Bağ evine geldiğimizde Azur arabadan inmem için yardım etti. Gelinliğimin eteklerini tutarak kapıda doğru yürüdük.
"Sevgili karıcığım"
"Sevgili kocacığım kucağına almadan mi eve gireceğim. Hemen yarın resmi de tekrar boşarım"
"Sevgili karım düzgün dur. Sen Artık redki oldun ve bir daha asla benden gitmene izin vermem."
Azur beni kucağına aldığında evden içeriye girip ayağı ile kapıyı kapattı. Hemen ardından yatak odasına gidip beni yavaşça bıraktı.
"Umarım bu sefer de regl olmamışsındır. Malım balayına gittiğimiz de işi yapamamıştık."
Azurun dediği ile kahkahama engel olamadım.
"Yok bu sefer değilim. İşimizi halledebiliriz. Ama öncelikle saçımı açıp makyajımı temizlemem lazım"
Azur da bana yardım ederek saçımdaki tokaları çıkarmaya başladı. Bende o sırada makyajımı temizledim.
İşim bittiğinde yatağın yanına geçerek Azurun ceketini çıkarmasını bekledim. Hemen ardından abdestini alıp namazını kıldıktan sonra karşıma geçti.
Yavaş adımlarıyla yanıma doğru yürüdüğü zaman hissetmiştim hızlanan kalp atışlarını.
Yanıma gelip önce yüzümü açtı ardından gelinliği çıkardı üstümden. Biraz utanmış olsam da o benim artık kocamdı. Ben onun önünde iç çamaşırlarım ile kalmıştım.
O utandığımı farketmiş olacak ki bir kaç adım geri çekildi.
Bense ona doğru bakıyordum sevdiğim adamın eşi olmuştum.
Biraz affaladığım o duygudan kendimi çıkarıp, ona doğru bir kaç adım attım.
Küçük bir buse kondurdum dudaklarına tam karşılık vereceği sırada kendimi geri cekmemle derin bir nefes aldı.Tek tek açmaya başladım gömleğinin düğmelerini. Açıldıkça ortaya çıkan vücudu beni cezbetmeye yetiyordu.
Açılan gömleğini omuzlarında aşığaya indirip düşmesini sağladım. O ise hâlâ şaşkın gözlerle bakıyordu bana.
Bense onun da bana karşılık vereceğini zamanı bekliyordum.Göğsünün üzerine koyduğum küçük öpücüklerimin onun kalp atışlarını daha da hızlandırmıştı.
Boynuna doğru yaklaştım seni arzuluyorum dediğimi duyduğu an elleri kalçamı kavramıştı.
Dudaklarımı hunharca öpmeye başladığı an elimi erkekliğine getirdim büyümüş ve pantolondan çıkacak hale gelmişti.Sırtımı yasladığı kapıdan ellerimle pantolonun kemerini açmaya başladım.
Kucağına alıp yatağa koyduğu zaman göğüslerim dahil öpmediği dokunmadığı yerim kalmamıştı.
İnlemelerim onu daha da çıldırtıyordu ve ben tam olarak bunu istiyordum.
Nefes almaya çalıştığım sırada doğrulup üzerinde kalanları fırlattı kenera. Bacaklarımı uygun pozisyona getirdim.
Azur ise ellerimin ikisini üste koyup başımın üstünde birleştirti.
Ne olduğunu anlamadan bir anda girmişti içime ne kadar canım yansa da acıyla aldığım zevk daha da artmıştı.
Git gelleri çok hızlanmış inlemelerim onu daha da koruklemişti.
Akan terleri yüzüme düşerken içime dolan sıcaklıkla rahat bir nefes almıştım.İçimden çıkıp yatağa atmıştı kendini vücudu terden ıslanmıştı yavaşça doğrulup yüzüne baktım.
Kaldırdığı kolunun altına girip başımı göğsüne yaslayıp ardından gözlerimi kapattım.Alın size bölüm 🙈
Bölüm için su-izi çok teşekkür ediyorum. Beni kırmayıp sizler için bölüm hazırladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )
ChickLitTÖRE - AŞİRET Dionysos Yayınları ile raflarda... BERDELDEN GERİYE KALANLAR İSİMLİ İLK KİTAPTIR!!!!!!! KUMA KİTABI DEĞİL!!! Bir ağıt bin ağıta bedel olur muydu? Onlarda olurdu. Iğdırın iki kanlı bıçaklı aşireti. İki kalabalık aşiret neredeyse bu...