♛-Ragyogás-♛
/ Mindenkinek a ruháját inspiráló képet megtalálod a fejezet végén.- Ruki-chan /
Reggel hatalmas görccsel ébredtem és szomorúan konstatáltam, hogy megjött a menzeszem. Felvetettem Riconak azt az ötletet, hogy mi lenne, ha szólnék Erwinnek, hogy nem tudok menni a küldetésre, de azt mondta a lány, hogy felejtsem el így hát beletörődtem abba, hogy az utat végig görcsölöm.
Miután Kyouka és Chika-chan felkelt elindultunk, hogy találkozunk Mikasával és Sahával. Az utat a ruhaboltig végig röhögtük ugyanis a barátnőm húga remek mókamester és mint kiderült remek emberismerő is. Chika kikérdezte Mikasa és Eren szerelmi életét majd Sasha és Connie kapcsolatát.
És hogy jött rá arra, hogy mindkét lányt érdekli az adott személy? Azt felelte, hogy látta a ragyogást a szemükben.
A szalonba beérve televolt szebbnél szebb ruhákkal az üzlet.
Egy jó fél órás keresés után Sasha kiszúrta álmai ruháját. Rögvest be is küldtük a lányt, hogy felpróbálja a darabot. Egy segítő nő utána is ment, hogy segítsen neki majd vele együtt lépett ki Sasha.
A ruha három színből tevődött össze. Arany, barack és kék. Az arany szín a vállán és a fűző részén pompázott még a barack szín a szoknyát ékesítette. A kék amolyan palást szerűség volt ami a válla felől indult egészen a földig. A nyakán lévő pánt két X pánt csatolta össze a ruhát. Gyönyörű volt. ( ha most letekersz megtalálod az első képnél Sasha ruháját.- Ruki-chan.)
Nem sokkal később Kyouka vonult el a szalon másik végébe egy ruhával a kezében. Mikor kijött A haja fel volt tűzve és az új ruhájában tündökölt. A ruha két részből ált. Egy egybe rész és egy felvehető kardigánból. Főleg a kék szín dominált, de a kardigán világosított mivel az fehér volt. A derekán egy vastag öv volt ami átfogta a lány keskeny derekát. Mikor a barátnőm felém fordult és megölelt el kezdtem remegni. Tökéletes volt. ( Ha most letekersz megtalálod Kyouka ruháját a második képen.- Ruki-chan.)
Úgy volt, hogy most én jövök soron, de meggondoltam magam így Mikasának segítettünk.
A lány ruháját is három szín dominálta, de legfőképp a kék és a fehér, de az arany sem maradhatott le róla. Az arany inkább a szegélyeken volt megtalálható és segített abban is, hogy a két szín egybe olvadjon. Neki is a kezén lévő darab a földet súrolta. A nyakán lévő kiegészítő tökéletesen illet a lányhoz. Mikasa kicsit aggódott amiatt, hogy túl kibillenti a mellét, de megnyugtattuk a lányt, hogy meseszépen néz ki és akad egy fiú akinek majd eláll a lélegzete is. ( Mikasa ruháját le letekersz megtalálod a harmadik képen.)
( jobban át adja Nao ruhájának báját, ha előtte megnézed.- Ruki-chan)
Az én ruhámat Chika-chan választotta de amikor megláttam a próba fülkébe elállt a szavam. A ruha Tűzpiros volt. Amikor kiléptem és a barátaim elé léptem síri csönd uralkodott a szalonban. Hátra fordultam és mindenki a nyakamba ugrott. Ölelkeztünk még egy darabig mikor Kyouka szólalt meg.
-Tökéletes. Minden tökéletes!- közölte, majd mikor én is vissza vettem eredeti ruhámat mindenki kifizette a ruháját és elindultunk. Sajnos még nem vihettük őket magunkkal mivel még testre kell őket szabni. Pont akkora lesznek kész mikor vissza térek a küldetésről.
»»--⍟--««
Mikor vissza értünk Victoria és Rico már várt bennünket. Kiderült, hogy ők addig Chika-channak vásároltak egy ruhát mondván ő se maradjon ki semmiből. A lány rögvest fel is próbálta, majd közölte, hogy estig le se veszi.
Victoria kitalálta, hogy menjünk el együtt vacsorázni, ha már én már másnap eltűnök. A vacsora jól sikerült végig nevettük az egész estét. Kyouka fel vetette azt az ötletet a húgának, hogy amíg távol leszek tarthatnának közös csajos programokat.
Rico még este leült velem beszélgetni mondván kijár nekem egy kis okítás arról, hogy mivel megvan a menzeszem az még nem jogosít fel arra, hogy tiszteletlen legyek Levi-heichouval és majd neki keljen lekaparni a falról ha "véletlenül" felrúg oda. Persze ezen jót nevettem és megígértem a lánynak, hogy jól fogok viselkedni.
Holnapra a terv:
-felkelek
-elkészülök,
-betétet cserélek( amit legközelebb akkor teszek meg, ha megérkeztünk Orvud körzetbe, hogy ne legyen feltűnő,) majd találkozok Levi és Erwinnel majd elindulunk Levi-heichouval.
-Megérkezünk este és a szállón alszunk majd másnap kezdetét veszi a tárgyalás és csak a következő napon térünk vissza.
-És végig titokban lesz az hogy menstruálok és nem fognak zaklatni. Egyszerű nem?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ruki-chan <3
Szavak száma: 795
Sasha:
Kyouka:
Mikasa:
Nao:
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...