♛- Szökés-♛
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-(Hónap végén járunk. A bál három nap múlva kezdődik.)
Reggel mindenkinek hamarabb kellett fel kelnie, és rendbe szednie magát ugyan is érkezik Tetsodou. Na meg persze Shingo is de őt mindenki le szarja. Mindenkit a nagy terembe kérettek. Mikor az utolsó lány is fel sorakozott akkor jött be a terembe Reiko-sensei. Én Kyouka és Misa közt álltam. Nem sokkal később lépet be Tetsodou. Reiko rögvest neki is látott a szónoklatnak.
- Nos kedveskéim. Először is jóreggelt kívánok mindenkinek.- Közölte mosolyogva mire mindenki hangosan és egyszerre viszonozta a nő kedvességét. Mi hárman csak tátogtunk.
- Nagy örömünkre vissza tért hozzánk épségben az igazgató. Kérlek titeket, hogy köszöntsétek kedvesen az urunkat.
-Jó reggelt kívánunk önnek MR. Tetsodou úr. - Harsogta a tömeg. Reiko vigyora le vakarhatatlan volt. Büszke volt magára hisz meg tanított egy csapat csürhének hogyan kell viselkednie, ami valójában alap lenne.
-Nos akkor kezdjük is mert még sok dolgunk van, hisz még ruhát is kell nektek választani. - Mondandóját be fejezve csak tapsolt, ami azt jelentette, hogy el kezdődött a tánc. Én természetesen Kyoukával táncoltam. Kívülről elég viccesnek tűnt mert két lány egymást taposták és botladoztak. A tánc végén mindenki vissza állt a helyére majd Reiko és Tetsodou elkezdtek sugdolózni. Pár perc múlva Reiko előrébb lépett.
-Nos akkor a nevek:
- Yuki
-Honoka
-Remi
-Sakura
-Runa
-Emi
-Nagi
-Mayuko
-Kae
-Misa
Az utolsó néven el akadt a lélegzetem. De hisz azt beszéltük hogy mindenki meg tesz mindent, hogy ne kerüljön be. Kyoukára néztem aki mérgesen csavarta a ruhája alját. Misa arcán ijedség látszódott. Rám nézet a lány és egy könny csepp hullott le a jobb szeméből. Az óra után Kyouka meg ragadta a kezemet és egészen a szobáig vonszolt maga után. Az ajtót be csapva magunk után idegesen túrt a hajába.
- Most mi a fenét csinálunk. Misa el megy a bálba mi meg itt maradunk ketten. Tuti direkt ment el, hogy mi ne tudjunk el menni. Sőt még szerintem Reikonak is szólt. Kurva nagy bajban vagyunk Nao. - Rivallt rám. Én csak le ültem és hallgattam a lányt. Időm se volt meg szólalni, mert az ajtó ki csapódott és egy csapzott Misa lépett be rajta. Én csak néztem ahogy Kyouka a lánynak ugrik és meg szorítja a nyakát.
-Hagyd, hogy magyarázkodjon. Kérlek. - Tudtam, hogy a lány hallgat rám hisz ismerem már annyira, hogy tudjam meg teszi. A lány meg is tette amit kértem majd le ült a saját ágyára.
-Én meg tettem mindent, de most azt mondta Reiko, hogy mennem kell mivel család tag vagyok. Mondta ha nem fogadom el, akkor te mész Nao. Szökjetek el nélkülem. Nem mondtam semmit Reikonak arról hogy mire készültök. Bízzatok bennem. Ha tényleg fel égetitek ezt a helyet akkor én el szököm a bálon valahogyan. A bál éjfélkor kezdődik igazán. Olyan hajnal öt fele találkozzunk a bordélytól nem messze lévő templomba. Rajzolok nektek egy térképet.- Mondta izgatottan a lány. Mi csak bele törődtünk.
-Ugye tudod, hogy mit fognak veled csinálni. Nem hagyom, hogy meg tegyék veled. -Már lassan ordibáltam Misával. A lány csak megölelt. Kyouka is csatlakozott ami miatt el borultunk az ágyba, és egyszerre nevettünk 3gy jót, egy pillanatra megfeledkezve a stresszről, ami a vállunkra nehezedett.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Aventura¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...