Yusuf komidinin üzerinde dolu olan bardağı alıp Asiyenin yüzüne döktü. Asiye yüzüne dökülen su ile sıçrayarak uyandığında Yusuf irkilip geri çekildi.
"Hi hayam uyandı"
"Yusufffffff!"
Yusuf korkup kaçmaya çalışırken merdivenlerden düşme ihtimalini gözden kaçırıp hızlı hızlı iniyordu.
"Babaneeee kapıııııı"
Özüm hanım Asiyenin peşinden geldiğini görünce malikanenin bahçeye açılan kapısını açıp kenara çekildi. Yusuf koşarak çimenlerin olduğu tarafa koşarken Asiye de kovalamaya devam ediyordu.
"Kaçma gel buraya. Yer cücesine bak benden hızlı koşuyor"
"Sen yavaşsın hayaaa"
"Çocuğum gelsene şuraya. Kaçmaaa!! Seni babana şikayet ederim"
"Bisii omassss"
Evin halkı işi gücü bırakıp bahçede koşan Asiye ve yusufu izliyordu. Yusuf hızlı koşmasına rağmen Asiye biraz daha yavaş koşuyordu. Ali gülmekten suyu içemezken Asiye yusufu yakalayıp yerde gıdıklamaya başladı.
"Baba yaydımmm et!"
"Hemen oğlum"
Ali elinde bardak ile oğlunun yanına gelirken Asiye abisini görmedi. Ali yavaş şekilde yaklaşıp Asiyenin belinde ki tike dokunup bardakta ki suyu yüzüne çarptı.
"Hiiii! Babasına bak oğlunu al. Abi ya yeter ama "
"Sanki kova ile döktüm"
"Utanmasan ağzında ki suyu tükürecektin. "
Yusuf bu duruma kıkır kıkır gülerken Evin ahalisi de gülmeye başladı.
"Bunlar hiç büyümeyecek bey. Hadi herkes Kahvaltıya "
Asiye abisini geride bırakıp eve doğru giderken Ali arkadan gelip ağaçtan aldığı yaprağı asiyenin ensenine dokundurdu.
"Hiii! Allah seni alsın abi"
"Töbe de kız kocamsız ne yaparım ben"
"Allahım ikini birden al "
Asiye içinden töbestağfurullah çekmeyi de ihmal etmiyordu. Elini yüzünü yıkayıp üstünü değiştirdikten sonra hazırlanan kahvaltı masasına oturdu.
"Niye yanıma oturmuyorsun güzel kardeşim"
"Çirkin olayım asla oturmam yanına"
"Başka sefere ellerimle beslerim artık"
"Hiç bir sefere inşallah "
Herkes gülerek kahvaltı etmeye başladığında Yusuf yine formunu korumuş sandalye de dikilerek kahvaltı yapıyordu.
"Halacım otursan mı? Huri gibi dikilmişsin yine"
"Omass şenin uzunluğun burada ama benim uzunluğum yok otuyunca maşanım ayaklayını göyüyoyum"
"Anasına mı çekmiş ne"
Ayşe asiyeye ters ters bakıp kahvaltına geri döndü. Sohbetin geri kalanı işten güçten konuşularak devam eetti. Asiye kendi işinden bahsediyor arada da karşı tarafı dinliyordu. Çalan telefon sesinin yakınlaşması ile konuşma yarıda kesildi.
Arayan Fatma zeynepti"Efendimmmmmm"
"Yenge yetiş"
"Ay kız ne oldu? Soluk soluğa kalmışsın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDELDEN GERİYE KALANLAR ( RAFLARDA )
ChickLitTÖRE - AŞİRET Dionysos Yayınları ile raflarda... BERDELDEN GERİYE KALANLAR İSİMLİ İLK KİTAPTIR!!!!!!! KUMA KİTABI DEĞİL!!! Bir ağıt bin ağıta bedel olur muydu? Onlarda olurdu. Iğdırın iki kanlı bıçaklı aşireti. İki kalabalık aşiret neredeyse bu...