♛- Reméltem... - ♛850.
Az 57. expedíció után két nappal
Kyouka szemszöge: 12 órával korábban.
( a Shina faltól délre:)
Mivel egyedül csak én tudtam hogy mért vagyunk itt ezért viccesnek találtam azt ahogy a többiek szenvednek és próbálják kitalálni hogy miért vannak itt és hogy miért nem hordhatják a felszerelésüket. Imádtam hallgatni Conniet, ahogy a sületlenségeit magyarázza Sashának. Egyedül Reiner kezdte kapizsgálni, hogy okkal vezényelték ki őket ide. Már kezdtem azt hinni hogy tud valamit.
-Áh~ unatkozom~- nyújtotta el a szót Sasha.
-Én is. Egy kis izgalomra vágyom. Harcolni valakivel.-Közölte Connie.
-Civil ruhában ücsörgünk egész nap, nem gyakorlatozhatunk és nem viselhetjük az egyenruhát. Még ennél is gyanúsabb, hogy a többiek fel vannak fegyverkezve.-Nézett ki az ablakon Reiner.
- A falon belül vagyunk nem harcvonalban. Ki ellen akarnak itt harcolni?-Tér vissza közénk a fiú.
-Nos, a környéken elég sok medve él.- Próbálkozott Sasha.
- Ja és majd Maci-Laci ügynöknek áll mi?- Csatlakoztam én is.
-Hogy a mi?- Kérdezte Reiner.
-Neked nem volt gyerekkorod öreg? Nem meséltek neked könyvekből? Én egy tanyán éltem mégis meséltek nekem.- feleltem unottan
-Ja én is ismerem volt egy kisebb maci is nem?- Kérdezte Connie.
-Bocs nekem másfajta meséket olvastak mivel fiú vagyok.- Válaszolt gúnyosan.
-Oh, igazán~? Mégis én kerültem be a legjobb háromba. -Válaszoltam cinikusan.
-Mindenki itt van?- Kérdezte egy női katona az ablakon belépve. Ezek nem ismerik a bejáratott vagy mi?
-Óriások közelednek délről 500 méterre vannak. Egyenesen ide tartanak. Nincs elég idő hogy felfegyverkezzetek. Üljetek lóra és azonnal kezdjétek el a környező falvak kiürítését! -Közölte a nő.
-Délről jönnek? Áttörték a falat?- Kérdezem meglepve.
-Siessünk az ebéd még várhat!- Mondta a nő majd távozott is. Amilyen gyorsan csak tudtunk felnyergeltük lovainkat és útnak is indultunk.
-Amint az óriások elérik az erdőt Kadétok és katonák közt, aztán egyszerre válunk négy felé minden irányba! Kerüljétek a harcot, legfontosabb, hogy figyelmeztessétek a többi körzetet!-Adta parancsba.
" A 104-es kadétokat elkülönítették annak gyanújában, hogy óriások rejtőznek közöttük emberi álcában. De a fal áttörése szét kellet válniuk, hogy időben értesíteni tudják az összes körzetet. "
Nao szemszöge: /A jelenbe/
-Micsoda? Ő tudta hogy óriások vannak a falba?- Kérdezte Eren.
-Igen de mindvégig hallgatott róla. Azonban most magunkkal hoztam, hogy a szemeivel lássa a borzalmas valóságot. Vajon elég erős lesz a hite és továbbra is néma marad? Vagy a zord valóság megtöri majd és elmond minden titkot?- Kérdezte drámaian Hange.
-Nem, nem. Ennek semmi értelme. Ha tud valamit akkor azt azonnal mondja el! Semmi sem fontosabb az emberiség jövőjénél!- követelte Eren, de túl fáradt volt, hogy tovább álljon ezért leült.
YOU ARE READING
Az igazi otthonom? ( Levi ff. )/ Befejezett/
Adventure¦Befejezett! 2021-2023¦ Infók: A szerelem lassan bontakozik ki, +18-as lezárással végződik a történet. A lány aki a szülei miatt megjárja a poklot is, de úgy se adja fel. Bosszút tervel. Belecsöppenünk abba, hogy miket is élnek át a katonák és a...