|45. Fejezet|

74 2 0
                                    

-Szavak jelentősége-

"Ha egyetlen hang változást hozhat egy szobába, akkor egy várost is megváltoztathat; ha egy várost átformálhat, akkor egy államot is; ha egy államot, akkor egy egész nemzetet is; és ha átformálhat egy nemzetet, akkor egy hang meg tudja változtatni a világot is."

Annie ma jelenti be, hogy tárgyalni kényszerül az országa. Amint ez megtörtént egy nagy belépő keretében a király színe elé járultunk, majd kezdetét vette a szűk körben az előtárgyalás. Már az elején leszögeztük, hogy békét ajánlunk, ha megkapjuk az ellenszert. Persze azt is kijelentettük, hogy amint vége ennek a tárgyalásnak értesítjük a királynőnket illetve Erwint. Mivel nem kellett nekik felvázolni, hogy az országunk pontosan, hogy is működik így viszonylag egyszerű volt.

-Rendben, akkor még megérkezik a tárgyaló fél másik oldala, addig ne vegyék zokon, de megfigyelés alatt tartjuk önöket!- Jelentette ki az uralkodó mire mindnyáján bólintottunk. Persze ők azt nem tudták, hogy Erwin is a közelben tartózkodik, de ez már csak nézetkérdés. Még az őrizetem tartott semmit nem hallottam a férfi felől. Sem Armin és Annieről. És ami körülöttem történ időközben....BORZALOM.

Miután Erwin és Historia megérkezett, megkezdődhetett a tényleges tárgyalás. Naphosszat vitatkoztunk, hogy mind két országnak jó legyen.

-Nos akkor összegezünk. Eddig arra jutottunk, hogy a két ország szabadon járkálhat egymás között ugyan is mi megtisztítottunk a minket és elvileg önöket is terrorizáló titánoktól. Holott eleve maguk indították el az egészet. Maguk kísérleteztek és gyártottak ugyan olyan szérumokat, amivel szinte ugyan olyan titánokat tudnak generálni, mint amik eleve léteztek. Mondván, hogy tök jó buli lesz, nem? Csak annyi különbséggel, hogy maguk nagyon kegyesek és az embereiknek gyártottak ellenszert. És mindezek mellett a maguk emberei egy befojásos faszkalap miatt ránk támadtak. - vázoltam fel az elmúlt órák témáját.

-És mindezek mellett azt akarják nekünk bemesélni, hogy célt tévesztettek és nem is mi vagyunk az ellenség? És mint, most kiderült van egy harmadik fél, amit közös erővel kéne legyőznünk? És, hogy kurvára egy "bocsi, hogy balfaszok voltunk és 845-től kezdve majdnem elpusztítottunk titeket" kellene beérnünk. És ezekután menjünk haza mert nem akarják ideadni azt a rohadt ellenszert nekünk? -kérdeztem mire síri csönd lett a terembe.

-Akkor folytatom én a beszélgetést, jó? Nos ezek az opciók közül lehet választani: Mivel nálunk van a támadó titán így szépen azzal lerohanjuk az országát több ezer emberrel karöltve, vagy ideadja nekünk az ellenszert visszakapja Anniét és miután legyőztük a harmadik felet mindenki beoltja magát és megy a dolgára, mi pedig békében élünk egymással. - hadartam el az opciókat mire Erwin szólt közbe.

-Magyarán, szükségük van ránk így nem ajánlatos a második opciót kihagyni. Nincs semmi akadálya annak, hogy összefogjunk. Önök ismerik a harmadik fél helyzetét, mi pedig tudjuk biztosítani az esetleges erőforrásokat. Mindezek mellett pedig, szemet tudunk hunyni az okozott kár felett. Annak sincs semmi akadálya, hogy a két ország egymás mellett éljen. Igaz, hogy a népeink fel fognak háborodni, ha megtudják, hogy miért is okoztak nekünk ekkora kárt. De ez ráér akkor mikor legyőztük a harmadik felet és akár egy közös uralkodónk is lehet, vagy két uralkodó, de mindenképpen le kell mondania önnek, ha nem akar bajba kerülni. De először ezt a csatát kell befejeznünk.- fejezte be szónoklatát Erwin miközben egyszer kétszer Historia is beleszólt.

Még jó sokáig tartott arról beszélgetni, hogy pontosan, hogy is tervezzük ezt a háborút, de a végszó mellettünk szólt. Sikerült őket mindenről meggyőzni. Már csak teljesíteni kell a mi részünket és utána arany életünk lesz.

Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/Where stories live. Discover now