B.28 ~ GEÇMİŞ ~

939 159 15
                                    

AZUR'DAN

Geriye doğru yaslanıp kantine giren insanları izlemeye başladım. Tamam, kabul insanlar değildi. İstediğim bir çift yeşil göz. Geçen gün bahçede çimlerin üzerine otururken rastgele görmüştüm. Ve hiç bir rastlantı bu kadar güzel değildi.

"Ne o Ağam âşık olmuşsan he "

"Bana Ağa deme Antepli daha olmadım"

"Yav takıldığın noktaya bak yav. Var ya sen de bir şeyler dur hele çıkar kokusu yakında bilessin "

"Bilessin Allah'ın Anteplisi "

"Diyesin ne zaman Ağa olacaksın?"

"Okulum bittikten sonra hem ağalık gelecek hem de şirketin başına geçeceğim"

"Ooo ondan sonra da bir kız bulurlar buke buke dolanır etrafta "

"Ne diyorsun sen yav"

"Kızma ha şaka yapmışım. Hem belki de vardır gönlünde biri bana söylemediğin "

"Sus lan artık yeter "

Evet, aklımda biri vardı. Yeşil gözlü kız çıksan da karşıma baksam. Hoşlanmaktı galiba ya da dikkat etmek bilmiyorum. Yeşil gözlü kız kafamı allak bullak ediyorsun.

Kafamı yan tarafa çevirdiğimde tüm dikkatini kitaplara vermiş şekilde ders çalıştığını gördüm. Yanına gelen her erkeği tersliyordu kimsenin de yüzüne bakmıyor bir kaç kız arkadaşı ile takılıyordu ya da genel de hep tekti. Yanına ben gitsem kesin bakardı hem benim gibi erkeği kim geri çevirmek isterdi ki. Eminim Yanına gitsem beni geri çevirmez.

"Ştt ne o yeşil gözlü cici kız da mı kaldı gözlerin?"

"Ne diyorsun sence bakar mı?"

"Oo ayıp ettin. Her kızın istediği gibi birisisin yakışıklı zenginsin de o kız kesin sana bakar "

"Ee o zaman gideyim ben. Tanışalım bakalım yeşil gözlü cici kızla "

"Git tanış o zaman yeşil gözlü cici kızla"

Antepliyi masada bırakıp saçlarımı düzeltip Yeşil gözlü kızın masasına oturdum.

"Sana otur diyen oldu mu?"

"Tanışmak istedim sadece "

"Bu beni alakadar etmez oturduğun gibi defol. Sizlerle uğraşmaktan bıktım."

Beklemediğim bir tepki ile ne diyeceğimi bilemez bir şekilde kalktım masadan. Herkes kızın bağırması ile bana bakıyordu. Bana böyle bağırmasını ödeyecekti.

"Ne o yeşil gözlü cici kız aslan mı çıktı Ağam? Bozulmuş gibisin "

"Ne bozulacağım lan bozulup ta etrafta kız mı yok. Ama beni böyle tersleyemez ona ödeteceğim."

"Bir kız tersledi diye amma abarttın ha "

"Kes sesini lan ben eve geçiyorum "

Kampüsün kantininden çıkıp otoparka doğru yürüdüm. Aptal kız sen ne hakla beni terslersin. Sana bunu göstereceğim yeşil gözlü cici kız. Bitmek bilmeyen kırmızı ışıkların sonuncusundan geçip evin önüne park ettikten sonra siteye girdim. Öğrenci olarak okuduğum bu Diyarbakır'da öğrenci olarak villa yerine normal apartman dairesi seçmiştim zaten arkadaşım ile kalıyordum. Eve girerken çalan telefonuma baktım. Babam arıyordu.

"Buyur baba "

"Ne edersin oralarda haylaz oğlan? Gelmeye hiç niyetin yoktur değil?"

"Sınavlarımın bitmesine az kaldı baba. Allah'ın İzni ile haftaya tamamen Iğdır'dayım "

BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin