♛-Impulzus-♛
-Mit akarsz kölyök?- kérdezte nem törődőm stílussal mire egy kicsit megremegtem.
-Hiba lett volna átjönni? De tudom, hogy mit érzek, akkor még is miért félek? Talán még vissza tudok menni. De teljesen hülyének fog akkor nézni, nem?- gondoltam magamba majd az ajtó felé vezettem a tekintetem.
-Most már bökd ki.- jelentette ki. Mivel más lehetőségem nem volt így felé léptem. Mivel a férfi az ágy háttámlájának támasztotta a hátát, kinyújtott lábakkal, így gondolkodás nélkül beleültem az ölébe. Levi meglepett tekintettel fürkészte az arcom. Hiába próbálta magát leplezni nem ment, ugyan is nem hagytam. Megfogtam az arcát és körkörös mozdulatokat írtam le a hüvelykujjammal. A fekete hajú lehunyta a szemét, majd egy kis hezitálás után az arcát a vállamba süllyesztette. Levi a semmiből egy csókot nyomott a nyakamra majd kérdően felnézett. Egy nagy sóhaj kúszott ki belőlem.
Most én kezdeményeztem. Összeszedve minden bátorságom, mély és érzelmes csókcsatába hívtam a fekete hajút. Nem sokkal később Levi levezette mind két kezét a derekamra majd jó szorosan magához húzott. Mikor a testünk összepréselődött Leviből egy mély férfias morgás szökött ki. Nem élvezhettem sokáig a nyálcserét ugyan is a férfi el tolt magától.
-Mhm? Baj van?- kérdeztem remegő hanggal.
-A probléma az, hogy ha újra megcsókolnálak, nem hiszem, hogy abba tudnám hagyni.- morogta miközben idegesen beletúrt a hajába. Még mielőtt megszólaltam volna, rá szorított a csípőmre majd leemelt magáról.
-És, ha azt mondanám neked, hogy rájöttem, hogy mit érzek? Rájöttem arra, hogy akarlak. Akarlak, testileg és lelkileg.- Próbáltam vissza mászni az ölébe könnyes szemmel.
-Tudd, hogy egyszerre akarlak birtokolni és óvni, de te idejöttél és felkínáltad magad nekem.- engedett vissza magához.
-Tudom. Tudom azt is, hogy az összes fájdalmamat el akarod pusztítani, elfeledtetni mind azt ami engem akart elpusztítani. És tudom azt is, hogy csak a legjobbak akartad nekem mindig is. Köszönöm. Köszönöm, hogy szerettél, amikor még a szívfájdalom és a háború ízét éreztem.- amikor befejeztem mondandóm Levi szenvedélyes, heves táncba invitálta nyelvünket.
Egy pillanatra sem habozott. Nagy hévvel túrt bele a hajamba majd egy kicsit megszorítva azt döntötte hátra a fejemet. Szabad teret adott magának. És ez nekem új volt, annyira hogy elkezdtem kapkodni a levegőt. Mindezek után áttért a nyakamra amit beborította szívásnyomokkal és nyálas csókokkal. Folyamatosan halk sóhajok szöktek ki kettőnkből majd egyszer csak a férfi maga alá rendelt. Az ágyékát szorosan a combom belsejéhez nyomta mire meglepetten néztem fel rá. Felizgattam. Ezt én tettem vele.
-Nézd mit értél el.- dörmögte a fülembe. Az arcom megegyezett a paradicsom színével amin persze az idősebb halványan, de elmosolyodott. Ezután Levi folytatta a félbemaradt csókunkat miközben a pizsamám alá nyúlt és végig simított a derekamtól a két mellem közéig. Mikor a jobb mellem alatt végig húzta a hüvelykujját akaratlanul is belenyögtem csókunkba. Erre a férfi reakciója "csak" egy vágyakozó morgás volt majd tőlem eltávolodva szuggerálni kezdett. Bosszúból megfogtam a pólója alját és nemes egyszerűséggel lehúztam azt Leviről.
-Adtam rá engedélyt, kölyök?- fogott rá a nyakamra. Sikeresen is elérte a célját, hogy meginogjak. Teljesen álabba szállt a bátorságom amit a férfi rögvest észre is vett. Megfogta a vékony csuklómat majd az övével együtt végig simította tenyerünket a teljes felsőtestén. Mondanom sem kell, hogy teljesen zavarba jöttem ahogy éreztem a férfi összes izmát a tenyerem alatt. Ebben a pillanatban, mintha hatalmat adott volna a kezembe.
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...