, hogy megtudjon azon támaszkodni, miközben ő előttem ül a székben. Végre magasabb vagyok nála. 

-Ugye óva intetted, hogy ne mondja el senkinek sem?- Kérdezte fáradtan mire hevesen bólogatni kezdtem.

-Még így sem vagyok ebben biztos, de ez van.- Simította meg a combom belsejét majd rá is markolt arra mire azt önkényesen is összébb akartam zárni, azonban a férfi természetesen meggátolta a cselekedetem.

-Tisztázzunk még valamit. - állt fel a székből és a lábam közé lépve szorosan magához húzota a csípőmet. Mivel most már szinte ki kellett, hogy törjem a nyakam, hogy felnézzek rá így csak reménykedni tudtam, hogy rövidre fogja. 

-Még be nem töltöd a 18-at, ami jelen esetben '53-ban töltöd, vagyis két év múlva, addig türtőztetjük magunkat, magyarán nincs szex. Semmit sem teszek veled, amit te nem akarsz, ezt tudnod kel. A csók is csak alkalmanként lesz jelen. Addig biztos még vége nincs ennek a szarnak, ami körülöttünk zajlik.- közölte teljesen higgadtan, mire a szívem majd kiugrott a helyéről. 

-Neked ez rendben van? Mert nem akarlak kínozni azzal, hogy nem érhetsz hozzám "úgy".- kérdeztem mire a férfi beleborzolt a hajamba majd közelebb húzva magához, megölelt. 

-Szerintem neked szarabb lesz. Tekintve, hogy a tested akaratodon kívül is engem kíván.- Vázolta fel a tényt.

-És ami a legfontosabb, csak az enyém vagy.- Fogta meg a hajamat hátul majd kényszerítette, hogy felnézzek rá. Levi várta, hogy mikor ingok meg, mikor hagyom ott egyedül, de nem történt meg. 

-Senki másé, csak a tiéd vagyok.- Jelentettem ki a nyilván valót mire Levi egy aprót bólintott. 

-Ugye akkor ölellek meg amikor csak akarlak, persze, ha magunk vagyunk?- Kérdeztem mire a fekete hajú kicsit eltávolodott tőlem.

-Az rendben van. Még nem esel túlzásba!- Fenyített be a mondandója végén mire csak megforgattam a szemeimet. 

-És ezt ne csináld.- Utalt az előző cselekvésemre mire nem értő fejet vágtam. 

-Majd megtudod.- És ezzel a mondatával vissza ült a székébe és intett, hogy száljak le az asztaltól.

-Ezeket még megcsinálom, addig helyezd magad kényelembe. Max 10 perc.- Világosított fel a tervéről mire az ágyához léptem és elterültem rajta. 

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now