Gergin geçen günün ardından evin erkekleri sabah erkenden şirkete gittiler. Bir önce ki şirkete gelişlerinden hiç bir şey bulamayıp tekrar malikâneye döndüler. Bu sabah kahvaltı yapmadan tüm erkekler şirkete gelmiş tüm bilgisayarları incelemeye aldılar. Belki gözden kaçan bir şey olurdur diye en ince ayrıntısına kadar inceleme yapıyorlardı.
"Bir şey çıkmadı mı? "
"Hayır yok. Bu zamana kadar ihaleye giren kişilerin isimleri ya da ne bileyim kaç sene anlaşma yaptık onların dosyalarını inceledin mi? "
"Evet. Berat'ın yaptığı ihale sonucu kaybımız ne kadar? "
"Elimizde ki ekmeği bile alacak kadarlar. "
"Ah Berat ah sen ne yaptın bir daha anlat. "
"Abi toplantıya girdim ben. Azur abimin gelmesini beklemeyeyim diye. Onların verdiği işe ben geri çekilmek istedim. Onlarda tazminat ödeyeceğini söyledi. Ben de öderiz deyip çekildim. "
"İyi halt ettin"
"Ben nereden bileceğim böyle olacağını. Ben sizi büyük bir zarardan kurtarmak için geriye çektim ihaleyi ama nereden bilebilirdim ki daha zor bir duruma geleceğimizi. Ben sadece takdirinizi kazanmak için yapmıştım ama her şeyi daha kötü oldu Çok özür dilerim abi"
" Neyse üzülmeyelim artık olan oldu Nasıl düzelteceğiz o işi odaklanmamız lazım tekrar bir inceleyelim belki bir şeyler buluruz"
" Tamam, ben son bir kez daha bilgisayarları inceleyeyim herkesle bir görüşeyim Belki bir şey çıkar"
Uzun süren çalışmaların ardından incelenmeyen hiçbir şey kalmamasına rağmen bir şey bulunamadı akşam saatine yakın Azur Ağa'nın telefonu çaldı. Arayan Asiyeydi.
"Ne yaptınız canım bir şey bulabildiniz mi? "
" Hayır, hiçbir şey bulamadık incelemediğimiz hiçbir dosya kalmadı Herkese sorduk soruşturduk bilgisayarlara baktık Tekrar olayı Berat'tan dinledik ama ihaleye nasıl geri çektiği hakkında hiçbir fikrim yok hala hiçbir şeye ulaşamadık. "
"Kaybedilen ihale ile ilgili neden bilgisayarlara dosyalara falan baktınız Berat'tan tekrar Dinlediğiniz olayı bana anlatır mısın bir daha? "
"Adamlar Berat'a teklif vermiş herhalde biz tehlikeye girmeyelim diye teklifi reddetmiş büyük bir tazminat ödeyeceğimizi falan düşünmüş galiba o yüzden geri çekince elimizdeki her şeyi varasıya kadar verme miktarına tazminat ödemek zorundayız"
"İhaleye geri çeken adamlarla görüşmeyi denediniz mi? "
" Bu benim aklıma hiç gelmedi şu anda hiçbir yere gidemem akşam oldu Eve gelir sakin kafayla düşünür yarın sabah erkenden giderim adamlar ile görüşmeye belki bir şey çıkar. "
"İnşallah canım. Sen nasılsın? "
"Gerginim biraz. Ne hissettiğimi bilmiyorum "
"Üzülme canımın içi. Her şey zamanla düzelecek bak gör. "
"İnşallah gülüm. Ben kapatıyorum şimdi adamların adresini bulmam lazım. Ha bu arada nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama kartların hiç birini kullanmayın olur mu? En azından şu durum düzelesiye kadar "
"Tamam hayatım. Sen merak etme. Ben evdekilere de söylerim. Aklın burada kalmasın "
"Tamam gülüm. Seni seviyorum"
"Seni çok seviyorum"
Azur telefonu kapattıktan sonra masanın sol köşesinde Duran karısının fotoğrafına bakıp gülümsedi şimdi bir kez daha sevmişti karısını. O gün gittiği Gökkuşağı tepelerinde çekilen fotoğraftı elleri sımsıkı kenetlenmiş alınları birbirine yaslanmış en güzel renklerden bir tanesiydi onlar. Asiye malikânedeki Herkesle her şeyi konuşup bir bir uyardı bu durum düzelesiye kadar kartlardan hiçbir harcama yapılmayacağını söyledi aynı zamanda daha tutunma daha dikkatli olması gerektiği konusunda da herkes uyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )
Romanzi rosa / ChickLitTÖRE - AŞİRET Dionysos Yayınları ile raflarda... BERDELDEN GERİYE KALANLAR İSİMLİ İLK KİTAPTIR!!!!!!! KUMA KİTABI DEĞİL!!! Bir ağıt bin ağıta bedel olur muydu? Onlarda olurdu. Iğdırın iki kanlı bıçaklı aşireti. İki kalabalık aşiret neredeyse bu...