B.18 ~ AZURCUM ~

922 175 47
                                    

Asiye üstünü son kez düzelttikten sonra valizleri kapıya taşıyan kocasına baktı.

"Ben hazırım "

"Sonunda güzelim tüm gün arabada olacağız zaten ne gerek var süslenmene sen doğal güzelsin "

Asiye dudaklarını büzerek kocasına baktı.

"Sen beni sevmiyorsun"

"Ne? Ne alaka "

Asiye hormonların verdiği duygusallık ile gözleri doldu. Çantasını alıp kapıdan çıkarken kocasına baktı.

"Hanım ağa olsan anlardın. Ne anlarsın hanım ağalıktan hıh. Peşimden gel hemen"

"Emriniz olur karıcım. Allah'ım bu nasıl bir ay döngüsü burnumdan geldi üç gün anasını satayım. Ne hormonu bitiyor ne başka şey. Zaten on gün burada da üç gün kaldım. Kurudum anasını satayım"

"Duyuyorum kocacım"

"Seni çok seviyorum ömrümün en güzel çiçeği "

"Kaç tane çiçek varda en güzeli benim? "

"Töbestağfurullah Allah'ım konuyu biliyorsun. Sadece sen oldun ve sen kalacaksın "

"Yaa canım kocam benim "

"Canım canım "

Asiye kocasının elini tutup otelden çıkıp arabaya bindiler. Azur ve Asiye gelirken olduğu gibi şarkı söyleyerek gelmeye başladılar. Asiye can sıkıntısının verdiği bir şey ile Azura bulaşmaya karar verdi.

"Kocam "

"Karım "

"Kocam "

"Karıcım "

"Kocammm"

"Karıcımmm "

"Kocammm"

"Ne var Asiye"

"Azur in arabadan "

"Ne demek Azur in arabadan "

"Ben kullanacağım"

"Ha öyle denese bir şey yaptım sandım ödüm koptu. Ben kullanıyorum sen yorulma aşkım"

Asiye kollarını göğsüne bağlayıp sinirli ama bir o kadar ağlamaklı bakmaya başladı.

"Sen beni sevmiyorsun sevsen böyle demezsin "

"Lan Allah çarpsın bir şey demedim. Allah'ım gücüne gitmesin ama her ay olan bu şeye kabul de ayarlarının bozulmasını kabul etmiyorum. Görüyorsun üç günde ağzıma sıç- yani şey pas "

Asiye'nin bakışı Azuru durdururken Azur arabadan indi. Asiye şoför koltuğuna geçip koltuğu kendine göre ayarlayıp kemerini taktı. Direksiyonu elleriyle sıkı şekilde kavrayıp Azura baktı.

"Aha Allah şimdi canımı alacak "

"İyi yolculuklar kocacım"

"Hıhı sana da. Kurbanın olayım her önünü kesene levye ile saldırma "

"Kuru iftira yaş iftira her türlü iftira Allah'ım kuluna az iman gücü "

Azur önce geldiği gibi kullansın diye içinden dua ederken kemeri sıkı sıkıya kavrayıp arabanın hareket etmesini bekledi. Araba aniden yüksek hızla hareket ederken Azurun başı geriye yaslandı.

"Allah'ım karımı çok seviyorum"

"Oyyy seni yaradana kurban olurum"

Asiye istifini bozmadan arabayı sürürken akşamüzeri olmak üzereydi. Azur hala aynı olduğu gibi kıpırdamadan bir saati geri de bıraktı. Asiye arada göz ucu kocasına bakıp gülüyordu. Son sürat araba sürerken karşına gelen ördek sürüsü ile arabayı ani firen ile durdurdu.

BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin